آزمون هماهنگی حرکتی(KTK)تاثیر تمرینات باراوسل بر تعادل و هماهنگی حرکتی کودکان 12-10سال [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 105-121]
آمادهسازیتاثیر جهتدهی توجه بصری از طریق نقاط نورانی بر رفتار خیرگی و دقت پاسخ: بررسی دیدگاه اکتشافی ساده [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 75-91]
آموزش بازی برای درکتأثیر روش آموزش خطی و بازی برای درک بر تبحر حرکتی و شایستگی حرکتی ادراکشده در فوتسال [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 221-234]
آموزش مجازیتاثیرآموزش مجازی برنامهی خود شفقت بر اعتماد به نفس ورزشکاران بسکتبالیست [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 30-45]
آموزش و پرورشبرازش مدل عوامل روانشناختی مؤثر بر مشارکت آموزش و پرورش در ورزش قهرمانی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 227-246]
ا
ابعاد خودتنظیمی بدنپیشبینی انگیزش شرکت در ورزش دانشآموزان دختر بر اساس ارتباط چند بعدی خود با بدن [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 57-74]
اجرای روانتاثیر یک دوره مداخله ذهن_آگاهی کوتاه مدت بر عملکرد تحت فشار، اضطراب حالتی_رقابتی و اجرای روان بازیکنان نوآموز پسر بدمینتون [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 68-87]
استقامت قلبی – تنفسیارتباط ساختاری استقامت قلبی- تنفسی و سرعت با دقت تصمیمگیری داوران فوتسال: نقش میانجیگر سرسختیذهنی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 137-151]
اضطراب حالتی-رقابتیتاثیر یک دوره مداخله ذهن_آگاهی کوتاه مدت بر عملکرد تحت فشار، اضطراب حالتی_رقابتی و اجرای روان بازیکنان نوآموز پسر بدمینتون [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 68-87]
اعتماد به نفستاثیرآموزش مجازی برنامهی خود شفقت بر اعتماد به نفس ورزشکاران بسکتبالیست [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 30-45]
افراد نوجوانتاثیر یک دوره مداخلات بازخورد زیستی بر مهارت های روانشناختی افرد نوجوان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 46-56]
افزونگی حرکتیتأثیر تمرین همراه با تحریک الکتریکی فراجمجمهای با نویز تصادفی بر امواج مغزی و مؤلفههای زمانی و فضایی در یادگیری یک تکلیف ادراکی- حرکتی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 1-29]
اقدام پژوهیتدوین، اجرا و ارزیابی برنامه آموزشی شفقت محور در کلاس تربیتبدنی دانشآموزان دبیرستانی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 205-220]
اکتساببهینه سازی یادگیری حرکتی دختران نوجوان از طریق حمایت خودمختاری، امیدواری تقویت شده و توجه بیرونی: آزمون نظریه یادگیری حرکتی بهینه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 114-131]
الگوی در حال یادگیریتاثیر الگو دهی ماهر و در حال یادگیری بر اکتساب و یادداری تبحر حرکتی با تاکید بر مهارت های پایه ژیمناستیک [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 49-67]
الگوی ماهرتاثیر الگو دهی ماهر و در حال یادگیری بر اکتساب و یادداری تبحر حرکتی با تاکید بر مهارت های پایه ژیمناستیک [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 49-67]
امیدواری تقویتشدهتاثیر توهم بینایی بر دقت اجرا و یادگیری مهارت پنجه والیبال [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 122-136]
انعطاف پذیری شناختیاثر بخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر علائم اضطراب، افسردگی و انعطاف پذیری شناختی در جوانان با ناهنجاری سر به جلو و شانه گرد [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 1-15]
انگیزشنقش میانجی گر حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی انگیزش شرط بندی فوتبال بر اساس نگرش و تکانشگری [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 16-32]
انگیزشبررسی تأثیر جو انگیزشی بر پیشرفت دانشآموزان در ورزش: دیدگاه نظریه شناختی اجتماعی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 208-226]
انگیزهمقایسه هویت و انگیزه ورزشی و رابطه آنها در ورزشکاران با و بدون سابقه آسیب دیدگی اسکلتی-عضلانی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 172-187]
انگیزه ی مشارکت در ورزشپیشبینی انگیزش شرکت در ورزش دانشآموزان دختر بر اساس ارتباط چند بعدی خود با بدن [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 57-74]
