آ

  • آزمون هماهنگی حرکتی(KTK) تاثیر تمرینات باراوسل بر تعادل و هماهنگی حرکتی کودکان12-10سال. [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • آموزش بازی برای درک تأثیر آموزش بازی برای درک و خطی بر شایستگی حرکتی واقعی و ادراک‌شده کودکان در فوتسال [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • آموزش و پرورش طراحی الگوی رشد هویت حرفه‌ای دبیران تربیت بدنی با رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 16، شماره 1، 1403]

ا

  • ابعاد خودتنظیمی بدن پیش‌بینی انگیزش شرکت در ورزش دانش‌آموزان دختر بر اساس ارتباط چند بعدی خود با بدن [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • استقامت قلبی – تنفسی ارتباط ساختاری بین استقامت قلبی- تنفسی و سرعت با دقت تصمیم‌گیری داوران فوتسال با میانجیگری سرسختی‌ذهنی [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • اضطراب اثر بخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر علائم اضطراب، افسردگی وانعطاف پذیری شناختی در جوانان با ناهنجاری سر به جلو و شانه گرد [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • افراد نوجوان تاثیر یک دوره مداخلات بازخورد زیستی بر مهارت های روانشناختی افرد نوجوان [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • افسردگی اثر بخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر علائم اضطراب، افسردگی وانعطاف پذیری شناختی در جوانان با ناهنجاری سر به جلو و شانه گرد [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • اکتساب بهینه سازی یادگیری حرکتی دختران نوجوان از طریق حمایت خودمختاری، امیدواری تقویت شده و توجه بیرونی: آزمون نظریه یادگیری حرکتی بهینه [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • الگوی در حال یادگیری تاثیر دو روش الگو دهی ماهر و در حال یادگیری بر اکتساب و یادداری تبحر حرکتی با تاکید بر مهارت های پایه ژیمناستیک [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • الگوی ماهر تاثیر دو روش الگو دهی ماهر و در حال یادگیری بر اکتساب و یادداری تبحر حرکتی با تاکید بر مهارت های پایه ژیمناستیک [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • انعطاف پذیری شناختی اثر بخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر علائم اضطراب، افسردگی وانعطاف پذیری شناختی در جوانان با ناهنجاری سر به جلو و شانه گرد [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • انگیزه ی مشارکت در ورزش پیش‌بینی انگیزش شرکت در ورزش دانش‌آموزان دختر بر اساس ارتباط چند بعدی خود با بدن [دوره 16، شماره 1، 1403]

ب

  • باراوسل تاثیر تمرینات باراوسل بر تعادل و هماهنگی حرکتی کودکان12-10سال. [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • بازخورد زیستی تاثیر یک دوره مداخلات بازخورد زیستی بر مهارت های روانشناختی افرد نوجوان [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • بازی‌های سنتی تأثیر رویکردهای آموزش قیودمحور و حس بازی بر جستجوی بینایی کودکان دختر 11-10 ساله: در قالب بازی‌های بومی-محلی [دوره 16، شماره 1، 1403]

ت

  • تاب‌آوری ارتباط سخت‌کوشی، نشخوار خشم و تاب‌آوری با سلامت روانی تیروکمان کاران [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • تیراندازی باکمان ارتباط سخت‌کوشی، نشخوار خشم و تاب‌آوری با سلامت روانی تیروکمان کاران [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • ترکیب رویکردها تأثیر رویکردهای آموزش قیودمحور و حس بازی بر جستجوی بینایی کودکان دختر 11-10 ساله: در قالب بازی‌های بومی-محلی [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • تعادل تاثیر تمرینات باراوسل بر تعادل و هماهنگی حرکتی کودکان12-10سال. [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • تعادل ایستا تاثیر دو روش الگو دهی ماهر و در حال یادگیری بر اکتساب و یادداری تبحر حرکتی با تاکید بر مهارت های پایه ژیمناستیک [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • تعادل پویا تاثیر دو روش الگو دهی ماهر و در حال یادگیری بر اکتساب و یادداری تبحر حرکتی با تاکید بر مهارت های پایه ژیمناستیک [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • تنیس روی میز تأثیر روتین‌ها‌ی ذهنی- حرکتی پیش از اجرا بر یادگیری مهارت‌های حرکتی ظریف و درشت [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • توجه تأثیر رویکردهای آموزش قیودمحور و حس بازی بر جستجوی بینایی کودکان دختر 11-10 ساله: در قالب بازی‌های بومی-محلی [دوره 16، شماره 1، 1403]

چ

  • چابکی تاثیر دو روش الگو دهی ماهر و در حال یادگیری بر اکتساب و یادداری تبحر حرکتی با تاکید بر مهارت های پایه ژیمناستیک [دوره 16، شماره 1، 1403]

ح

  • حس عمقی تاثیر تمرینات باراوسل بر تعادل و هماهنگی حرکتی کودکان12-10سال. [دوره 16، شماره 1، 1403]

د

  • دانش‌آموزان تأثیر رویکردهای آموزش قیودمحور و حس بازی بر جستجوی بینایی کودکان دختر 11-10 ساله: در قالب بازی‌های بومی-محلی [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • دانش آموزان دختر پیش‌بینی انگیزش شرکت در ورزش دانش‌آموزان دختر بر اساس ارتباط چند بعدی خود با بدن [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • دبیران تربیت بدنی طراحی الگوی رشد هویت حرفه‌ای دبیران تربیت بدنی با رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • دختران بهینه سازی یادگیری حرکتی دختران نوجوان از طریق حمایت خودمختاری، امیدواری تقویت شده و توجه بیرونی: آزمون نظریه یادگیری حرکتی بهینه [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • دقّت تصمیم‌گیری ارتباط ساختاری بین استقامت قلبی- تنفسی و سرعت با دقت تصمیم‌گیری داوران فوتسال با میانجیگری سرسختی‌ذهنی [دوره 16، شماره 1، 1403]

ر

  • روتین پیش از اجرا تأثیر روتین‌ها‌ی ذهنی- حرکتی پیش از اجرا بر یادگیری مهارت‌های حرکتی ظریف و درشت [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • روش خطی تأثیر آموزش بازی برای درک و خطی بر شایستگی حرکتی واقعی و ادراک‌شده کودکان در فوتسال [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • رویکرد غیرخطی تأثیر رویکردهای آموزش قیودمحور و حس بازی بر جستجوی بینایی کودکان دختر 11-10 ساله: در قالب بازی‌های بومی-محلی [دوره 16، شماره 1، 1403]

س

  • سخت‌کوشی ارتباط سخت‌کوشی، نشخوار خشم و تاب‌آوری با سلامت روانی تیروکمان کاران [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • سرعت ارتباط ساختاری بین استقامت قلبی- تنفسی و سرعت با دقت تصمیم‌گیری داوران فوتسال با میانجیگری سرسختی‌ذهنی [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • سرمایة اجتماعی نقش سرمایة روان‌شناختی، فرهنگی و اجتماعی بر عملکرد ورزشکاران نخبه [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • سرمایة روان‌شناختی نقش سرمایة روان‌شناختی، فرهنگی و اجتماعی بر عملکرد ورزشکاران نخبه [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • سرمایة فرهنگی نقش سرمایة روان‌شناختی، فرهنگی و اجتماعی بر عملکرد ورزشکاران نخبه [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • سر و شانه به جلو اثر بخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر علائم اضطراب، افسردگی وانعطاف پذیری شناختی در جوانان با ناهنجاری سر به جلو و شانه گرد [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • سلامت روانی ارتباط سخت‌کوشی، نشخوار خشم و تاب‌آوری با سلامت روانی تیروکمان کاران [دوره 16، شماره 1، 1403]

ش

  • شایستگی حرکتی ادراک‌شده تأثیر آموزش بازی برای درک و خطی بر شایستگی حرکتی واقعی و ادراک‌شده کودکان در فوتسال [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • شایستگی حرکتی واقعی تأثیر آموزش بازی برای درک و خطی بر شایستگی حرکتی واقعی و ادراک‌شده کودکان در فوتسال [دوره 16، شماره 1، 1403]

ع

  • عملکرد ورزشی نقش سرمایة روان‌شناختی، فرهنگی و اجتماعی بر عملکرد ورزشکاران نخبه [دوره 16، شماره 1، 1403]

ک

  • کودکی ثانویه تاثیر تمرینات باراوسل بر تعادل و هماهنگی حرکتی کودکان12-10سال. [دوره 16، شماره 1، 1403]

م

  • مدل ساختاری تفسیری طراحی الگوی رشد هویت حرفه‌ای دبیران تربیت بدنی با رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • مهارت سرویس تأثیر روتین‌ها‌ی ذهنی- حرکتی پیش از اجرا بر یادگیری مهارت‌های حرکتی ظریف و درشت [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • مهارت‌های روانشناختی تاثیر یک دوره مداخلات بازخورد زیستی بر مهارت های روانشناختی افرد نوجوان [دوره 16، شماره 1، 1403]

ن

  • نشخوار خشم ارتباط سخت‌کوشی، نشخوار خشم و تاب‌آوری با سلامت روانی تیروکمان کاران [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • نوجوان بهینه سازی یادگیری حرکتی دختران نوجوان از طریق حمایت خودمختاری، امیدواری تقویت شده و توجه بیرونی: آزمون نظریه یادگیری حرکتی بهینه [دوره 16، شماره 1، 1403]

و

  • والیبال تأثیر روتین‌ها‌ی ذهنی- حرکتی پیش از اجرا بر یادگیری مهارت‌های حرکتی ظریف و درشت [دوره 16، شماره 1، 1403]

ه

  • هویت حرفه‌ای طراحی الگوی رشد هویت حرفه‌ای دبیران تربیت بدنی با رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 16، شماره 1، 1403]

ی

  • یادگیری بهینه بهینه سازی یادگیری حرکتی دختران نوجوان از طریق حمایت خودمختاری، امیدواری تقویت شده و توجه بیرونی: آزمون نظریه یادگیری حرکتی بهینه [دوره 16، شماره 1، 1403]

  • یادگیری حرکتی تأثیر روتین‌ها‌ی ذهنی- حرکتی پیش از اجرا بر یادگیری مهارت‌های حرکتی ظریف و درشت [دوره 16، شماره 1، 1403]