آزمون هماهنگی حرکتی(KTK)
تاثیر تمرینات باراوسل بر تعادل و هماهنگی حرکتی کودکان12-10سال. [دوره 16، شماره 1، 1403]
آموزش بازی برای درک
تأثیر آموزش بازی برای درک و خطی بر شایستگی حرکتی واقعی و ادراکشده کودکان در فوتسال [دوره 16، شماره 1، 1403]
آموزش و پرورش
طراحی الگوی رشد هویت حرفهای دبیران تربیت بدنی با رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 16، شماره 1، 1403]
ا
ابعاد خودتنظیمی بدن
پیشبینی انگیزش شرکت در ورزش دانشآموزان دختر بر اساس ارتباط چند بعدی خود با بدن [دوره 16، شماره 1، 1403]
استقامت قلبی – تنفسی
ارتباط ساختاری بین استقامت قلبی- تنفسی و سرعت با دقت تصمیمگیری داوران فوتسال با میانجیگری سرسختیذهنی [دوره 16، شماره 1، 1403]
اضطراب
اثر بخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر علائم اضطراب، افسردگی وانعطاف پذیری شناختی در جوانان با ناهنجاری سر به جلو و شانه گرد [دوره 16، شماره 1، 1403]
افراد نوجوان
تاثیر یک دوره مداخلات بازخورد زیستی بر مهارت های روانشناختی افرد نوجوان [دوره 16، شماره 1، 1403]
افسردگی
اثر بخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر علائم اضطراب، افسردگی وانعطاف پذیری شناختی در جوانان با ناهنجاری سر به جلو و شانه گرد [دوره 16، شماره 1، 1403]
اکتساب
بهینه سازی یادگیری حرکتی دختران نوجوان از طریق حمایت خودمختاری، امیدواری تقویت شده و توجه بیرونی: آزمون نظریه یادگیری حرکتی بهینه [دوره 16، شماره 1، 1403]
الگوی در حال یادگیری
تاثیر دو روش الگو دهی ماهر و در حال یادگیری بر اکتساب و یادداری تبحر حرکتی با تاکید بر مهارت های پایه ژیمناستیک [دوره 16، شماره 1، 1403]
الگوی ماهر
تاثیر دو روش الگو دهی ماهر و در حال یادگیری بر اکتساب و یادداری تبحر حرکتی با تاکید بر مهارت های پایه ژیمناستیک [دوره 16، شماره 1، 1403]
انعطاف پذیری شناختی
اثر بخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر علائم اضطراب، افسردگی وانعطاف پذیری شناختی در جوانان با ناهنجاری سر به جلو و شانه گرد [دوره 16، شماره 1، 1403]
انگیزه ی مشارکت در ورزش
پیشبینی انگیزش شرکت در ورزش دانشآموزان دختر بر اساس ارتباط چند بعدی خود با بدن [دوره 16، شماره 1، 1403]
ب
باراوسل
تاثیر تمرینات باراوسل بر تعادل و هماهنگی حرکتی کودکان12-10سال. [دوره 16، شماره 1، 1403]
بازخورد زیستی
تاثیر یک دوره مداخلات بازخورد زیستی بر مهارت های روانشناختی افرد نوجوان [دوره 16، شماره 1، 1403]
بازیهای سنتی
تأثیر رویکردهای آموزش قیودمحور و حس بازی بر جستجوی بینایی کودکان دختر 11-10 ساله: در قالب بازیهای بومی-محلی [دوره 16، شماره 1، 1403]
ت
تابآوری
ارتباط سختکوشی، نشخوار خشم و تابآوری با سلامت روانی تیروکمان کاران [دوره 16، شماره 1، 1403]
تیراندازی باکمان
ارتباط سختکوشی، نشخوار خشم و تابآوری با سلامت روانی تیروکمان کاران [دوره 16، شماره 1، 1403]
ترکیب رویکردها
تأثیر رویکردهای آموزش قیودمحور و حس بازی بر جستجوی بینایی کودکان دختر 11-10 ساله: در قالب بازیهای بومی-محلی [دوره 16، شماره 1، 1403]
تعادل
تاثیر تمرینات باراوسل بر تعادل و هماهنگی حرکتی کودکان12-10سال. [دوره 16، شماره 1، 1403]
تعادل ایستا
تاثیر دو روش الگو دهی ماهر و در حال یادگیری بر اکتساب و یادداری تبحر حرکتی با تاکید بر مهارت های پایه ژیمناستیک [دوره 16، شماره 1، 1403]
تعادل پویا
تاثیر دو روش الگو دهی ماهر و در حال یادگیری بر اکتساب و یادداری تبحر حرکتی با تاکید بر مهارت های پایه ژیمناستیک [دوره 16، شماره 1، 1403]
تنیس روی میز
تأثیر روتینهای ذهنی- حرکتی پیش از اجرا بر یادگیری مهارتهای حرکتی ظریف و درشت [دوره 16، شماره 1، 1403]
توجه
تأثیر رویکردهای آموزش قیودمحور و حس بازی بر جستجوی بینایی کودکان دختر 11-10 ساله: در قالب بازیهای بومی-محلی [دوره 16، شماره 1، 1403]
چ
چابکی
تاثیر دو روش الگو دهی ماهر و در حال یادگیری بر اکتساب و یادداری تبحر حرکتی با تاکید بر مهارت های پایه ژیمناستیک [دوره 16، شماره 1، 1403]
ح
حس عمقی
تاثیر تمرینات باراوسل بر تعادل و هماهنگی حرکتی کودکان12-10سال. [دوره 16، شماره 1، 1403]
د
دانشآموزان
تأثیر رویکردهای آموزش قیودمحور و حس بازی بر جستجوی بینایی کودکان دختر 11-10 ساله: در قالب بازیهای بومی-محلی [دوره 16، شماره 1، 1403]
دانش آموزان دختر
پیشبینی انگیزش شرکت در ورزش دانشآموزان دختر بر اساس ارتباط چند بعدی خود با بدن [دوره 16، شماره 1، 1403]
دبیران تربیت بدنی
طراحی الگوی رشد هویت حرفهای دبیران تربیت بدنی با رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 16، شماره 1، 1403]
دختران
بهینه سازی یادگیری حرکتی دختران نوجوان از طریق حمایت خودمختاری، امیدواری تقویت شده و توجه بیرونی: آزمون نظریه یادگیری حرکتی بهینه [دوره 16، شماره 1، 1403]
دقّت تصمیمگیری
ارتباط ساختاری بین استقامت قلبی- تنفسی و سرعت با دقت تصمیمگیری داوران فوتسال با میانجیگری سرسختیذهنی [دوره 16، شماره 1، 1403]
ر
روتین پیش از اجرا
تأثیر روتینهای ذهنی- حرکتی پیش از اجرا بر یادگیری مهارتهای حرکتی ظریف و درشت [دوره 16، شماره 1، 1403]
روش خطی
تأثیر آموزش بازی برای درک و خطی بر شایستگی حرکتی واقعی و ادراکشده کودکان در فوتسال [دوره 16، شماره 1، 1403]
رویکرد غیرخطی
تأثیر رویکردهای آموزش قیودمحور و حس بازی بر جستجوی بینایی کودکان دختر 11-10 ساله: در قالب بازیهای بومی-محلی [دوره 16، شماره 1، 1403]
س
سختکوشی
ارتباط سختکوشی، نشخوار خشم و تابآوری با سلامت روانی تیروکمان کاران [دوره 16، شماره 1، 1403]
سرعت
ارتباط ساختاری بین استقامت قلبی- تنفسی و سرعت با دقت تصمیمگیری داوران فوتسال با میانجیگری سرسختیذهنی [دوره 16، شماره 1، 1403]
سرمایة اجتماعی
نقش سرمایة روانشناختی، فرهنگی و اجتماعی بر عملکرد ورزشکاران نخبه [دوره 16، شماره 1، 1403]
سرمایة روانشناختی
نقش سرمایة روانشناختی، فرهنگی و اجتماعی بر عملکرد ورزشکاران نخبه [دوره 16، شماره 1، 1403]
سرمایة فرهنگی
نقش سرمایة روانشناختی، فرهنگی و اجتماعی بر عملکرد ورزشکاران نخبه [دوره 16، شماره 1، 1403]
سر و شانه به جلو
اثر بخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر علائم اضطراب، افسردگی وانعطاف پذیری شناختی در جوانان با ناهنجاری سر به جلو و شانه گرد [دوره 16، شماره 1، 1403]
سلامت روانی
ارتباط سختکوشی، نشخوار خشم و تابآوری با سلامت روانی تیروکمان کاران [دوره 16، شماره 1، 1403]
ش
شایستگی حرکتی ادراکشده
تأثیر آموزش بازی برای درک و خطی بر شایستگی حرکتی واقعی و ادراکشده کودکان در فوتسال [دوره 16، شماره 1، 1403]
شایستگی حرکتی واقعی
تأثیر آموزش بازی برای درک و خطی بر شایستگی حرکتی واقعی و ادراکشده کودکان در فوتسال [دوره 16، شماره 1، 1403]
ع
عملکرد ورزشی
نقش سرمایة روانشناختی، فرهنگی و اجتماعی بر عملکرد ورزشکاران نخبه [دوره 16، شماره 1، 1403]
ک
کودکی ثانویه
تاثیر تمرینات باراوسل بر تعادل و هماهنگی حرکتی کودکان12-10سال. [دوره 16، شماره 1، 1403]
م
مدل ساختاری تفسیری
طراحی الگوی رشد هویت حرفهای دبیران تربیت بدنی با رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 16، شماره 1، 1403]
مهارت سرویس
تأثیر روتینهای ذهنی- حرکتی پیش از اجرا بر یادگیری مهارتهای حرکتی ظریف و درشت [دوره 16، شماره 1، 1403]
مهارتهای روانشناختی
تاثیر یک دوره مداخلات بازخورد زیستی بر مهارت های روانشناختی افرد نوجوان [دوره 16، شماره 1، 1403]
ن
نشخوار خشم
ارتباط سختکوشی، نشخوار خشم و تابآوری با سلامت روانی تیروکمان کاران [دوره 16، شماره 1، 1403]
نوجوان
بهینه سازی یادگیری حرکتی دختران نوجوان از طریق حمایت خودمختاری، امیدواری تقویت شده و توجه بیرونی: آزمون نظریه یادگیری حرکتی بهینه [دوره 16، شماره 1، 1403]
و
والیبال
تأثیر روتینهای ذهنی- حرکتی پیش از اجرا بر یادگیری مهارتهای حرکتی ظریف و درشت [دوره 16، شماره 1، 1403]
ه
هویت حرفهای
طراحی الگوی رشد هویت حرفهای دبیران تربیت بدنی با رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 16، شماره 1، 1403]
ی
یادگیری بهینه
بهینه سازی یادگیری حرکتی دختران نوجوان از طریق حمایت خودمختاری، امیدواری تقویت شده و توجه بیرونی: آزمون نظریه یادگیری حرکتی بهینه [دوره 16، شماره 1، 1403]
یادگیری حرکتی
تأثیر روتینهای ذهنی- حرکتی پیش از اجرا بر یادگیری مهارتهای حرکتی ظریف و درشت [دوره 16، شماره 1، 1403]