آ
-
آموزش سنتی
اثربخشی رویکرد TGFU و SDT بر رشد حرکتی و انگیزش پیشرفت در کودکان مبتلا به نقص توجه و بیش فعالی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 71-85]
-
آموزش غیرخطی
اثربخشی رویکرد TGFU و SDT بر رشد حرکتی و انگیزش پیشرفت در کودکان مبتلا به نقص توجه و بیش فعالی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 71-85]
ا
-
استرس
تاثیر بازی در آب کودکان دارای اختلال اوتیسم بر استرس مادران آنها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-11]
-
اضطراب رقابتی
بررسی نقش حضور تماشاگران و اضطراب رقابتی بر عملکرد ورزشی ورزشکاران با رویکرد فراتحلیل [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 47-65]
-
افراد دارای معلولیت
کارایی جمعی و هوش هیجانی در ورزشکاران سالم و ورزشکاران دارای معلولیت [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 87-100]
-
انتظار از نتیجه تمرینی
آزمون مدل عوامل فردی بین فردی شناختی واجتماعی تأثیر گذار بر مشارکت ورزشی: مدل شناختی-اجتماعی مشارکت ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 67-83]
-
انتقال حرکت
تاثیر دستکاری حس بینایی و حس عمقی در سنین مختلف کودکی بر زمان انتقال فاز نسبی تکلیف هماهنگی دو دستی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 43-56]
-
انگیزش ورزشی
مقایسه اثربخشی دوروش تمرین مربی محور و ورزشکار محور برعملکرد ورزشی ، خلاقیت وانگیزش ورزشی دختران ژیمناست [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 57-69]
-
انگیزه
یادگیری حرکتی در محیط خودکنترلیِ حامی نیازهای روان شناختی پایه: میانجی گری انگیزش درونی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 27-45]
-
اوتیسم
تاثیر بازی در آب کودکان دارای اختلال اوتیسم بر استرس مادران آنها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-11]
ب
-
باتری ارزیابی حرکت برای کودکان (M-ABC)
شناسایی کودکان دارای اختلال هماهنگی رشد: همبستگی مجموعه آزمونهای ارزیابی حرکت کودکان (M-ABC) با سیاهه اختلال هماهنگی رشد در کودکان 6 و 7 ساله [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 101-113]
-
بازی در آب
تاثیر بازی در آب کودکان دارای اختلال اوتیسم بر استرس مادران آنها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-11]
پ
-
پایایی
ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة تعهد به فعالیت بدنی در نوجوانان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 29-41]
-
پایداری وضعیتی ایستا و پویا
تأثیر تمرینات تعادلی مبتنی بر تحریک وستیبولار بر ثبات قامتی و بهبود عملکرد مهارتهای اجتماعی کودکان طیف اوتیسم [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 115-130]
-
پرسشنامه اختلال هماهنگی رشد کودکان 6 ساله
شناسایی کودکان دارای اختلال هماهنگی رشد: همبستگی مجموعه آزمونهای ارزیابی حرکت کودکان (M-ABC) با سیاهه اختلال هماهنگی رشد در کودکان 6 و 7 ساله [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 101-113]
ت
-
تحلیل عاملی تأییدی
ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة تعهد به فعالیت بدنی در نوجوانان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 29-41]
-
تصویر بدن
نقش طرحواره های هیجانی و تصویر بدن با تنظیم رفتار ورزشی زنان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 85-99]
-
تصویرسازی غیرفعال
تأثیر تصویرسازی فعال و غیرفعال بر یادگیری مهارت پرتاب دارت در دانشآموزان 7-12 ساله [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 17-28]
-
تصویرسازی فعال
تأثیر تصویرسازی فعال و غیرفعال بر یادگیری مهارت پرتاب دارت در دانشآموزان 7-12 ساله [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 17-28]
-
تعاملات اجتماعی
اثر بخشی ورزش واترپلو در بهبود مهارت های ارتباطی و تعاملات اجتماعی کودکان اتیسم [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 101-113]
-
تکواندوکاران نخبه
رابطۀ خود شفقتی با ترس از شکست در دختران نوجوان تکواندوکار [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 13-26]
-
تماشاگران
بررسی نقش حضور تماشاگران و اضطراب رقابتی بر عملکرد ورزشی ورزشکاران با رویکرد فراتحلیل [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 47-65]
-
تئوری تعیین
یادگیری حرکتی در محیط خودکنترلیِ حامی نیازهای روان شناختی پایه: میانجی گری انگیزش درونی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 27-45]
ح
-
حس مشترک انسانی
رابطۀ خود شفقتی با ترس از شکست در دختران نوجوان تکواندوکار [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 13-26]
خ
-
خلاقیت
مقایسه اثربخشی دوروش تمرین مربی محور و ورزشکار محور برعملکرد ورزشی ، خلاقیت وانگیزش ورزشی دختران ژیمناست [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 57-69]
-
خود
یادگیری حرکتی در محیط خودکنترلیِ حامی نیازهای روان شناختی پایه: میانجی گری انگیزش درونی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 27-45]
-
خودکارآمدی
آزمون مدل عوامل فردی بین فردی شناختی واجتماعی تأثیر گذار بر مشارکت ورزشی: مدل شناختی-اجتماعی مشارکت ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 67-83]
-
خود مهربانی
رابطۀ خود شفقتی با ترس از شکست در دختران نوجوان تکواندوکار [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 13-26]
د
-
دارت
تأثیر تصویرسازی فعال و غیرفعال بر یادگیری مهارت پرتاب دارت در دانشآموزان 7-12 ساله [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 17-28]
ذ
-
ذهن آگاهی
رابطۀ خود شفقتی با ترس از شکست در دختران نوجوان تکواندوکار [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 13-26]
ر
-
رفتار ورزشی
نقش طرحواره های هیجانی و تصویر بدن با تنظیم رفتار ورزشی زنان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 85-99]
-
روایی
ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة تعهد به فعالیت بدنی در نوجوانان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 29-41]
-
رویکرد آموزشی
اثربخشی رویکرد TGFU و SDT بر رشد حرکتی و انگیزش پیشرفت در کودکان مبتلا به نقص توجه و بیش فعالی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 71-85]
ز
-
زنان
نقش طرحواره های هیجانی و تصویر بدن با تنظیم رفتار ورزشی زنان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 85-99]
ژ
-
ژیمناستیک
مقایسه اثربخشی دوروش تمرین مربی محور و ورزشکار محور برعملکرد ورزشی ، خلاقیت وانگیزش ورزشی دختران ژیمناست [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 57-69]
س
-
سیستم تعادل
تأثیر تمرینات تعادلی مبتنی بر تحریک وستیبولار بر ثبات قامتی و بهبود عملکرد مهارتهای اجتماعی کودکان طیف اوتیسم [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 115-130]
-
سیستم های پویا
تاثیر دستکاری حس بینایی و حس عمقی در سنین مختلف کودکی بر زمان انتقال فاز نسبی تکلیف هماهنگی دو دستی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 43-56]
ش
-
شرم
رابطۀ خود شفقتی با ترس از شکست در دختران نوجوان تکواندوکار [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 13-26]
ط
-
طرحوار های هیجانی
نقش طرحواره های هیجانی و تصویر بدن با تنظیم رفتار ورزشی زنان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 85-99]
ع
-
عملکرد شناختی
تأثیر ورزش یوگا بر عملکرد شناختی زنان میانسال با نقص شناختی خفیف [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 1-16]
-
عملکرد ورزشی
بررسی نقش حضور تماشاگران و اضطراب رقابتی بر عملکرد ورزشی ورزشکاران با رویکرد فراتحلیل [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 47-65]
ف
-
فراتحلیل
بررسی نقش حضور تماشاگران و اضطراب رقابتی بر عملکرد ورزشی ورزشکاران با رویکرد فراتحلیل [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 47-65]
-
فرکانس
تاثیر دستکاری حس بینایی و حس عمقی در سنین مختلف کودکی بر زمان انتقال فاز نسبی تکلیف هماهنگی دو دستی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 43-56]
ک
-
کارایی جمعی
کارایی جمعی و هوش هیجانی در ورزشکاران سالم و ورزشکاران دارای معلولیت [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 87-100]
-
کلید واژه ها: اتیسم
