آ
-
آرایش تمرین
بررسی اثر دو روش افزایش تدریجی درون جلسهای و درصدی تداخل زمینهای بر یادگیری دقت مهارت پرتابی در کودکان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 49-60]
-
آمادگی روانی
ارتباط بین جهتگیری مذهبی و آمادگی روانی ورزشکاران در سه حیطه رفتاری، عاطفی و شناختی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 11-105]
ا
-
ازخورد هنجاری مثبت و منفی
اثر بازخورد هنجاری(مثبت و منفی)بر تعادل ایستا و پویا در کودکان8تا13ساله ژیمناستیک کار [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 61-70]
-
استاندارد جهانی
بررسی الگوهای رشدی دختران 3 تا 5 ساله شهر اهواز و مقایسه آن با استاندارد NCHS [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 65-76]
-
استحکام روانی
ارتباط بین استحکام روانی و بهزیستی روانشناختی در دانشجویان: نقش واسطهای فعالیت بدنی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 13-24]
-
اعتماد به نفس
مقایسه روابط مربی- ورزشکار در ورزشکاران نوجوان رشته های تیمی و انفرادی شهر کرمانشاه و ارتباط آن با اعتماد به نفس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 35-44]
-
افزایش تدریجی
بررسی اثر دو روش افزایش تدریجی درون جلسهای و درصدی تداخل زمینهای بر یادگیری دقت مهارت پرتابی در کودکان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 49-60]
ب
-
بازخورد
بررسی محدودیت در درخواست بازخورد به شیوه خودکنترلی در تکالیف ساده و دشوار [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 91-104]
-
بسکتبال
تأثیر سرعتهای مختلف تصویرسازی ذهنی بر عملکرد دریبل بسکتبال در دانشجویان دختر [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 19-28]
-
بهزیستی روانشناختی
ارتباط بین استحکام روانی و بهزیستی روانشناختی در دانشجویان: نقش واسطهای فعالیت بدنی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 13-24]
پ
-
پرخاشگری
بررسی ارتباط پرخاشگری با سرسختی روانشناختی در بین مربیان و ناجیان استخرهای ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 11-18]
ت
-
تابآوری-خودکارآمدی-انگیزه ورزش-دختر-قایقران-نخبه
رابطه تابآوری و خودکارآمدی با انگیزه ورزشی در دختران قایقران نخبه کشور [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-10]
-
تداخل زمینهای
بررسی اثر دو روش افزایش تدریجی درون جلسهای و درصدی تداخل زمینهای بر یادگیری دقت مهارت پرتابی در کودکان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 49-60]
-
تعادل ایستا
اثر بازخورد هنجاری(مثبت و منفی)بر تعادل ایستا و پویا در کودکان8تا13ساله ژیمناستیک کار [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 61-70]
-
تعادل پویا
اثر بازخورد هنجاری(مثبت و منفی)بر تعادل ایستا و پویا در کودکان8تا13ساله ژیمناستیک کار [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 61-70]
-
تعهد
مقایسه روابط مربی- ورزشکار در ورزشکاران نوجوان رشته های تیمی و انفرادی شهر کرمانشاه و ارتباط آن با اعتماد به نفس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 35-44]
-
تمرین ذهنی
تأثیر سرعتهای مختلف تصویرسازی ذهنی بر عملکرد دریبل بسکتبال در دانشجویان دختر [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 19-28]
-
تنیس روی میز
مقایسه زمان واکنش و مهارت پیش بینی در بازیکنان نخبه و غیرنخبه تنیس روی میز [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 55-64]
-
توجه مربوط
اثر متمرکز ساختن توجه به نشانهای مربوط و نامربوط و خودآگاهی بر دقت ضربات پنالتی فوتسال [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 29-36]
-
توجه نامربوط
اثر متمرکز ساختن توجه به نشانهای مربوط و نامربوط و خودآگاهی بر دقت ضربات پنالتی فوتسال [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 29-36]
ج
-
جهت یابی
اثر دو روش آموزش شودان ( سنتی و کاربرد رایانه در آموزش ) بر یادگیری مهارت جهت یابی در دانش آموزان نابینا [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 77-90]
-
جهت گیری مذهبی
ارتباط بین جهتگیری مذهبی و آمادگی روانی ورزشکاران در سه حیطه رفتاری، عاطفی و شناختی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 11-105]
خ
-
خودآگاهی
اثر متمرکز ساختن توجه به نشانهای مربوط و نامربوط و خودآگاهی بر دقت ضربات پنالتی فوتسال [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 29-36]
-
خودکنترلی
بررسی محدودیت در درخواست بازخورد به شیوه خودکنترلی در تکالیف ساده و دشوار [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 91-104]
د
-
دانش آموزان دختر
تأثیر سرعتهای مختلف تصویرسازی ذهنی بر عملکرد دریبل بسکتبال در دانشجویان دختر [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 19-28]
-
دانشجویان
ارتباط بین استحکام روانی و بهزیستی روانشناختی در دانشجویان: نقش واسطهای فعالیت بدنی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 13-24]
-
دریبل زدن
تأثیر سرعتهای مختلف تصویرسازی ذهنی بر عملکرد دریبل بسکتبال در دانشجویان دختر [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 19-28]
-
دستورالعمل های آموزشی
تأثیر خودگفتاری آموزشی و انگیزشی بر کنترل قامت تکلیف فراقامتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 45-54]
-
دستورالعمل های انگیزشی؛ پاسچر تعادل سوپرا
تأثیر خودگفتاری آموزشی و انگیزشی بر کنترل قامت تکلیف فراقامتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 45-54]
-
دقت
بررسی اثر دو روش افزایش تدریجی درون جلسهای و درصدی تداخل زمینهای بر یادگیری دقت مهارت پرتابی در کودکان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 49-60]
ر
-
روابط نزدیک
مقایسه روابط مربی- ورزشکار در ورزشکاران نوجوان رشته های تیمی و انفرادی شهر کرمانشاه و ارتباط آن با اعتماد به نفس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 35-44]
ز
-
زمان واکنش
مقایسه زمان واکنش و مهارت پیش بینی در بازیکنان نخبه و غیرنخبه تنیس روی میز [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 55-64]
ژ
-
ژیمناست کار
اثر بازخورد هنجاری(مثبت و منفی)بر تعادل ایستا و پویا در کودکان8تا13ساله ژیمناستیک کار [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 61-70]
س
-
سرسختی - مربیان
بررسی ارتباط پرخاشگری با سرسختی روانشناختی در بین مربیان و ناجیان استخرهای ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 11-18]
-
سرعت تصویرسازی
تأثیر سرعتهای مختلف تصویرسازی ذهنی بر عملکرد دریبل بسکتبال در دانشجویان دختر [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 19-28]
ش
-
شودان
اثر دو روش آموزش شودان ( سنتی و کاربرد رایانه در آموزش ) بر یادگیری مهارت جهت یابی در دانش آموزان نابینا [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 77-90]
ض
-
ضربه پنالتی
اثر متمرکز ساختن توجه به نشانهای مربوط و نامربوط و خودآگاهی بر دقت ضربات پنالتی فوتسال [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 29-36]
غ
-
غیرورزشکار
مقایسه مهارتهای بینایی منتخب ورزشکاران و غیرورزشکاران [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 37-48]
ف
-
فعالیت بدنی
ارتباط بین استحکام روانی و بهزیستی روانشناختی در دانشجویان: نقش واسطهای فعالیت بدنی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 13-24]
ق
-
قد
بررسی الگوهای رشدی دختران 3 تا 5 ساله شهر اهواز و مقایسه آن با استاندارد NCHS [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 65-76]
ک
-
کاربرد رایانه در آموزش
اثر دو روش آموزش شودان ( سنتی و کاربرد رایانه در آموزش ) بر یادگیری مهارت جهت یابی در دانش آموزان نابینا [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 77-90]
-
کودکان
بررسی اثر دو روش افزایش تدریجی درون جلسهای و درصدی تداخل زمینهای بر یادگیری دقت مهارت پرتابی در کودکان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 49-60]
-
کودکان
بررسی محدودیت در درخواست بازخورد به شیوه خودکنترلی در تکالیف ساده و دشوار [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 91-104]
-
کودکان
بررسی الگوهای رشدی دختران 3 تا 5 ساله شهر اهواز و مقایسه آن با استاندارد NCHS [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 65-76]
م
-
محدودیت
بررسی محدودیت در درخواست بازخورد به شیوه خودکنترلی در تکالیف ساده و دشوار [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 91-104]
-
مکمل
مقایسه روابط مربی- ورزشکار در ورزشکاران نوجوان رشته های تیمی و انفرادی شهر کرمانشاه و ارتباط آن با اعتماد به نفس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 35-44]
-
مهارت پرتابی
بررسی اثر دو روش افزایش تدریجی درون جلسهای و درصدی تداخل زمینهای بر یادگیری دقت مهارت پرتابی در کودکان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 49-60]
-
مهارتهای بینایی منتخب
مقایسه مهارتهای بینایی منتخب ورزشکاران و غیرورزشکاران [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 37-48]
-
مهارت های بینایی منتخب
مقایسه مهارتهای بینایی منتخب ورزشکاران نخبه رشتههای راکتی و غیر راکتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 1-12]
-
مهارتهای حرکتی بنیادی
مقایسه تأثیر آموزش مهارتهای ژیمناستیک و بازیهای آزاد بر رشد ادراکی - حرکتی کودکان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 107-123]
ن
-
نابینا
اثر دو روش آموزش شودان ( سنتی و کاربرد رایانه در آموزش ) بر یادگیری مهارت جهت یابی در دانش آموزان نابینا [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 77-90]
-
ناجیان-
بررسی ارتباط پرخاشگری با سرسختی روانشناختی در بین مربیان و ناجیان استخرهای ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 11-18]
و
-
ورزش راکتی
مقایسه مهارتهای بینایی منتخب ورزشکاران نخبه رشتههای راکتی و غیر راکتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 1-12]
-
ورزشکار
مقایسه مهارتهای بینایی منتخب ورزشکاران و غیرورزشکاران [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 37-48]
-
ورزش های غیر راکتی
مقایسه مهارتهای بینایی منتخب ورزشکاران نخبه رشتههای راکتی و غیر راکتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 1-12]
-
وزن
بررسی الگوهای رشدی دختران 3 تا 5 ساله شهر اهواز و مقایسه آن با استاندارد NCHS [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 65-76]
ی
-
یش بینی
مقایسه زمان واکنش و مهارت پیش بینی در بازیکنان نخبه و غیرنخبه تنیس روی میز [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 55-64]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد