آ

  • آموزش سنتی اثربخشی رویکرد TGFU و SDT بر رشد حرکتی و انگیزش پیشرفت در کودکان مبتلا به نقص توجه و بیش فعالی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 71-85]

  • آموزش غیرخطی اثربخشی رویکرد TGFU و SDT بر رشد حرکتی و انگیزش پیشرفت در کودکان مبتلا به نقص توجه و بیش فعالی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 71-85]

ا

  • استرس تاثیر بازی در آب کودکان دارای اختلال اوتیسم بر استرس مادران آنها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-11]

  • اضطراب رقابتی بررسی نقش حضور تماشاگران و اضطراب رقابتی بر عملکرد ورزشی ورزشکاران با رویکرد فراتحلیل [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 47-65]

  • افراد دارای معلولیت کارایی جمعی و هوش هیجانی در ورزشکاران سالم و ورزشکاران دارای معلولیت [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 87-100]

  • انتظار از نتیجه تمرینی آزمون مدل عوامل فردی بین فردی شناختی واجتماعی تأثیر گذار بر مشارکت ورزشی: مدل شناختی-اجتماعی مشارکت ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 67-83]

  • انتقال حرکت تاثیر دستکاری حس بینایی و حس عمقی در سنین مختلف کودکی بر زمان انتقال فاز نسبی تکلیف هماهنگی دو دستی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 43-56]

  • انگیزش ورزشی مقایسه اثربخشی دوروش تمرین مربی محور و ورزشکار محور برعملکرد ورزشی ، خلاقیت وانگیزش ورزشی دختران ژیمناست [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 57-69]

  • انگیزه یادگیری حرکتی در محیط خودکنترلیِ حامی نیازهای روان شناختی پایه: میانجی گری انگیزش درونی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 27-45]

  • اوتیسم تاثیر بازی در آب کودکان دارای اختلال اوتیسم بر استرس مادران آنها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-11]

ب

  • باتری ارزیابی حرکت برای کودکان (M-ABC) شناسایی کودکان دارای اختلال هماهنگی رشد: همبستگی مجموعه آزمون‌های ارزیابی حرکت کودکان (M-ABC) با سیاهه اختلال هماهنگی رشد در کودکان 6 و 7 ساله [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 101-113]

  • بازی در آب تاثیر بازی در آب کودکان دارای اختلال اوتیسم بر استرس مادران آنها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-11]

پ

  • پایایی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی پرسشنامة تعهد به فعالیت بدنی در نوجوانان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 29-41]

  • پایداری وضعیتی ایستا و پویا تأثیر تمرینات تعادلی مبتنی بر تحریک وستیبولار بر ثبات قامتی و بهبود عملکرد مهارت‌های اجتماعی کودکان طیف اوتیسم [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 115-130]

  • پرسشنامه اختلال هماهنگی رشد کودکان 6 ساله شناسایی کودکان دارای اختلال هماهنگی رشد: همبستگی مجموعه آزمون‌های ارزیابی حرکت کودکان (M-ABC) با سیاهه اختلال هماهنگی رشد در کودکان 6 و 7 ساله [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 101-113]

ت

  • تحلیل عاملی تأییدی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی پرسشنامة تعهد به فعالیت بدنی در نوجوانان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 29-41]

  • تصویر بدن نقش طرحواره های هیجانی و تصویر بدن با تنظیم رفتار ورزشی زنان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 85-99]

  • تصویرسازی غیرفعال تأثیر تصویرسازی فعال و غیرفعال بر یادگیری مهارت پرتاب دارت در دانش‎آموزان 7-12 ساله [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 17-28]

  • تصویرسازی فعال تأثیر تصویرسازی فعال و غیرفعال بر یادگیری مهارت پرتاب دارت در دانش‎آموزان 7-12 ساله [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 17-28]

  • تعاملات اجتماعی اثر بخشی ورزش واترپلو در بهبود مهارت های ارتباطی و تعاملات اجتماعی کودکان اتیسم [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 101-113]

  • تکواندوکاران نخبه رابطۀ خود شفقتی با ترس از شکست در دختران نوجوان تکواندوکار [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 13-26]

  • تماشاگران بررسی نقش حضور تماشاگران و اضطراب رقابتی بر عملکرد ورزشی ورزشکاران با رویکرد فراتحلیل [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 47-65]

  • تئوری تعیین یادگیری حرکتی در محیط خودکنترلیِ حامی نیازهای روان شناختی پایه: میانجی گری انگیزش درونی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 27-45]

ح

  • حس مشترک انسانی رابطۀ خود شفقتی با ترس از شکست در دختران نوجوان تکواندوکار [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 13-26]

خ

  • خلاقیت مقایسه اثربخشی دوروش تمرین مربی محور و ورزشکار محور برعملکرد ورزشی ، خلاقیت وانگیزش ورزشی دختران ژیمناست [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 57-69]

  • خود یادگیری حرکتی در محیط خودکنترلیِ حامی نیازهای روان شناختی پایه: میانجی گری انگیزش درونی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 27-45]

  • خودکارآمدی آزمون مدل عوامل فردی بین فردی شناختی واجتماعی تأثیر گذار بر مشارکت ورزشی: مدل شناختی-اجتماعی مشارکت ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 67-83]

  • خود مهربانی رابطۀ خود شفقتی با ترس از شکست در دختران نوجوان تکواندوکار [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 13-26]

د

  • دارت تأثیر تصویرسازی فعال و غیرفعال بر یادگیری مهارت پرتاب دارت در دانش‎آموزان 7-12 ساله [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 17-28]

ذ

  • ذهن آگاهی رابطۀ خود شفقتی با ترس از شکست در دختران نوجوان تکواندوکار [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 13-26]

ر

  • رفتار ورزشی نقش طرحواره های هیجانی و تصویر بدن با تنظیم رفتار ورزشی زنان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 85-99]

  • روایی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی پرسشنامة تعهد به فعالیت بدنی در نوجوانان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 29-41]

  • رویکرد آموزشی اثربخشی رویکرد TGFU و SDT بر رشد حرکتی و انگیزش پیشرفت در کودکان مبتلا به نقص توجه و بیش فعالی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 71-85]

ز

  • زنان نقش طرحواره های هیجانی و تصویر بدن با تنظیم رفتار ورزشی زنان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 85-99]

ژ

  • ژیمناستیک مقایسه اثربخشی دوروش تمرین مربی محور و ورزشکار محور برعملکرد ورزشی ، خلاقیت وانگیزش ورزشی دختران ژیمناست [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 57-69]

س

  • سیستم تعادل تأثیر تمرینات تعادلی مبتنی بر تحریک وستیبولار بر ثبات قامتی و بهبود عملکرد مهارت‌های اجتماعی کودکان طیف اوتیسم [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 115-130]

  • سیستم های پویا تاثیر دستکاری حس بینایی و حس عمقی در سنین مختلف کودکی بر زمان انتقال فاز نسبی تکلیف هماهنگی دو دستی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 43-56]

ش

  • شرم رابطۀ خود شفقتی با ترس از شکست در دختران نوجوان تکواندوکار [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 13-26]

ط

  • طرحوار های هیجانی نقش طرحواره های هیجانی و تصویر بدن با تنظیم رفتار ورزشی زنان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 85-99]

ع

  • عملکرد شناختی تأثیر ورزش یوگا بر عملکرد شناختی زنان میانسال با نقص شناختی خفیف [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 1-16]

  • عملکرد ورزشی بررسی نقش حضور تماشاگران و اضطراب رقابتی بر عملکرد ورزشی ورزشکاران با رویکرد فراتحلیل [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 47-65]

ف

  • فراتحلیل بررسی نقش حضور تماشاگران و اضطراب رقابتی بر عملکرد ورزشی ورزشکاران با رویکرد فراتحلیل [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 47-65]

  • فرکانس تاثیر دستکاری حس بینایی و حس عمقی در سنین مختلف کودکی بر زمان انتقال فاز نسبی تکلیف هماهنگی دو دستی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 43-56]

ک

  • کارایی جمعی کارایی جمعی و هوش هیجانی در ورزشکاران سالم و ورزشکاران دارای معلولیت [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 87-100]