انگیزه مشارکت ورزشینقش منبع کنترل و حمایت عاطفی معلم در انگیزش مشارکت ورزشی دانشآموزان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 275-287]
ب
باراوسلتاثیر تمرینات باراوسل بر تعادل و هماهنگی حرکتی کودکان 12-10سال [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 105-121]
بازخورد زیستیتاثیر یک دوره مداخلات بازخورد زیستی بر مهارت های روانشناختی افرد نوجوان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 46-56]
بازیهای سنتیتأثیر رویکردهای آموزش قیودمحور و حس بازی بر جستجوی بینایی کودکان دختر 11-10 ساله: در قالب بازیهای بومی-محلی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 172-189]
بدمینتونتاثیر جهتدهی توجه بصری از طریق نقاط نورانی بر رفتار خیرگی و دقت پاسخ: بررسی دیدگاه اکتشافی ساده [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 75-91]
بسکتبالیستتاثیرآموزش مجازی برنامهی خود شفقت بر اعتماد به نفس ورزشکاران بسکتبالیست [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 30-45]
پ
پرورش اندامویژگی های شخصیتی و مهارت های روانی در ورزشکاران رشته های فوتبال و وزنه برداری و پرورش اندام [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 255-274]
ت
تابآوریارتباط سختکوشی، نُشخوار خشم و تابآوری با سلامت روانی تیروکمان کاران [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 150-171]
تبحر حرکتیتأثیر روش آموزش خطی و بازی برای درک بر تبحر حرکتی و شایستگی حرکتی ادراکشده در فوتسال [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 221-234]
تجربه آسیبمقایسه هویت و انگیزه ورزشی و رابطه آنها در ورزشکاران با و بدون سابقه آسیب دیدگی اسکلتی-عضلانی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 172-187]
تحریک مغزتأثیر تمرین همراه با تحریک الکتریکی فراجمجمهای با نویز تصادفی بر امواج مغزی و مؤلفههای زمانی و فضایی در یادگیری یک تکلیف ادراکی- حرکتی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 1-29]
تیراندازی با کمانارتباط سختکوشی، نُشخوار خشم و تابآوری با سلامت روانی تیروکمان کاران [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 150-171]
ترس از افتادنتأثیر تمرینات در آب، خشکی و ترکیبی بر عملکرد، تعادل و ترس از سقوط زنان سالمند [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 263-277]
ترکیب رویکردهاتأثیر رویکردهای آموزش قیودمحور و حس بازی بر جستجوی بینایی کودکان دختر 11-10 ساله: در قالب بازیهای بومی-محلی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 172-189]
تشدید تصادفیتأثیر تمرین همراه با تحریک الکتریکی فراجمجمهای با نویز تصادفی بر امواج مغزی و مؤلفههای زمانی و فضایی در یادگیری یک تکلیف ادراکی- حرکتی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 1-29]
تصمیم گیری خلاقانهتأثیر خستگی ذهنی و جسمی بر فعالیت مغزی حین تصمیمگیری خلاقانه فوتبالیستهای ماهر [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 92-113]
تصویر بدنیتدوین، اجرا و ارزیابی برنامه آموزشی شفقت محور در کلاس تربیتبدنی دانشآموزان دبیرستانی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 205-220]
تصویرسازی اجتماعیویژگی های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه تصویرسازی بازی فعال کودکان (CAPIQ) در کودکان 14-7 سال [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 247-262]
تصویرسازی بازی فعالویژگی های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه تصویرسازی بازی فعال کودکان (CAPIQ) در کودکان 14-7 سال [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 247-262]
تصویرسازی سرگرم کنندهویژگی های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه تصویرسازی بازی فعال کودکان (CAPIQ) در کودکان 14-7 سال [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 247-262]
تصویرسازی قابلیتویژگی های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه تصویرسازی بازی فعال کودکان (CAPIQ) در کودکان 14-7 سال [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 247-262]
تعادلتاثیر تمرینات باراوسل بر تعادل و هماهنگی حرکتی کودکان 12-10سال [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 105-121]
تعادلتأثیر تمرینات در آب، خشکی و ترکیبی بر عملکرد، تعادل و ترس از سقوط زنان سالمند [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 263-277]
تعادل ایستاتاثیر الگو دهی ماهر و در حال یادگیری بر اکتساب و یادداری تبحر حرکتی با تاکید بر مهارت های پایه ژیمناستیک [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 49-67]
تعادل پویاتاثیر الگو دهی ماهر و در حال یادگیری بر اکتساب و یادداری تبحر حرکتی با تاکید بر مهارت های پایه ژیمناستیک [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 49-67]
تغییرپذیریتأثیر تمرین همراه با تحریک الکتریکی فراجمجمهای با نویز تصادفی بر امواج مغزی و مؤلفههای زمانی و فضایی در یادگیری یک تکلیف ادراکی- حرکتی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 1-29]
تکانشگرینقش میانجی گر حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی انگیزش شرط بندی فوتبال بر اساس نگرش و تکانشگری [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 16-32]
تمرین در آبتأثیر تمرینات در آب، خشکی و ترکیبی بر عملکرد، تعادل و ترس از سقوط زنان سالمند [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 263-277]
تمرین عملکردیتأثیر تمرینات در آب، خشکی و ترکیبی بر عملکرد، تعادل و ترس از سقوط زنان سالمند [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 263-277]
تنیس روی میزتأثیر روتینهای ذهنی- حرکتی پیش از اجرا بر یادگیری مهارتهای حرکتی ظریف و درشت [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 132-149]
توجهتأثیر رویکردهای آموزش قیودمحور و حس بازی بر جستجوی بینایی کودکان دختر 11-10 ساله: در قالب بازیهای بومی-محلی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 172-189]
توجهتاثیر جهتدهی توجه بصری از طریق نقاط نورانی بر رفتار خیرگی و دقت پاسخ: بررسی دیدگاه اکتشافی ساده [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 75-91]
توهم بینایی ابینگهاوستاثیر توهم بینایی بر دقت اجرا و یادگیری مهارت پنجه والیبال [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 122-136]
ج
جستجوی بیناییتاثیر جهتدهی توجه بصری از طریق نقاط نورانی بر رفتار خیرگی و دقت پاسخ: بررسی دیدگاه اکتشافی ساده [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 75-91]
جو تکلیفمحوربررسی تأثیر جو انگیزشی بر پیشرفت دانشآموزان در ورزش: دیدگاه نظریه شناختی اجتماعی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 208-226]
جو خودمحوربررسی تأثیر جو انگیزشی بر پیشرفت دانشآموزان در ورزش: دیدگاه نظریه شناختی اجتماعی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 208-226]
چ
چابکیتاثیر الگو دهی ماهر و در حال یادگیری بر اکتساب و یادداری تبحر حرکتی با تاکید بر مهارت های پایه ژیمناستیک [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 49-67]
ح
حس عمقیتاثیر تمرینات باراوسل بر تعادل و هماهنگی حرکتی کودکان 12-10سال [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 105-121]
حمایت اجتماعینقش میانجی گر حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی انگیزش شرط بندی فوتبال بر اساس نگرش و تکانشگری [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 16-32]
حمایت عاطفینقش منبع کنترل و حمایت عاطفی معلم در انگیزش مشارکت ورزشی دانشآموزان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 275-287]
خ
خستگیتأثیر خستگی ذهنی و جسمی بر فعالیت مغزی حین تصمیمگیری خلاقانه فوتبالیستهای ماهر [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 92-113]
خودپندارهمقایسه هویت و انگیزه ورزشی و رابطه آنها در ورزشکاران با و بدون سابقه آسیب دیدگی اسکلتی-عضلانی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 172-187]
خودشفقتتاثیرآموزش مجازی برنامهی خود شفقت بر اعتماد به نفس ورزشکاران بسکتبالیست [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 30-45]
خودگوییروابط ساختاری رفتارهای مربیگری، عزت نفس و ویژگیهای شخصیتی با خودگویی ورزشکاران جوان نخبه [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 152-171]
د
دانش آموزاننقش منبع کنترل و حمایت عاطفی معلم در انگیزش مشارکت ورزشی دانشآموزان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 275-287]
دانش آموزانبرازش مدل عوامل روانشناختی مؤثر بر مشارکت آموزش و پرورش در ورزش قهرمانی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 227-246]
