ارزیابی مجددویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه تنظیم هیجان در ورزشکاران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 228-239]
اضطراب جسمانیتأثیر آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری بر اضطراب رقابتی دختران کاراتهکای حرفهای [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 76-63]
اضطراب حالتیمقایسه انگیختگی، اضطراب حالتی رقابتی و اعتماد بنفس کمانداران ماهر و حرفهای بر اساس جنسیت و نوع کمان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 164-149]
اضطراب کروناتاثیر بازی در محیط مجازی بر اضطراب کرونا در کودکان والدین مبتلا به کووید-19 [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 45-56]
امید به زندگیمقایسه تمرینات پیلاتس با برایتونیک بر سر سختی ذهنی، امید به زندگی و حافظه زنان یائسه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 90-77]
انگیزهمقایسه تاثیر بازیهای حرکتی هدفمند بر خودکارآمدی بدنی و لذت شرکت در فعالیت حرکتی در دختران و پسران پیش دبستانی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 130-121]
اهداف آموزشیواکاوی اهداف آموزشی رشد روانی-رفتاری ورزشکاران از دیدگاه مربیان فوتبال [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 197-212]
ب
بازیتأثیر بازیهای منتخب بر بهبود و ماندگاری حافظه کاری و خودپنداره ی کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 93-106]
بازی ابعاد کوچکتاثیر ترکیبی رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعملهای توجهی بر خلاقیت حرکتی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 119-132]
بازی چالشی شناختی-حرکتیتاثیر بازی های چالشی شناختی-حرکتی و غیر چالشی بر مهارتهای حرکات بنیادی کودکان 3 تا 6 سال [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 203-214]
بازداری پاسختاثیر انتظار برای آموزش بر کارکردهای اجرایی و یادگیری مهارت ضربه پات گلف [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 31-44]
بازی کودکمقایسه تاثیر بازیهای حرکتی هدفمند بر خودکارآمدی بدنی و لذت شرکت در فعالیت حرکتی در دختران و پسران پیش دبستانی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 130-121]
بازیهای فیزیکی مجازیتاثیر بازی در محیط مجازی بر اضطراب کرونا در کودکان والدین مبتلا به کووید-19 [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 45-56]
بازی های مجازیتاثیر تمرینات حرکتی و شناختی بر عملکرد حرکتی و توجه کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 36-21]
برایتونیکمقایسه تمرینات پیلاتس با برایتونیک بر سر سختی ذهنی، امید به زندگی و حافظه زنان یائسه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 90-77]
بسترسازیطراحی مدل انعطافپذیری شناختی از طریق مشارکت ورزشی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 62-51]
بیماران اسکیزوفرنیتاثیر ورزش هوازی بر اجرای تکلیف دوگانه و کارکرد اجرایی در میان بیماران اسکیزوفرنی مرد با اختلال افسردگی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 1-16]
بهزیستی ذهنیارائه الگوی بهزیستی ذهنی و عملکرد ورزشکاران ووشو بر اساس رفتار مربیان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 108-91]
بهزیستی روانشناختیتاثیر مشارکت ورزشی بر بهزیستی روانشناختی سالمندان: نقش میانجی هویت اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 177-190]
پ
پایاییویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة خودارزیابی شاخصهای حکمرانی مطلوب در ورزشکاران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 176-165]
پایاییویژگی های روانسنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه شادکامی آکسفورد در ورزشکاران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 191-202]
پاداش و ثروتپیش بینی و اولویت بندی مولفه های هویت اجتماعی در ورزشکاران حرفهای [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 171-185]
پیلاتسمقایسه تمرینات پیلاتس با برایتونیک بر سر سختی ذهنی، امید به زندگی و حافظه زنان یائسه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 90-77]
ت
تحلیل خوشهای سلسله مراتبینیمرُخ شایستگی حرکتی و لذت از فعالیتبدنی در دوره کودکی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 20-1]
تیراندازی با کمانمقایسه انگیختگی، اضطراب حالتی رقابتی و اعتماد بنفس کمانداران ماهر و حرفهای بر اساس جنسیت و نوع کمان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 164-149]
ترس از ارزیابی منفیتأثیر آموزش ذهن آگاهی بر خودکارآمدی و ترس از ارزیابی منفی دانش آموزان والیبالیست دختر [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 17-30]
تعادلتاثیر تمرینات حرکتی و شناختی بر عملکرد حرکتی و توجه کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 36-21]
تعادل 2تاثیر تمرینات بدنی بر کنترل تعادل سالمندان دارای مشکل بینایی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 71-80]
تکلیف دوگانهتاثیر ورزش هوازی بر اجرای تکلیف دوگانه و کارکرد اجرایی در میان بیماران اسکیزوفرنی مرد با اختلال افسردگی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 1-16]
تمرکز توجهتاثیر ترکیبی رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعملهای توجهی بر خلاقیت حرکتی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 119-132]