  • کلید واژه ها: اتیسم اثر بخشی ورزش واترپلو در بهبود مهارت های ارتباطی و تعاملات اجتماعی کودکان اتیسم [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 101-113]

  • کودکان تأثیر تصویرسازی فعال و غیرفعال بر یادگیری مهارت پرتاب دارت در دانش‎آموزان 7-12 ساله [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 17-28]

  • کودکان با طیف اوتیسم تأثیر تمرینات تعادلی مبتنی بر تحریک وستیبولار بر ثبات قامتی و بهبود عملکرد مهارت‌های اجتماعی کودکان طیف اوتیسم [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 115-130]

ل

  • لذت از فعالیت بدنی آزمون مدل عوامل فردی بین فردی شناختی واجتماعی تأثیر گذار بر مشارکت ورزشی: مدل شناختی-اجتماعی مشارکت ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 67-83]

م

  • مادران تاثیر بازی در آب کودکان دارای اختلال اوتیسم بر استرس مادران آنها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-11]

  • میانسال تأثیر ورزش یوگا بر عملکرد شناختی زنان میانسال با نقص شناختی خفیف [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 1-16]

  • مدل تعهد به فعالیت بدنی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی پرسشنامة تعهد به فعالیت بدنی در نوجوانان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 29-41]

  • مربی محور مقایسه اثربخشی دوروش تمرین مربی محور و ورزشکار محور برعملکرد ورزشی ، خلاقیت وانگیزش ورزشی دختران ژیمناست [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 57-69]

  • مشارکت ورزشی آزمون مدل عوامل فردی بین فردی شناختی واجتماعی تأثیر گذار بر مشارکت ورزشی: مدل شناختی-اجتماعی مشارکت ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 67-83]

  • مهارت توپی اثربخشی رویکرد TGFU و SDT بر رشد حرکتی و انگیزش پیشرفت در کودکان مبتلا به نقص توجه و بیش فعالی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 71-85]

  • مهارت جابجایی اثربخشی رویکرد TGFU و SDT بر رشد حرکتی و انگیزش پیشرفت در کودکان مبتلا به نقص توجه و بیش فعالی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 71-85]

  • مهارت های ارتباطی اثر بخشی ورزش واترپلو در بهبود مهارت های ارتباطی و تعاملات اجتماعی کودکان اتیسم [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 101-113]

  • موفقیت رابطۀ خود شفقتی با ترس از شکست در دختران نوجوان تکواندوکار [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 13-26]

ن

  • نیاز به پشتیبانی دارند یادگیری حرکتی در محیط خودکنترلیِ حامی نیازهای روان شناختی پایه: میانجی گری انگیزش درونی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 27-45]

  • نقص شناختی خفیف تأثیر ورزش یوگا بر عملکرد شناختی زنان میانسال با نقص شناختی خفیف [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 1-16]

و

  • واژگان کلیدی: لرزاننده ی تاندون تاثیر دستکاری حس بینایی و حس عمقی در سنین مختلف کودکی بر زمان انتقال فاز نسبی تکلیف هماهنگی دو دستی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 43-56]

  • واژه‌های کلیدی: هوش هیجانی کارایی جمعی و هوش هیجانی در ورزشکاران سالم و ورزشکاران دارای معلولیت [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 87-100]

  • ورزشکاران کارایی جمعی و هوش هیجانی در ورزشکاران سالم و ورزشکاران دارای معلولیت [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 87-100]

  • ورزشکار محور مقایسه اثربخشی دوروش تمرین مربی محور و ورزشکار محور برعملکرد ورزشی ، خلاقیت وانگیزش ورزشی دختران ژیمناست [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 57-69]

ی

  • یادگیری تأثیر تصویرسازی فعال و غیرفعال بر یادگیری مهارت پرتاب دارت در دانش‎آموزان 7-12 ساله [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 17-28]

  • یادگیری حرکتی کنترل شده یادگیری حرکتی در محیط خودکنترلیِ حامی نیازهای روان شناختی پایه: میانجی گری انگیزش درونی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 27-45]

  • یوگا تأثیر ورزش یوگا بر عملکرد شناختی زنان میانسال با نقص شناختی خفیف [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 1-16]