اثر بخشی ورزش واترپلو در بهبود مهارت های ارتباطی و تعاملات اجتماعی کودکان اتیسم [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 101-113]
-
کودکان
تأثیر تصویرسازی فعال و غیرفعال بر یادگیری مهارت پرتاب دارت در دانشآموزان 7-12 ساله [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 17-28]
-
کودکان با طیف اوتیسم
تأثیر تمرینات تعادلی مبتنی بر تحریک وستیبولار بر ثبات قامتی و بهبود عملکرد مهارتهای اجتماعی کودکان طیف اوتیسم [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 115-130]
ل
-
لذت از فعالیت بدنی
آزمون مدل عوامل فردی بین فردی شناختی واجتماعی تأثیر گذار بر مشارکت ورزشی: مدل شناختی-اجتماعی مشارکت ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 67-83]
م
-
مادران
تاثیر بازی در آب کودکان دارای اختلال اوتیسم بر استرس مادران آنها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-11]
-
میانسال
تأثیر ورزش یوگا بر عملکرد شناختی زنان میانسال با نقص شناختی خفیف [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 1-16]
-
مدل تعهد به فعالیت بدنی
ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة تعهد به فعالیت بدنی در نوجوانان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 29-41]
-
مربی محور
مقایسه اثربخشی دوروش تمرین مربی محور و ورزشکار محور برعملکرد ورزشی ، خلاقیت وانگیزش ورزشی دختران ژیمناست [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 57-69]
-
مشارکت ورزشی
آزمون مدل عوامل فردی بین فردی شناختی واجتماعی تأثیر گذار بر مشارکت ورزشی: مدل شناختی-اجتماعی مشارکت ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 67-83]
-
مهارت توپی
اثربخشی رویکرد TGFU و SDT بر رشد حرکتی و انگیزش پیشرفت در کودکان مبتلا به نقص توجه و بیش فعالی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 71-85]
-
مهارت جابجایی
اثربخشی رویکرد TGFU و SDT بر رشد حرکتی و انگیزش پیشرفت در کودکان مبتلا به نقص توجه و بیش فعالی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 71-85]
-
مهارت های ارتباطی
اثر بخشی ورزش واترپلو در بهبود مهارت های ارتباطی و تعاملات اجتماعی کودکان اتیسم [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 101-113]
-
موفقیت
رابطۀ خود شفقتی با ترس از شکست در دختران نوجوان تکواندوکار [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 13-26]
ن
-
نیاز به پشتیبانی دارند
یادگیری حرکتی در محیط خودکنترلیِ حامی نیازهای روان شناختی پایه: میانجی گری انگیزش درونی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 27-45]
-
نقص شناختی خفیف
تأثیر ورزش یوگا بر عملکرد شناختی زنان میانسال با نقص شناختی خفیف [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 1-16]
و
-
واژگان کلیدی: لرزاننده ی تاندون
تاثیر دستکاری حس بینایی و حس عمقی در سنین مختلف کودکی بر زمان انتقال فاز نسبی تکلیف هماهنگی دو دستی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 43-56]
-
واژههای کلیدی: هوش هیجانی
کارایی جمعی و هوش هیجانی در ورزشکاران سالم و ورزشکاران دارای معلولیت [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 87-100]
-
ورزشکاران
کارایی جمعی و هوش هیجانی در ورزشکاران سالم و ورزشکاران دارای معلولیت [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 87-100]
-
ورزشکار محور
مقایسه اثربخشی دوروش تمرین مربی محور و ورزشکار محور برعملکرد ورزشی ، خلاقیت وانگیزش ورزشی دختران ژیمناست [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 57-69]
ی
-
یادگیری
تأثیر تصویرسازی فعال و غیرفعال بر یادگیری مهارت پرتاب دارت در دانشآموزان 7-12 ساله [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 17-28]
-
یادگیری حرکتی کنترل شده
یادگیری حرکتی در محیط خودکنترلیِ حامی نیازهای روان شناختی پایه: میانجی گری انگیزش درونی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 27-45]
-
یوگا
تأثیر ورزش یوگا بر عملکرد شناختی زنان میانسال با نقص شناختی خفیف [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 1-16]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد