نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزادی شخصی ویژگی‎های روانسنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ فرایندهای تغییر در تمرین مهارت‎های روانشناختی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 95-108]
  • آسیب آسیب‌های رفتارهای ضد شهروندی سازمانی بر هیئت‌های ورزشی بر اساس سندروم سیب لکه-دار [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 53-70]
  • آمادگی جسمانی مقایسه قابلیت‌های بدنی (خودتوصیفی و عینی) و نگرش تغذیه‌ای در زنان فعال و غیرفعال [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 1-14]
  • آموزش اثر کانون توجه بر مهارت تیراندازان مبتدی و ماهر مرکز آموزشی مالک اشتر اراک [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 157-170]
  • آموزش مجازی تأثیر ‏ ‏آموزش مجازی مهارت‌های روانشناختی (روش سینکلیر و سینکلیر) بر دقت پاس بسکتبالیست ها [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 75-90]
  • آنومی سازمانی ارائه الگوی عوامل ایجادکننده آنومی سازمانی منطبق با متغیرهای روان‌شناختی در ورزش: مطالعه ادارات کل ورزش و جوانان ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 137-156]

ا

  • اجرای ورزشی تاثیر انگیختگی بر تصمیم گیری و حرکات چشم بازیکنان حرفه ای والیبال [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 63-74]
  • ادارات ورزش و جوانان ارائه الگوی عوامل ایجادکننده آنومی سازمانی منطبق با متغیرهای روان‌شناختی در ورزش: مطالعه ادارات کل ورزش و جوانان ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 137-156]
  • ارتباطات کمک‌کننده ویژگی‎های روانسنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ فرایندهای تغییر در تمرین مهارت‎های روانشناختی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 95-108]
  • استحکام ذهنی ارتباط محیط پرورش استعداد و استحکام ذهنی در نوجوانان فوتبالیست [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 30-46]
  • استرس ادراک شده اثربخشی معنادرمانی گروهی بر استرس ادراک شده و بهزیستی روان‌شناختی ورزشکاران نوجوان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 176-185]
  • اضطراب اجتماعی اندام پیش بینی اضطراب اجتماعی براساس برخی از شاخص های ترکیب بدن (BMI,WHR) و تصویر بدنی در دانش اموزان دختر دوره متوسطه دوم [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 16-29]
  • اضطراب حالتی-رقابتی اثربخشی یک دوره ماساژ و موسیقی بر اضطراب رقابتی قایق‌رانان نخبه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 15-28]
  • اضطراب صفتی تأثیر محیط تمرینی رقابتی و غیر رقابتی بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در دختران نوجوان با اضطراب صفتی بالا و پایین [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 83-94]
  • افزایش آگاهی ویژگی‎های روانسنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ فرایندهای تغییر در تمرین مهارت‎های روانشناختی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 95-108]
  • اکتساب تأثیر محیط تمرینی رقابتی و غیر رقابتی بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در دختران نوجوان با اضطراب صفتی بالا و پایین [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 83-94]
  • الگودهی تأثیر خودالگودهی، الگوی ماهر و الگوی در حال یادگیری بر اکتساب و یادداری مهارت پات گلف [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 155-166]
  • امواج مغزی تاثیر دستورالعمل توجهی بر حافظه حرکتی و امواج مغزی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 91-112]
  • انگیختگی اثربخشی یک دوره ماساژ و موسیقی بر اضطراب رقابتی قایق‌رانان نخبه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 15-28]
  • انگیزش مشارکت فعالیت بدنی تأثیر بازخورد مثبت انگیزشی-قیاسی با شرایط کلیشه و عدم کلیشه بر انگیزش مشارکت در فعالیت بدنی و خودکارآمدی دختران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 29-38]
  • انگیزه مشارکت ورزشی تاثیر عوامل روان شناختی بر انگیزه مشارکت ورزشی کودکان: نقش تعدیل کننده شاخص توده بدنی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 194-206]

ب

  • بازی تاثیر بازی در خانه‌ (بسته پیشنهادی یونیسف) و راهبردهای فراشناختی بر سلامت کودکان 5 تا 8 سال در پاندمی کرونا [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 125-136]
  • بازخورد مثبت انگیزشی-قیاسی تأثیر بازخورد مثبت انگیزشی-قیاسی با شرایط کلیشه و عدم کلیشه بر انگیزش مشارکت در فعالیت بدنی و خودکارآمدی دختران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 29-38]
  • بازی‌های آزاد و سازمان یافته مقایسه تأثیر بازی های آزاد و سازمان یافته بر تبحر حرکتی و رفتار اجتماعی کودکان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 201-211]
  • باشگاه های ورزشی شناسایی مولفه های موثر بر تعامل باشگاه های ورزشی و حمایت هواداران بر اساس نظریه فرهنگی- اجتماعی در تیم‌های لیگ برتر فوتبال [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 212-225]
  • بدمینتون تأثیر تعدیل‌کنندگی تیپ شخصیتی افراد بر یادگیری مهارت‌های سرویس بلند و کوتاه بدمینتون به روش‌های مسدود و تصادفی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 126-141]
  • بهزیستی روان­شناختی اثربخشی معنادرمانی گروهی بر استرس ادراک شده و بهزیستی روان‌شناختی ورزشکاران نوجوان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 176-185]

پ

  • پایایی روان‌سنجی نسخه فارسی پرسش‌نامه تمرین ذهنی ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 142-154]
  • پایایی ویژگی‎های روانسنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ مربیگری مهارت‌های زندگی در ورزش [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 171-182]
  • پایایی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه توانایی تصویرسازی ورزشی در دانشجویان ورزشکار [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 207-220]
  • پذیرش اجتماعی رابطه ذهن‌آگاهی با اضطراب بدنی اجتماعی در بانوان؛ نقش واسطه‌ای انگیزه مشارکت ورزشی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 39-52]
  • پرتاب آزاد بسکتبال تأثیر محیط تمرینی رقابتی و غیر رقابتی بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در دختران نوجوان با اضطراب صفتی بالا و پایین [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 83-94]
  • پردازش حسی اطلاعات تاثیر دستورالعمل توجهی بر حافظه حرکتی و امواج مغزی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 91-112]
  • پرسش‌نامه تمرین ذهنی ورزشی روان‌سنجی نسخه فارسی پرسش‌نامه تمرین ذهنی ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 142-154]
  • پیش بینی پیش بینی هدفگرایی تکواندوکاران نخبه و غیرنخبه بر اساس جوانگیزشی ادراک شده [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 71-82]

ت

  • تاب‌آوری تاثیر تمرینات ذهن آگاهی مبتنی بر یوگا بر تاب آوری و کنترل خشم دانشجویان دختر ورزشکار [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
  • تیپ شخصیتی تأثیر تعدیل‌کنندگی تیپ شخصیتی افراد بر یادگیری مهارت‌های سرویس بلند و کوتاه بدمینتون به روش‌های مسدود و تصادفی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 126-141]
  • تثبیت بینایی تاثیر انگیختگی بر تصمیم گیری و حرکات چشم بازیکنان حرفه ای والیبال [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 63-74]
  • تداخل زمینه‌ای تأثیر تعدیل‌کنندگی تیپ شخصیتی افراد بر یادگیری مهارت‌های سرویس بلند و کوتاه بدمینتون به روش‌های مسدود و تصادفی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 126-141]
  • تیراندازی اثر کانون توجه بر مهارت تیراندازان مبتدی و ماهر مرکز آموزشی مالک اشتر اراک [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 157-170]
  • ترکیب بدن پیش بینی اضطراب اجتماعی براساس برخی از شاخص های ترکیب بدن (BMI,WHR) و تصویر بدنی در دانش اموزان دختر دوره متوسطه دوم [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 16-29]
  • تصورات کلیشه تأثیر بازخورد مثبت انگیزشی-قیاسی با شرایط کلیشه و عدم کلیشه بر انگیزش مشارکت در فعالیت بدنی و خودکارآمدی دختران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 29-38]
  • تصویر بدن پیش بینی اضطراب اجتماعی براساس برخی از شاخص های ترکیب بدن (BMI,WHR) و تصویر بدنی در دانش اموزان دختر دوره متوسطه دوم [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 16-29]
  • تصویرسازی مثبت رابطه ذهن‌آگاهی با اضطراب بدنی اجتماعی در بانوان؛ نقش واسطه‌ای انگیزه مشارکت ورزشی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 39-52]
  • تعارض آسیب‌های رفتارهای ضد شهروندی سازمانی بر هیئت‌های ورزشی بر اساس سندروم سیب لکه-دار [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 53-70]
  • تعهد شغلی ارتباط سلامت روان با کارایی مربیان والیبال شهر تهران: نقش میانجیگر خودباوری و تعهد شغلی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 183-193]
  • تکانشگری اثربخشی تمرینات یوگا، دارو درمانی و درمان ترکیبی بر کاهش علائم نقص توجه انتخابی و تکانشگری کودکان دارای اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 226-237]
  • تکانشگری و تکواندوکاران تأثیر تمرین های ترکیبی بر خودگفتاری انگیزشی و تکانشگری تکواندوکاران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 109-124]
  • تکلیف‌گرا تأثیر فضای انگیزشی تکلیف گرا وخود گرای ورزشی بر خود پنداره بدنی دانش آموزان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 47-62]
  • تکواندو پیش بینی هدفگرایی تکواندوکاران نخبه و غیرنخبه بر اساس جوانگیزشی ادراک شده [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 71-82]
  • تمرینات جسمانی و روانشناختی تأثیر تمرین های ترکیبی بر خودگفتاری انگیزشی و تکانشگری تکواندوکاران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 109-124]
  • توانایی توانایی تصویرسازی ورزشی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه توانایی تصویرسازی ورزشی در دانشجویان ورزشکار [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 207-220]
  • توجه انتخابی اثربخشی تمرینات یوگا، دارو درمانی و درمان ترکیبی بر کاهش علائم نقص توجه انتخابی و تکانشگری کودکان دارای اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 226-237]
  • توزیع تمرین تاثیر فاصله دهی و فراشناخت بر یادگیری مهارت پاس بسکتبال [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 113-125]

ج

  • جوانگیزشی ادراک شده پیش بینی هدفگرایی تکواندوکاران نخبه و غیرنخبه بر اساس جوانگیزشی ادراک شده [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 71-82]

ح

  • حافظه حس حرکت تاثیر دستورالعمل توجهی بر حافظه حرکتی و امواج مغزی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 91-112]
  • حمایت هواداران شناسایی مولفه های موثر بر تعامل باشگاه های ورزشی و حمایت هواداران بر اساس نظریه فرهنگی- اجتماعی در تیم‌های لیگ برتر فوتبال [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 212-225]

خ

  • خود ادراکی مقایسه قابلیت‌های بدنی (خودتوصیفی و عینی) و نگرش تغذیه‌ای در زنان فعال و غیرفعال [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 1-14]
  • خودباوری ارتباط سلامت روان با کارایی مربیان والیبال شهر تهران: نقش میانجیگر خودباوری و تعهد شغلی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 183-193]
  • خودپندارة بدنی مقایسه قابلیت‌های بدنی (خودتوصیفی و عینی) و نگرش تغذیه‌ای در زنان فعال و غیرفعال [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 1-14]
  • خودپنداره‌بدنی تأثیر فضای انگیزشی تکلیف گرا وخود گرای ورزشی بر خود پنداره بدنی دانش آموزان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 47-62]
  • خودکارآمدی تأثیر بازخورد مثبت انگیزشی-قیاسی با شرایط کلیشه و عدم کلیشه بر انگیزش مشارکت در فعالیت بدنی و خودکارآمدی دختران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 29-38]
  • خودکارآمدی تاثیر عوامل روان شناختی بر انگیزه مشارکت ورزشی کودکان: نقش تعدیل کننده شاخص توده بدنی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 194-206]
  • خودگرا تأثیر فضای انگیزشی تکلیف گرا وخود گرای ورزشی بر خود پنداره بدنی دانش آموزان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 47-62]
  • خودگفتاری انگیزشی تأثیر تمرین های ترکیبی بر خودگفتاری انگیزشی و تکانشگری تکواندوکاران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 109-124]

د

  • دارو درمانی اثربخشی تمرینات یوگا، دارو درمانی و درمان ترکیبی بر کاهش علائم نقص توجه انتخابی و تکانشگری کودکان دارای اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 226-237]
  • دانش‌آموزان تأثیر فضای انگیزشی تکلیف گرا وخود گرای ورزشی بر خود پنداره بدنی دانش آموزان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 47-62]
  • دانشجویان دختر ورزشکار تاثیر تمرینات ذهن آگاهی مبتنی بر یوگا بر تاب آوری و کنترل خشم دانشجویان دختر ورزشکار [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
  • دقت پاس تأثیر ‏ ‏آموزش مجازی مهارت‌های روانشناختی (روش سینکلیر و سینکلیر) بر دقت پاس بسکتبالیست ها [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 75-90]

ر

  • ردیابی چشم تاثیر انگیختگی بر تصمیم گیری و حرکات چشم بازیکنان حرفه ای والیبال [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 63-74]
  • رشد اجتماعی تدوین مدل رفتارهای مسئولانه زیست‌محیطی با رشد و مسئولیت‌پذیری اجتماعی در ورزشکاران: بررسی نقش میانجی‌گر هوش اخلاقی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 221-235]
  • رفتار سیاسی ارائه مدل پارادایمی توسعة روان‌شناسی سیاسی در ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 167-175]
  • رفتار ضدشهروندی آسیب‌های رفتارهای ضد شهروندی سازمانی بر هیئت‌های ورزشی بر اساس سندروم سیب لکه-دار [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 53-70]
  • روایی روان‌سنجی نسخه فارسی پرسش‌نامه تمرین ذهنی ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 142-154]
  • روایی ویژگی‎های روانسنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ مربیگری مهارت‌های زندگی در ورزش [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 171-182]
  • روان سنجی روان‌سنجی نسخه فارسی پرسش‌نامه تمرین ذهنی ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 142-154]
  • روانشناختی ارائه الگوی عوامل ایجادکننده آنومی سازمانی منطبق با متغیرهای روان‌شناختی در ورزش: مطالعه ادارات کل ورزش و جوانان ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 137-156]
  • روان‌شناسی سیاسی ارائه مدل پارادایمی توسعة روان‌شناسی سیاسی در ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 167-175]
  • روش سینکلیر تأثیر ‏ ‏آموزش مجازی مهارت‌های روانشناختی (روش سینکلیر و سینکلیر) بر دقت پاس بسکتبالیست ها [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 75-90]

س

  • سلامت تاثیر بازی در خانه‌ (بسته پیشنهادی یونیسف) و راهبردهای فراشناختی بر سلامت کودکان 5 تا 8 سال در پاندمی کرونا [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 125-136]
  • سلامت روانی ارتباط سلامت روان با کارایی مربیان والیبال شهر تهران: نقش میانجیگر خودباوری و تعهد شغلی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 183-193]
  • سندروم سیب لکه‌دار آسیب‌های رفتارهای ضد شهروندی سازمانی بر هیئت‌های ورزشی بر اساس سندروم سیب لکه-دار [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 53-70]

ش

  • شاخص توده بدنی تاثیر عوامل روان شناختی بر انگیزه مشارکت ورزشی کودکان: نقش تعدیل کننده شاخص توده بدنی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 194-206]
  • شایستگی و حمایت اجتماعی تاثیر عوامل روان شناختی بر انگیزه مشارکت ورزشی کودکان: نقش تعدیل کننده شاخص توده بدنی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 194-206]
  • شباهت تأثیر خودالگودهی، الگوی ماهر و الگوی در حال یادگیری بر اکتساب و یادداری مهارت پات گلف [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 155-166]

ع

  • عوامل اجتماعی شناسایی مولفه های موثر بر تعامل باشگاه های ورزشی و حمایت هواداران بر اساس نظریه فرهنگی- اجتماعی در تیم‌های لیگ برتر فوتبال [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 212-225]
  • عوامل فرهنگی شناسایی مولفه های موثر بر تعامل باشگاه های ورزشی و حمایت هواداران بر اساس نظریه فرهنگی- اجتماعی در تیم‌های لیگ برتر فوتبال [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 212-225]
  • عوامل فرهنگی و اجتماعی روانسنجی و آزمون مدل بازاریابی انگیزشی براساس مولفه های روانشناختی در ورزش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 186-200]
  • عوامل مداخله­گر روانسنجی و آزمون مدل بازاریابی انگیزشی براساس مولفه های روانشناختی در ورزش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 186-200]

ف

  • فراشناخت تاثیر بازی در خانه‌ (بسته پیشنهادی یونیسف) و راهبردهای فراشناختی بر سلامت کودکان 5 تا 8 سال در پاندمی کرونا [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 125-136]
  • فرضیه عمل محدود شده تاثیر دستورالعمل توجهی بر حافظه حرکتی و امواج مغزی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 91-112]
  • فضای‌انگیزشی تأثیر فضای انگیزشی تکلیف گرا وخود گرای ورزشی بر خود پنداره بدنی دانش آموزان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 47-62]
  • فعالیت ورزشی رابطه ذهن‌آگاهی با اضطراب بدنی اجتماعی در بانوان؛ نقش واسطه‌ای انگیزه مشارکت ورزشی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 39-52]
  • فوتبال ارتباط محیط پرورش استعداد و استحکام ذهنی در نوجوانان فوتبالیست [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 30-46]

ق

  • قضاوت از یادگیری تاثیر فاصله دهی و فراشناخت بر یادگیری مهارت پاس بسکتبال [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 113-125]

ک

  • کارایی ارتباط سلامت روان با کارایی مربیان والیبال شهر تهران: نقش میانجیگر خودباوری و تعهد شغلی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 183-193]
  • کانون توجه بیرونی اثر کانون توجه بر مهارت تیراندازان مبتدی و ماهر مرکز آموزشی مالک اشتر اراک [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 157-170]
  • کانون توجه درونی اثر کانون توجه بر مهارت تیراندازان مبتدی و ماهر مرکز آموزشی مالک اشتر اراک [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 157-170]
  • کرونا تاثیر بازی در خانه‌ (بسته پیشنهادی یونیسف) و راهبردهای فراشناختی بر سلامت کودکان 5 تا 8 سال در پاندمی کرونا [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 125-136]
  • کنترل خشم تاثیر تمرینات ذهن آگاهی مبتنی بر یوگا بر تاب آوری و کنترل خشم دانشجویان دختر ورزشکار [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
  • کودکان تاثیر بازی در خانه‌ (بسته پیشنهادی یونیسف) و راهبردهای فراشناختی بر سلامت کودکان 5 تا 8 سال در پاندمی کرونا [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 125-136]
  • کودکان مقایسه تأثیر بازی های آزاد و سازمان یافته بر تبحر حرکتی و رفتار اجتماعی کودکان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 201-211]
  • کودکان تاثیر عوامل روان شناختی بر انگیزه مشارکت ورزشی کودکان: نقش تعدیل کننده شاخص توده بدنی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 194-206]

م

  • مبادله سرعت-دقت تاثیر انگیختگی بر تصمیم گیری و حرکات چشم بازیکنان حرفه ای والیبال [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 63-74]
  • محیط پرورش استعداد ارتباط محیط پرورش استعداد و استحکام ذهنی در نوجوانان فوتبالیست [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 30-46]
  • محیط رقابتی تأثیر محیط تمرینی رقابتی و غیر رقابتی بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در دختران نوجوان با اضطراب صفتی بالا و پایین [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 83-94]
  • مربیگری ویژگی‎های روانسنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ مربیگری مهارت‌های زندگی در ورزش [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 171-182]
  • مسئولیت­ پذیری اجتماعی تدوین مدل رفتارهای مسئولانه زیست‌محیطی با رشد و مسئولیت‌پذیری اجتماعی در ورزشکاران: بررسی نقش میانجی‌گر هوش اخلاقی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 221-235]
  • معنادرمانی اثربخشی معنادرمانی گروهی بر استرس ادراک شده و بهزیستی روان‌شناختی ورزشکاران نوجوان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 176-185]
  • مهارت پایه تاثیر فاصله دهی و فراشناخت بر یادگیری مهارت پاس بسکتبال [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 113-125]
  • مهارت‌های اجتماعی مقایسه تأثیر بازی های آزاد و سازمان یافته بر تبحر حرکتی و رفتار اجتماعی کودکان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 201-211]
  • مهارت های حرکتی درشت مقایسه تأثیر بازی های آزاد و سازمان یافته بر تبحر حرکتی و رفتار اجتماعی کودکان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 201-211]
  • مهارت­ های روانشناختی تأثیر ‏ ‏آموزش مجازی مهارت‌های روانشناختی (روش سینکلیر و سینکلیر) بر دقت پاس بسکتبالیست ها [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 75-90]
  • مهارت های زندگی ویژگی‎های روانسنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ مربیگری مهارت‌های زندگی در ورزش [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 171-182]
  • موقعیت رو در رو ویژگی‎های روانسنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ فرایندهای تغییر در تمرین مهارت‎های روانشناختی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 95-108]

ن

  • نارضایتی از بدن رابطه ذهن‌آگاهی با اضطراب بدنی اجتماعی در بانوان؛ نقش واسطه‌ای انگیزه مشارکت ورزشی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 39-52]
  • نخبه پیش بینی هدفگرایی تکواندوکاران نخبه و غیرنخبه بر اساس جوانگیزشی ادراک شده [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 71-82]
  • نقص توجه/بیش فعالی اثربخشی تمرینات یوگا، دارو درمانی و درمان ترکیبی بر کاهش علائم نقص توجه انتخابی و تکانشگری کودکان دارای اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 226-237]
  • نگرش روانسنجی و آزمون مدل بازاریابی انگیزشی براساس مولفه های روانشناختی در ورزش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 186-200]
  • نگرش به تغذیه مقایسه قابلیت‌های بدنی (خودتوصیفی و عینی) و نگرش تغذیه‌ای در زنان فعال و غیرفعال [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 1-14]
  • نگیزش روانسنجی و آزمون مدل بازاریابی انگیزشی براساس مولفه های روانشناختی در ورزش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 186-200]
  • نمایش آسودگی ویژگی‎های روانسنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ فرایندهای تغییر در تمرین مهارت‎های روانشناختی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 95-108]
  • نوجوان ارتباط محیط پرورش استعداد و استحکام ذهنی در نوجوانان فوتبالیست [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 30-46]
  • نوجوان اثربخشی معنادرمانی گروهی بر استرس ادراک شده و بهزیستی روان‌شناختی ورزشکاران نوجوان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 176-185]

و

  • واژگان کلیدی: ذهن آگاهی مبتنی بر یوگا تاثیر تمرینات ذهن آگاهی مبتنی بر یوگا بر تاب آوری و کنترل خشم دانشجویان دختر ورزشکار [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
  • واژه‌های کلیدی: آگاهی در لحظه رابطه ذهن‌آگاهی با اضطراب بدنی اجتماعی در بانوان؛ نقش واسطه‌ای انگیزه مشارکت ورزشی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 39-52]
  • والیبال ارتباط سلامت روان با کارایی مربیان والیبال شهر تهران: نقش میانجیگر خودباوری و تعهد شغلی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 183-193]
  • ورزش اثربخشی معنادرمانی گروهی بر استرس ادراک شده و بهزیستی روان‌شناختی ورزشکاران نوجوان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 176-185]
  • ورزش حرفه‌ای ارائه مدل پارادایمی توسعة روان‌شناسی سیاسی در ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 167-175]
  • ورزشکاران روان‌سنجی نسخه فارسی پرسش‌نامه تمرین ذهنی ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 142-154]
  • ورزشکاران ویژگی‎های روانسنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ مربیگری مهارت‌های زندگی در ورزش [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 171-182]
  • ورزشکاران نخبه اثربخشی یک دوره ماساژ و موسیقی بر اضطراب رقابتی قایق‌رانان نخبه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 15-28]

ه

  • هدف گرایی پیش بینی هدفگرایی تکواندوکاران نخبه و غیرنخبه بر اساس جوانگیزشی ادراک شده [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 71-82]
  • هماهنگی دودستی تاثیر دستورالعمل توجهی بر حافظه حرکتی و امواج مغزی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 91-112]
  • هوش اخلاقی تدوین مدل رفتارهای مسئولانه زیست‌محیطی با رشد و مسئولیت‌پذیری اجتماعی در ورزشکاران: بررسی نقش میانجی‌گر هوش اخلاقی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 221-235]

ی

  • یادداری تأثیر محیط تمرینی رقابتی و غیر رقابتی بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در دختران نوجوان با اضطراب صفتی بالا و پایین [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 83-94]
  • یادگیری تأثیر تعدیل‌کنندگی تیپ شخصیتی افراد بر یادگیری مهارت‌های سرویس بلند و کوتاه بدمینتون به روش‌های مسدود و تصادفی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 126-141]
  • یادگیری حرکتی تأثیر خودالگودهی، الگوی ماهر و الگوی در حال یادگیری بر اکتساب و یادداری مهارت پات گلف [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 155-166]
  • یادگیری مشاهده‎ای تأثیر خودالگودهی، الگوی ماهر و الگوی در حال یادگیری بر اکتساب و یادداری مهارت پات گلف [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 155-166]
  • یوگا اثربخشی تمرینات یوگا، دارو درمانی و درمان ترکیبی بر کاهش علائم نقص توجه انتخابی و تکانشگری کودکان دارای اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 226-237]