تمرینات خطیتاثیر بازی های چالشی شناختی-حرکتی و غیر چالشی بر مهارتهای حرکات بنیادی کودکان 3 تا 6 سال [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 203-214]
توسعه اجتماعیطراحی مدل انعطافپذیری شناختی از طریق مشارکت ورزشی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 62-51]
توسعه فردیطراحی مدل انعطافپذیری شناختی از طریق مشارکت ورزشی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 62-51]
ح
حافظهمقایسه تمرینات پیلاتس با برایتونیک بر سر سختی ذهنی، امید به زندگی و حافظه زنان یائسه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 90-77]
حافظه کاریتاثیر انتظار برای آموزش بر کارکردهای اجرایی و یادگیری مهارت ضربه پات گلف [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 31-44]
حافظه کاریتأثیر بازیهای منتخب بر بهبود و ماندگاری حافظه کاری و خودپنداره ی کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 93-106]
حرکات پرشیتاثیر تمرینات حرکتی و شناختی بر عملکرد حرکتی و توجه کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 36-21]
حرکات چشمتأثیر تمرینات بینایی ورزشی بر حرکات ساکادیک چشم کودکان دارای اختلال نقص توجه- بیش فعالی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 50-37]
خ
خبرگاننیازسنجی توسعة روان شناسی در ورزش حرفه ای ایران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 107-118]
خلاقیت حرکتیتاثیر ترکیبی رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعملهای توجهی بر خلاقیت حرکتی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 119-132]
خودپندارهتأثیر بازیهای منتخب بر بهبود و ماندگاری حافظه کاری و خودپنداره ی کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 93-106]
خودکارآمدیتأثیر آموزش ذهن آگاهی بر خودکارآمدی و ترس از ارزیابی منفی دانش آموزان والیبالیست دختر [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 17-30]
خوشبینیرابطه خلاقیت با چابکی استراتژیک و سرمایه انسانی در نخبگان فدراسیون ژیمناستیک ایران: دید مثبتتر خلاقترها [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 133-146]
د
دختران و پسرانمقایسه تاثیر بازیهای حرکتی هدفمند بر خودکارآمدی بدنی و لذت شرکت در فعالیت حرکتی در دختران و پسران پیش دبستانی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 130-121]
دوران قرنطینهتاثیر بازی در محیط مجازی بر اضطراب کرونا در کودکان والدین مبتلا به کووید-19 [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 45-56]
ذ
ذهن آگاهیتأثیر آموزش ذهن آگاهی بر خودکارآمدی و ترس از ارزیابی منفی دانش آموزان والیبالیست دختر [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 17-30]
ر
راهبرد اجتماعیراهبردهای روانی- اجتماعی موثر بر بازاریابی انگیزشی در ورزش [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 231-241]
راهبرد روانشناختیراهبردهای روانی- اجتماعی موثر بر بازاریابی انگیزشی در ورزش [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 231-241]
راه رفتنتاثیر ورزش هوازی بر اجرای تکلیف دوگانه و کارکرد اجرایی در میان بیماران اسکیزوفرنی مرد با اختلال افسردگی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 1-16]
رشد روانی- رفتاریواکاوی اهداف آموزشی رشد روانی-رفتاری ورزشکاران از دیدگاه مربیان فوتبال [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 197-212]
رگه های تاریک شخصیترابطه رگههای تاریک شخصیت و مهارتهای روانی با اثر تعدیلکنندگی هوش هیجانی در ورزشکاران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 120-109]
رواییویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة خودارزیابی شاخصهای حکمرانی مطلوب در ورزشکاران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 176-165]
رواییویژگی های روانسنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه شادکامی آکسفورد در ورزشکاران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 191-202]
رواییارتباط محیط پرورش استعداد با سرسختی ذهنی در ورزشکاران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 215-229]
روانسنجیویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة خودارزیابی شاخصهای حکمرانی مطلوب در ورزشکاران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 176-165]
روانسنجیویژگی های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس درگیر شدن در تمرین ورزشی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 230-240]
روانشناسی ورزشینیازسنجی توسعة روان شناسی در ورزش حرفه ای ایران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 107-118]
ز
زنان یائسهمقایسه تمرینات پیلاتس با برایتونیک بر سر سختی ذهنی، امید به زندگی و حافظه زنان یائسه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 90-77]
س
سازگاریطراحی مدل انعطافپذیری شناختی از طریق مشارکت ورزشی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 62-51]
ساکادافقیتأثیر تمرینات بینایی ورزشی بر حرکات ساکادیک چشم کودکان دارای اختلال نقص توجه- بیش فعالی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 50-37]
ساکاد عمودیتأثیر تمرینات بینایی ورزشی بر حرکات ساکادیک چشم کودکان دارای اختلال نقص توجه- بیش فعالی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 50-37]
سالمندتاثیر مشارکت ورزشی بر بهزیستی روانشناختی سالمندان: نقش میانجی هویت اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 177-190]
سالمندی 3تاثیر تمرینات بدنی بر کنترل تعادل سالمندان دارای مشکل بینایی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 71-80]
سبک اسنادی در ورزشتأثیر آموزش بخشش بر ادراک از شکست در دختران والیبالیست [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 159-170]
سرسختی ذهنیمقایسه تمرینات پیلاتس با برایتونیک بر سر سختی ذهنی، امید به زندگی و حافظه زنان یائسه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 90-77]
سرکوبویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه تنظیم هیجان در ورزشکاران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 228-239]
سرمایه اجتماعیتاثیر سرمایه اجتماعی بر کارآفرینی اجتماعی: نقش میانجی سرمایه روانشناختی و بازاریابی خیرخواهانه [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 213-227]
سرمایه روانشناختیتاثیر سرمایه اجتماعی بر کارآفرینی اجتماعی: نقش میانجی سرمایه روانشناختی و بازاریابی خیرخواهانه [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 213-227]
سیستم بیناییتأثیر تمرینات بینایی ورزشی بر حرکات ساکادیک چشم کودکان دارای اختلال نقص توجه- بیش فعالی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 50-37]
شایستگی حرکتی ادراکشدهنیمرُخ شایستگی حرکتی و لذت از فعالیتبدنی در دوره کودکی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 20-1]
شایستگی حرکتی واقعینیمرُخ شایستگی حرکتی و لذت از فعالیتبدنی در دوره کودکی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 20-1]
شرم از بدناثرات غرور فیزیکی، شرم از بدن و نفوذ اجتماعی در نظارت بر بدن و مشارکت ورزشی زنان: رویکرد معادلات ساختاری [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 148-131]
ع
عدم تمرکزتأثیر آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری بر اضطراب رقابتی دختران کاراتهکای حرفهای [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 76-63]
عزت نفس و شخصیتروانسنجی نسخه فارسی مقیاس هدفگذاری مربیگری ورزشکار (CAPS) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 186-196]
عملکردتأثیر آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری بر اضطراب رقابتی دختران کاراتهکای حرفهای [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 76-63]
عملکرد ورزشیارائه الگوی بهزیستی ذهنی و عملکرد ورزشکاران ووشو بر اساس رفتار مربیان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 108-91]
عواطف مثبتارائه الگوی بهزیستی ذهنی و عملکرد ورزشکاران ووشو بر اساس رفتار مربیان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 108-91]
عواطف منفیارائه الگوی بهزیستی ذهنی و عملکرد ورزشکاران ووشو بر اساس رفتار مربیان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 108-91]
عوامل سخت افزاریارائه پارادایم کیفی توسعه ورزش دانش آموزی در طرح مدرسه پویا در مدارس ابتدایی کشور [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 81-92]
عوامل فراسازمانیارائه پارادایم کیفی توسعه ورزش دانش آموزی در طرح مدرسه پویا در مدارس ابتدایی کشور [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 81-92]
عوامل فرهنگیارائه پارادایم کیفی توسعه ورزش دانش آموزی در طرح مدرسه پویا در مدارس ابتدایی کشور [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 81-92]
فوتسالتاثیر ترکیبی رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعملهای توجهی بر خلاقیت حرکتی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 119-132]
ک
کارآفرینی اجتماعیتاثیر سرمایه اجتماعی بر کارآفرینی اجتماعی: نقش میانجی سرمایه روانشناختی و بازاریابی خیرخواهانه [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 213-227]
کارکرداجراییتاثیر ورزش هوازی بر اجرای تکلیف دوگانه و کارکرد اجرایی در میان بیماران اسکیزوفرنی مرد با اختلال افسردگی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 1-16]
کم بیناییتاثیر تمرینات بدنی بر کنترل تعادل سالمندان دارای مشکل بینایی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 71-80]
کودکانتاثیر بازی در محیط مجازی بر اضطراب کرونا در کودکان والدین مبتلا به کووید-19 [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 45-56]
کودکانتاثیر بازی های چالشی شناختی-حرکتی و غیر چالشی بر مهارتهای حرکات بنیادی کودکان 3 تا 6 سال [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 203-214]
م
متغیرهای روانشناختیمقایسه انگیختگی، اضطراب حالتی رقابتی و اعتماد بنفس کمانداران ماهر و حرفهای بر اساس جنسیت و نوع کمان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 164-149]
مثبتنگریرابطه خلاقیت با چابکی استراتژیک و سرمایه انسانی در نخبگان فدراسیون ژیمناستیک ایران: دید مثبتتر خلاقترها [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 133-146]
مشارکت ورزشیاثرات غرور فیزیکی، شرم از بدن و نفوذ اجتماعی در نظارت بر بدن و مشارکت ورزشی زنان: رویکرد معادلات ساختاری [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 148-131]
مشارکت ورزشیتاثیر مشارکت ورزشی بر بهزیستی روانشناختی سالمندان: نقش میانجی هویت اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 177-190]
مقیاس درگیر شدن در تمرین ورزشیویژگی های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس درگیر شدن در تمرین ورزشی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 230-240]
مهارتهای حرکتیمقایسه تاثیر بازیهای حرکتی هدفمند بر خودکارآمدی بدنی و لذت شرکت در فعالیت حرکتی در دختران و پسران پیش دبستانی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 130-121]
مهارت های حرکتی بنیادیتاثیر بازی های چالشی شناختی-حرکتی و غیر چالشی بر مهارتهای حرکات بنیادی کودکان 3 تا 6 سال [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 203-214]
مهارت های حرکتی درشتتاثیر تمرینات حرکتی و شناختی بر عملکرد حرکتی و توجه کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 36-21]
مهارت های حرکتی ظریتاثیر تمرینات حرکتی و شناختی بر عملکرد حرکتی و توجه کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 36-21]
مهارت های روانیرابطه رگههای تاریک شخصیت و مهارتهای روانی با اثر تعدیلکنندگی هوش هیجانی در ورزشکاران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 120-109]
نظارت بر بدناثرات غرور فیزیکی، شرم از بدن و نفوذ اجتماعی در نظارت بر بدن و مشارکت ورزشی زنان: رویکرد معادلات ساختاری [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 148-131]
نفوذ اجتماعیاثرات غرور فیزیکی، شرم از بدن و نفوذ اجتماعی در نظارت بر بدن و مشارکت ورزشی زنان: رویکرد معادلات ساختاری [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 148-131]
نگرانیتأثیر آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری بر اضطراب رقابتی دختران کاراتهکای حرفهای [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 76-63]
نگرشرابطه خلاقیت با چابکی استراتژیک و سرمایه انسانی در نخبگان فدراسیون ژیمناستیک ایران: دید مثبتتر خلاقترها [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 133-146]
نیمرخ شایستگی حرکتینیمرُخ شایستگی حرکتی و لذت از فعالیتبدنی در دوره کودکی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 20-1]
والیبالتأثیر آموزش ذهن آگاهی بر خودکارآمدی و ترس از ارزیابی منفی دانش آموزان والیبالیست دختر [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 17-30]
ورزش دانش آموزیارائه پارادایم کیفی توسعه ورزش دانش آموزی در طرح مدرسه پویا در مدارس ابتدایی کشور [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 81-92]
ورزشکارانویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة خودارزیابی شاخصهای حکمرانی مطلوب در ورزشکاران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 176-165]
ورزشکارانویژگی های روانسنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه شادکامی آکسفورد در ورزشکاران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 191-202]
ورزشکارانویژگی های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس درگیر شدن در تمرین ورزشی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 230-240]
ورزشکارانویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه تنظیم هیجان در ورزشکاران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 228-239]
ورزشکاران حرفهایپیش بینی و اولویت بندی مولفه های هویت اجتماعی در ورزشکاران حرفهای [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 171-185]
ورزشکاران ماهر و حرفه ایمقایسه انگیختگی، اضطراب حالتی رقابتی و اعتماد بنفس کمانداران ماهر و حرفهای بر اساس جنسیت و نوع کمان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 164-149]
ووشوارائه الگوی بهزیستی ذهنی و عملکرد ورزشکاران ووشو بر اساس رفتار مربیان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 108-91]
ه
هیجانتأثیر آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری بر اضطراب رقابتی دختران کاراتهکای حرفهای [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 76-63]
همسانی درونیویژگی های روانسنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه شادکامی آکسفورد در ورزشکاران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 191-202]
هویت اجتماعیتاثیر مشارکت ورزشی بر بهزیستی روانشناختی سالمندان: نقش میانجی هویت اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 177-190]
هویت اجتماعیپیش بینی و اولویت بندی مولفه های هویت اجتماعی در ورزشکاران حرفهای [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 171-185]
هوش هیجانیرابطه رگههای تاریک شخصیت و مهارتهای روانی با اثر تعدیلکنندگی هوش هیجانی در ورزشکاران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 120-109]
ی
یادگیری افتراقیتاثیر ترکیبی رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعملهای توجهی بر خلاقیت حرکتی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 119-132]
یادگیری با انتظار آموزشتاثیر انتظار برای آموزش بر کارکردهای اجرایی و یادگیری مهارت ضربه پات گلف [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 31-44]
یادگیری حرکتیتاثیر انتظار برای آموزش بر کارکردهای اجرایی و یادگیری مهارت ضربه پات گلف [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 31-44]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد