نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آرایش تمرین بررسی اثر دو روش افزایش تدریجی درون جلسه‌ای و درصدی تداخل زمینه‌ای بر یادگیری دقت مهارت پرتابی در کودکان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 49-60]
  • آمادگی روانی ارتباط بین جهت‌گیری مذهبی و آمادگی روانی ورزشکاران در سه حیطه رفتاری، عاطفی و شناختی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 11-105]

ا

  • ازخورد هنجاری مثبت و منفی اثر بازخورد هنجاری(مثبت و منفی)بر تعادل ایستا و پویا در کودکان8تا13ساله ژیمناستیک کار [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 61-70]
  • استاندارد جهانی بررسی الگوهای رشدی دختران 3 تا 5 ساله شهر اهواز و مقایسه آن با استاندارد NCHS [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 65-76]
  • استحکام روانی ارتباط بین استحکام روانی و بهزیستی روان‌شناختی در دانشجویان: نقش واسطه‌ای فعالیت بدنی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 13-24]
  • اعتماد به نفس مقایسه روابط مربی- ورزشکار در ورزشکاران نوجوان رشته های تیمی و انفرادی شهر کرمانشاه و ارتباط آن با اعتماد به نفس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 35-44]
  • افزایش تدریجی بررسی اثر دو روش افزایش تدریجی درون جلسه‌ای و درصدی تداخل زمینه‌ای بر یادگیری دقت مهارت پرتابی در کودکان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 49-60]

ب

  • بازخورد بررسی محدودیت در درخواست بازخورد به شیوه خودکنترلی در تکالیف ساده و دشوار [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 91-104]
  • بسکتبال تأثیر سرعت‌های مختلف تصویرسازی ذهنی بر عملکرد دریبل بسکتبال در دانشجویان دختر [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 19-28]
  • بهزیستی روان‌شناختی ارتباط بین استحکام روانی و بهزیستی روان‌شناختی در دانشجویان: نقش واسطه‌ای فعالیت بدنی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 13-24]

پ

  • پرخاشگری بررسی ارتباط پرخاشگری با سرسختی روانشناختی در بین مربیان و ناجیان استخرهای ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 11-18]

ت

  • تاب‌آوری-خودکارآمدی-انگیزه ورزش-دختر-قایقران-نخبه رابطه تاب‌آوری و خودکارآمدی با انگیزه ورزشی در دختران قایقران نخبه کشور [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-10]
  • تداخل زمینهای بررسی اثر دو روش افزایش تدریجی درون جلسه‌ای و درصدی تداخل زمینه‌ای بر یادگیری دقت مهارت پرتابی در کودکان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 49-60]
  • تعادل ایستا اثر بازخورد هنجاری(مثبت و منفی)بر تعادل ایستا و پویا در کودکان8تا13ساله ژیمناستیک کار [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 61-70]
  • تعادل پویا اثر بازخورد هنجاری(مثبت و منفی)بر تعادل ایستا و پویا در کودکان8تا13ساله ژیمناستیک کار [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 61-70]
  • تعهد مقایسه روابط مربی- ورزشکار در ورزشکاران نوجوان رشته های تیمی و انفرادی شهر کرمانشاه و ارتباط آن با اعتماد به نفس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 35-44]
  • تمرین ذهنی تأثیر سرعت‌های مختلف تصویرسازی ذهنی بر عملکرد دریبل بسکتبال در دانشجویان دختر [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 19-28]
  • تنیس روی میز مقایسه زمان واکنش و مهارت پیش بینی در بازیکنان نخبه و غیرنخبه تنیس روی میز [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 55-64]
  • توجه مربوط اثر متمرکز ساختن توجه به نشان‌های مربوط و نامربوط و خودآگاهی بر دقت ضربات پنالتی فوتسال [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 29-36]
  • توجه نامربوط اثر متمرکز ساختن توجه به نشان‌های مربوط و نامربوط و خودآگاهی بر دقت ضربات پنالتی فوتسال [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 29-36]

ج

  • جهت یابی اثر دو روش آموزش شودان ( سنتی و کاربرد رایانه در آموزش ) بر یادگیری مهارت جهت یابی در دانش آموزان نابینا [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 77-90]
  • جهت گیری مذهبی ارتباط بین جهت‌گیری مذهبی و آمادگی روانی ورزشکاران در سه حیطه رفتاری، عاطفی و شناختی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 11-105]

خ

  • خودآگاهی اثر متمرکز ساختن توجه به نشان‌های مربوط و نامربوط و خودآگاهی بر دقت ضربات پنالتی فوتسال [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 29-36]
  • خودکنترلی بررسی محدودیت در درخواست بازخورد به شیوه خودکنترلی در تکالیف ساده و دشوار [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 91-104]

د

  • دانش آموزان دختر تأثیر سرعت‌های مختلف تصویرسازی ذهنی بر عملکرد دریبل بسکتبال در دانشجویان دختر [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 19-28]
  • دانشجویان ارتباط بین استحکام روانی و بهزیستی روان‌شناختی در دانشجویان: نقش واسطه‌ای فعالیت بدنی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 13-24]
  • دریبل زدن تأثیر سرعت‌های مختلف تصویرسازی ذهنی بر عملکرد دریبل بسکتبال در دانشجویان دختر [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 19-28]
  • دستورالعمل های آموزشی تأثیر خودگفتاری آموزشی و انگیزشی بر کنترل قامت تکلیف فراقامتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 45-54]
  • دستورالعمل های انگیزشی؛ پاسچر تعادل سوپرا تأثیر خودگفتاری آموزشی و انگیزشی بر کنترل قامت تکلیف فراقامتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 45-54]
  • دقت بررسی اثر دو روش افزایش تدریجی درون جلسه‌ای و درصدی تداخل زمینه‌ای بر یادگیری دقت مهارت پرتابی در کودکان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 49-60]

ر

  • روابط نزدیک مقایسه روابط مربی- ورزشکار در ورزشکاران نوجوان رشته های تیمی و انفرادی شهر کرمانشاه و ارتباط آن با اعتماد به نفس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 35-44]

ز

  • زمان واکنش مقایسه زمان واکنش و مهارت پیش بینی در بازیکنان نخبه و غیرنخبه تنیس روی میز [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 55-64]

ژ

  • ژیمناست کار اثر بازخورد هنجاری(مثبت و منفی)بر تعادل ایستا و پویا در کودکان8تا13ساله ژیمناستیک کار [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 61-70]

س

  • سرسختی - مربیان بررسی ارتباط پرخاشگری با سرسختی روانشناختی در بین مربیان و ناجیان استخرهای ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 11-18]
  • سرعت تصویرسازی تأثیر سرعت‌های مختلف تصویرسازی ذهنی بر عملکرد دریبل بسکتبال در دانشجویان دختر [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 19-28]

ش

  • شودان اثر دو روش آموزش شودان ( سنتی و کاربرد رایانه در آموزش ) بر یادگیری مهارت جهت یابی در دانش آموزان نابینا [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 77-90]

ض

  • ضربه پنالتی اثر متمرکز ساختن توجه به نشان‌های مربوط و نامربوط و خودآگاهی بر دقت ضربات پنالتی فوتسال [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 29-36]

غ

  • غیرورزشکار مقایسه مهارتهای بینایی منتخب ورزشکاران و غیرورزشکاران [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 37-48]

ف

  • فعالیت بدنی ارتباط بین استحکام روانی و بهزیستی روان‌شناختی در دانشجویان: نقش واسطه‌ای فعالیت بدنی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 13-24]

ق

  • قد بررسی الگوهای رشدی دختران 3 تا 5 ساله شهر اهواز و مقایسه آن با استاندارد NCHS [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 65-76]

ک

  • کاربرد رایانه در آموزش اثر دو روش آموزش شودان ( سنتی و کاربرد رایانه در آموزش ) بر یادگیری مهارت جهت یابی در دانش آموزان نابینا [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 77-90]
  • کودکان بررسی اثر دو روش افزایش تدریجی درون جلسه‌ای و درصدی تداخل زمینه‌ای بر یادگیری دقت مهارت پرتابی در کودکان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 49-60]
  • کودکان بررسی محدودیت در درخواست بازخورد به شیوه خودکنترلی در تکالیف ساده و دشوار [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 91-104]
  • کودکان بررسی الگوهای رشدی دختران 3 تا 5 ساله شهر اهواز و مقایسه آن با استاندارد NCHS [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 65-76]

م

  • محدودیت بررسی محدودیت در درخواست بازخورد به شیوه خودکنترلی در تکالیف ساده و دشوار [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 91-104]
  • مکمل مقایسه روابط مربی- ورزشکار در ورزشکاران نوجوان رشته های تیمی و انفرادی شهر کرمانشاه و ارتباط آن با اعتماد به نفس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 35-44]
  • مهارت پرتابی بررسی اثر دو روش افزایش تدریجی درون جلسه‌ای و درصدی تداخل زمینه‌ای بر یادگیری دقت مهارت پرتابی در کودکان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 49-60]
  • مهارتهای بینایی منتخب مقایسه مهارتهای بینایی منتخب ورزشکاران و غیرورزشکاران [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 37-48]
  • مهارت های بینایی منتخب مقایسه مهارتهای بینایی منتخب ورزشکاران نخبه رشته‌های راکتی و غیر راکتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 1-12]
  • مهارت‌های حرکتی بنیادی مقایسه تأثیر آموزش مهارت‌های ژیمناستیک و بازی‌های آزاد بر رشد ادراکی - حرکتی کودکان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 107-123]

ن

  • نابینا اثر دو روش آموزش شودان ( سنتی و کاربرد رایانه در آموزش ) بر یادگیری مهارت جهت یابی در دانش آموزان نابینا [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 77-90]
  • ناجیان- بررسی ارتباط پرخاشگری با سرسختی روانشناختی در بین مربیان و ناجیان استخرهای ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 11-18]

و

  • ورزش راکتی مقایسه مهارتهای بینایی منتخب ورزشکاران نخبه رشته‌های راکتی و غیر راکتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 1-12]
  • ورزشکار مقایسه مهارتهای بینایی منتخب ورزشکاران و غیرورزشکاران [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 37-48]
  • ورزش های غیر راکتی مقایسه مهارتهای بینایی منتخب ورزشکاران نخبه رشته‌های راکتی و غیر راکتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 1-12]
  • وزن بررسی الگوهای رشدی دختران 3 تا 5 ساله شهر اهواز و مقایسه آن با استاندارد NCHS [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 65-76]

ی

  • یش بینی مقایسه زمان واکنش و مهارت پیش بینی در بازیکنان نخبه و غیرنخبه تنیس روی میز [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 55-64]