دانش آموزانتدوین، اجرا و ارزیابی برنامه آموزشی شفقت محور در کلاس تربیتبدنی دانشآموزان دبیرستانی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 205-220]
دانشآموزانتأثیر رویکردهای آموزش قیودمحور و حس بازی بر جستجوی بینایی کودکان دختر 11-10 ساله: در قالب بازیهای بومی-محلی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 172-189]
دانش آموزان دخترپیشبینی انگیزش شرکت در ورزش دانشآموزان دختر بر اساس ارتباط چند بعدی خود با بدن [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 57-74]
دخترانبهینه سازی یادگیری حرکتی دختران نوجوان از طریق حمایت خودمختاری، امیدواری تقویت شده و توجه بیرونی: آزمون نظریه یادگیری حرکتی بهینه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 114-131]
دختران شطرنج بازاثربخشی تمرینات ذهن آگاهی بر نظریه ذهن در دختران شطرنج باز نوجوان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 190-204]
دقّت تصمیمگیریارتباط ساختاری استقامت قلبی- تنفسی و سرعت با دقت تصمیمگیری داوران فوتسال: نقش میانجیگر سرسختیذهنی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 137-151]
ذ
ذهن آگاهیاثربخشی تمرینات ذهن آگاهی بر نظریه ذهن در دختران شطرنج باز نوجوان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 190-204]
ر
رفتارهای مربیگریروابط ساختاری رفتارهای مربیگری، عزت نفس و ویژگیهای شخصیتی با خودگویی ورزشکاران جوان نخبه [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 152-171]
روتین پیش از اجراتأثیر روتینهای ذهنی- حرکتی پیش از اجرا بر یادگیری مهارتهای حرکتی ظریف و درشت [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 132-149]
روش خطیتأثیر روش آموزش خطی و بازی برای درک بر تبحر حرکتی و شایستگی حرکتی ادراکشده در فوتسال [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 221-234]
رویکرد غیرخطیتأثیر رویکردهای آموزش قیودمحور و حس بازی بر جستجوی بینایی کودکان دختر 11-10 ساله: در قالب بازیهای بومی-محلی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 172-189]
س
سالمندتأثیر تمرینات در آب، خشکی و ترکیبی بر عملکرد، تعادل و ترس از سقوط زنان سالمند [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 263-277]
سختکوشیارتباط سختکوشی، نُشخوار خشم و تابآوری با سلامت روانی تیروکمان کاران [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 150-171]
سر به جلواثر بخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر علائم اضطراب، افسردگی و انعطاف پذیری شناختی در جوانان با ناهنجاری سر به جلو و شانه گرد [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 1-15]
سرسختی ذهنیارتباط ساختاری استقامت قلبی- تنفسی و سرعت با دقت تصمیمگیری داوران فوتسال: نقش میانجیگر سرسختیذهنی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 137-151]
سرعتارتباط ساختاری استقامت قلبی- تنفسی و سرعت با دقت تصمیمگیری داوران فوتسال: نقش میانجیگر سرسختیذهنی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 137-151]
سرمایة اجتماعینقش سرمایة روانشناختی، فرهنگی و اجتماعی بر عملکرد ورزشکاران نخبه: ارائه مدل [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 88-104]
سرمایة روانشناختینقش سرمایة روانشناختی، فرهنگی و اجتماعی بر عملکرد ورزشکاران نخبه: ارائه مدل [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 88-104]
سرمایة فرهنگینقش سرمایة روانشناختی، فرهنگی و اجتماعی بر عملکرد ورزشکاران نخبه: ارائه مدل [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 88-104]
سرمایه روانشناختیارتباط حس شوخ طبعی مربیان با اثربخشی کار گروهی ورزشکاران: نقش میانجیگر سرمایه روانشناختی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 33-48]
سلامت روانیارتباط سختکوشی، نُشخوار خشم و تابآوری با سلامت روانی تیروکمان کاران [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 150-171]
ش
شایستگی حرکتی ادراکشدهتأثیر روش آموزش خطی و بازی برای درک بر تبحر حرکتی و شایستگی حرکتی ادراکشده در فوتسال [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 221-234]
شرط بندینقش میانجی گر حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی انگیزش شرط بندی فوتبال بر اساس نگرش و تکانشگری [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 16-32]
شفقت محورتدوین، اجرا و ارزیابی برنامه آموزشی شفقت محور در کلاس تربیتبدنی دانشآموزان دبیرستانی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 205-220]
