اوتیسم
تاثیر بازی در آب کودکان دارای اختلال اوتیسم بر استرس مادران آنها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-11]
ب
باتری ارزیابی حرکت برای کودکان (M-ABC)
شناسایی کودکان دارای اختلال هماهنگی رشد: همبستگی مجموعه آزمونهای ارزیابی حرکت کودکان (M-ABC) با سیاهه اختلال هماهنگی رشد در کودکان 6 و 7 ساله [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 101-113]
بازی در آب
تاثیر بازی در آب کودکان دارای اختلال اوتیسم بر استرس مادران آنها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-11]
پ
پایایی
ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة تعهد به فعالیت بدنی در نوجوانان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 29-41]
پایداری وضعیتی ایستا و پویا
تأثیر تمرینات تعادلی مبتنی بر تحریک وستیبولار بر ثبات قامتی و بهبود عملکرد مهارتهای اجتماعی کودکان طیف اوتیسم [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 115-130]
پرسشنامه اختلال هماهنگی رشد کودکان 6 ساله
شناسایی کودکان دارای اختلال هماهنگی رشد: همبستگی مجموعه آزمونهای ارزیابی حرکت کودکان (M-ABC) با سیاهه اختلال هماهنگی رشد در کودکان 6 و 7 ساله [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 101-113]
ت
تحلیل عاملی تأییدی
ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة تعهد به فعالیت بدنی در نوجوانان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 29-41]
تصویر بدن
نقش طرحواره های هیجانی و تصویر بدن با تنظیم رفتار ورزشی زنان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 85-99]
تصویرسازی غیرفعال
تأثیر تصویرسازی فعال و غیرفعال بر یادگیری مهارت پرتاب دارت در دانشآموزان 7-12 ساله [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 17-28]
تصویرسازی فعال
تأثیر تصویرسازی فعال و غیرفعال بر یادگیری مهارت پرتاب دارت در دانشآموزان 7-12 ساله [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 17-28]
تعاملات اجتماعی
اثر بخشی ورزش واترپلو در بهبود مهارت های ارتباطی و تعاملات اجتماعی کودکان اتیسم [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 101-113]
تکواندوکاران نخبه
رابطۀ خود شفقتی با ترس از شکست در دختران نوجوان تکواندوکار [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 13-26]
تماشاگران
بررسی نقش حضور تماشاگران و اضطراب رقابتی بر عملکرد ورزشی ورزشکاران با رویکرد فراتحلیل [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 47-65]
سیستم تعادل
تأثیر تمرینات تعادلی مبتنی بر تحریک وستیبولار بر ثبات قامتی و بهبود عملکرد مهارتهای اجتماعی کودکان طیف اوتیسم [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 115-130]
سیستم های پویا
تاثیر دستکاری حس بینایی و حس عمقی در سنین مختلف کودکی بر زمان انتقال فاز نسبی تکلیف هماهنگی دو دستی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 43-56]
ش
شرم
رابطۀ خود شفقتی با ترس از شکست در دختران نوجوان تکواندوکار [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 13-26]
ط
طرحوار های هیجانی
نقش طرحواره های هیجانی و تصویر بدن با تنظیم رفتار ورزشی زنان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 85-99]
ع
عملکرد شناختی
تأثیر ورزش یوگا بر عملکرد شناختی زنان میانسال با نقص شناختی خفیف [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 1-16]
عملکرد ورزشی
بررسی نقش حضور تماشاگران و اضطراب رقابتی بر عملکرد ورزشی ورزشکاران با رویکرد فراتحلیل [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 47-65]
ف
فراتحلیل
بررسی نقش حضور تماشاگران و اضطراب رقابتی بر عملکرد ورزشی ورزشکاران با رویکرد فراتحلیل [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 47-65]
فرکانس
تاثیر دستکاری حس بینایی و حس عمقی در سنین مختلف کودکی بر زمان انتقال فاز نسبی تکلیف هماهنگی دو دستی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 43-56]
ک
کارایی جمعی
کارایی جمعی و هوش هیجانی در ورزشکاران سالم و ورزشکاران دارای معلولیت [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 87-100]
کلید واژه ها: اتیسم
اثر بخشی ورزش واترپلو در بهبود مهارت های ارتباطی و تعاملات اجتماعی کودکان اتیسم [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 101-113]
کودکان
تأثیر تصویرسازی فعال و غیرفعال بر یادگیری مهارت پرتاب دارت در دانشآموزان 7-12 ساله [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 17-28]
کودکان با طیف اوتیسم
تأثیر تمرینات تعادلی مبتنی بر تحریک وستیبولار بر ثبات قامتی و بهبود عملکرد مهارتهای اجتماعی کودکان طیف اوتیسم [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 115-130]
ل
لذت از فعالیت بدنی
آزمون مدل عوامل فردی بین فردی شناختی واجتماعی تأثیر گذار بر مشارکت ورزشی: مدل شناختی-اجتماعی مشارکت ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 67-83]
م
مادران
تاثیر بازی در آب کودکان دارای اختلال اوتیسم بر استرس مادران آنها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-11]
میانسال
تأثیر ورزش یوگا بر عملکرد شناختی زنان میانسال با نقص شناختی خفیف [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 1-16]
مدل تعهد به فعالیت بدنی
ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة تعهد به فعالیت بدنی در نوجوانان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 29-41]
مشارکت ورزشی
آزمون مدل عوامل فردی بین فردی شناختی واجتماعی تأثیر گذار بر مشارکت ورزشی: مدل شناختی-اجتماعی مشارکت ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 67-83]
مهارت توپی
اثربخشی رویکرد TGFU و SDT بر رشد حرکتی و انگیزش پیشرفت در کودکان مبتلا به نقص توجه و بیش فعالی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 71-85]
مهارت جابجایی
اثربخشی رویکرد TGFU و SDT بر رشد حرکتی و انگیزش پیشرفت در کودکان مبتلا به نقص توجه و بیش فعالی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 71-85]
مهارت های ارتباطی
اثر بخشی ورزش واترپلو در بهبود مهارت های ارتباطی و تعاملات اجتماعی کودکان اتیسم [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 101-113]
موفقیت
رابطۀ خود شفقتی با ترس از شکست در دختران نوجوان تکواندوکار [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 13-26]
ن
نیاز به پشتیبانی دارند
یادگیری حرکتی در محیط خودکنترلیِ حامی نیازهای روان شناختی پایه: میانجی گری انگیزش درونی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 27-45]
نقص شناختی خفیف
تأثیر ورزش یوگا بر عملکرد شناختی زنان میانسال با نقص شناختی خفیف [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 1-16]
و
واژگان کلیدی: لرزاننده ی تاندون
تاثیر دستکاری حس بینایی و حس عمقی در سنین مختلف کودکی بر زمان انتقال فاز نسبی تکلیف هماهنگی دو دستی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 43-56]
واژههای کلیدی: هوش هیجانی
کارایی جمعی و هوش هیجانی در ورزشکاران سالم و ورزشکاران دارای معلولیت [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 87-100]
ورزشکاران
کارایی جمعی و هوش هیجانی در ورزشکاران سالم و ورزشکاران دارای معلولیت [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 87-100]