شناخت درمانیاثر بخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر علائم اضطراب، افسردگی و انعطاف پذیری شناختی در جوانان با ناهنجاری سر به جلو و شانه گرد [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 1-15]
شوخ طبعیارتباط حس شوخ طبعی مربیان با اثربخشی کار گروهی ورزشکاران: نقش میانجیگر سرمایه روانشناختی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 33-48]
ع
عزت نفسروابط ساختاری رفتارهای مربیگری، عزت نفس و ویژگیهای شخصیتی با خودگویی ورزشکاران جوان نخبه [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 152-171]
عملکرد تحت فشارتاثیر یک دوره مداخله ذهن_آگاهی کوتاه مدت بر عملکرد تحت فشار، اضطراب حالتی_رقابتی و اجرای روان بازیکنان نوآموز پسر بدمینتون [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 68-87]
عملکرد ورزشینقش سرمایة روانشناختی، فرهنگی و اجتماعی بر عملکرد ورزشکاران نخبه: ارائه مدل [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 88-104]
ف
فوتبالنقش میانجی گر حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی انگیزش شرط بندی فوتبال بر اساس نگرش و تکانشگری [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 16-32]
فوتبالتأثیر خستگی ذهنی و جسمی بر فعالیت مغزی حین تصمیمگیری خلاقانه فوتبالیستهای ماهر [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 92-113]
فوتبالویژگی های شخصیتی و مهارت های روانی در ورزشکاران رشته های فوتبال و وزنه برداری و پرورش اندام [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 255-274]
ک
کار گروهیارتباط حس شوخ طبعی مربیان با اثربخشی کار گروهی ورزشکاران: نقش میانجیگر سرمایه روانشناختی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 33-48]
کودکانویژگی های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه تصویرسازی بازی فعال کودکان (CAPIQ) در کودکان 14-7 سال [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 247-262]
مداخله کوتاه مدت ذهن _آگاهیتاثیر یک دوره مداخله ذهن_آگاهی کوتاه مدت بر عملکرد تحت فشار، اضطراب حالتی_رقابتی و اجرای روان بازیکنان نوآموز پسر بدمینتون [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 68-87]
نظریه ذهناثربخشی تمرینات ذهن آگاهی بر نظریه ذهن در دختران شطرنج باز نوجوان [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 190-204]
نگرشنقش میانجی گر حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی انگیزش شرط بندی فوتبال بر اساس نگرش و تکانشگری [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 16-32]
نوآموزتاثیر یک دوره مداخله ذهن_آگاهی کوتاه مدت بر عملکرد تحت فشار، اضطراب حالتی_رقابتی و اجرای روان بازیکنان نوآموز پسر بدمینتون [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 68-87]
نوجوانبهینه سازی یادگیری حرکتی دختران نوجوان از طریق حمایت خودمختاری، امیدواری تقویت شده و توجه بیرونی: آزمون نظریه یادگیری حرکتی بهینه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 114-131]
نویزتأثیر تمرین همراه با تحریک الکتریکی فراجمجمهای با نویز تصادفی بر امواج مغزی و مؤلفههای زمانی و فضایی در یادگیری یک تکلیف ادراکی- حرکتی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 1-29]
و
والیبالتأثیر روتینهای ذهنی- حرکتی پیش از اجرا بر یادگیری مهارتهای حرکتی ظریف و درشت [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 132-149]
ورزش قهرمانیبرازش مدل عوامل روانشناختی مؤثر بر مشارکت آموزش و پرورش در ورزش قهرمانی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 227-246]
ورزشکارمقایسه هویت و انگیزه ورزشی و رابطه آنها در ورزشکاران با و بدون سابقه آسیب دیدگی اسکلتی-عضلانی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 172-187]
یادگیری بهینهبهینه سازی یادگیری حرکتی دختران نوجوان از طریق حمایت خودمختاری، امیدواری تقویت شده و توجه بیرونی: آزمون نظریه یادگیری حرکتی بهینه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 114-131]
یادگیری حرکتیتأثیر روتینهای ذهنی- حرکتی پیش از اجرا بر یادگیری مهارتهای حرکتی ظریف و درشت [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 132-149]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد