ا
-
اکتساب
بررسی سرسختی ذهنی در ورزشکاران ِ جوان با سطوح یادگیری عالی و ضعیف مهارتهای کشتی [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 72-86]
-
اگزرگیم
تاثیر واقعیت مجازی (قید عملکردی و ساختاری) و تمرین واقعی بر خودکارآمدی پرتاب دارت [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 39-57]
-
اوتیسم
تأثیر تمرین بینایی-حرکتی بر فراوانی رفتارهای تکراری و کلیشهای کودکان اوتیسم: مطالعه کنترلشده با آزمون پیگیری [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 19-34]
ب
-
بازخورد بینایی
تاثیر دشواری تکلیف تعادلی و بازخورد بینایی بر فعالیت الکتریکی عضلات منتخب زنان سالمند [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 61-76]
-
بازه آموزشی
تفاوت فرآیند یادگیری حرکات برونمرحله در دست و پا در یک بازه آموزشی [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 87-100]
-
باورهای غیرمنطقی
نقش باورهای غیرمنطقی در اشتغال به رفتار ورزشی دانشجویان دختر در مراحل مختلف تغییر رفتار تمرینی [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 1-18]
پ
-
پایایی
روایی و پایایی و هنجاریابی نسخه فارسی آزمون بینایی-حرکتی-3 [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 28-38]
ت
-
ترک ورزش
اولویتبندی عوامل مژثر بر ترک ورزشهای تیمی در نوجوانان بر اساس جنسیت [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 58-71]
-
تصویرسازی
تأثیر تمرین مهارتهای روانشناختی بر نیمرخ روانی و عملکرد بازیکنان نوجوان فوتبال در مرحله آمادهسازی [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 14-27]
-
تعیین هدف
تأثیر تمرین مهارتهای روانشناختی بر نیمرخ روانی و عملکرد بازیکنان نوجوان فوتبال در مرحله آمادهسازی [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 14-27]
-
تهدید- ملاحظات مشروط منفی- کنترل شخصی بیش از اندازه
تعیین روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامة رفتار کنترلی مربی (CCBS) [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 93-110]
-
توجه انتخابی
تاثیر فعالیت بدنی در محیط سازمان یافته و سازمان نیافته بر یادداری بینایی و توجه انتخابی کودکان 10-7 ساله [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 47-60]
ح
-
حافظهکاری
اثربخشی یک دوره تمرینات ورزش مغزی بر حافظهکاری مردان سالمند [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 77-92]
-
حرکات برونمرحله
تفاوت فرآیند یادگیری حرکات برونمرحله در دست و پا در یک بازه آموزشی [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 87-100]
خ
-
خودکارآمدی
تاثیر نوع هدفگزینی به صورت خودگفتاری بر یادگیری و خودکارآمدی مهارت پرتاب دارت [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 1-13]
-
خودکارآمدی
تاثیر واقعیت مجازی (قید عملکردی و ساختاری) و تمرین واقعی بر خودکارآمدی پرتاب دارت [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 39-57]
-
خودگفتاری
تاثیر نوع هدفگزینی به صورت خودگفتاری بر یادگیری و خودکارآمدی مهارت پرتاب دارت [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 1-13]
د
-
دانش آموزان پسر
تاثیر واقعیت مجازی (قید عملکردی و ساختاری) و تمرین واقعی بر خودکارآمدی پرتاب دارت [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 39-57]
-
دشواری تکلیف تعادل
تاثیر دشواری تکلیف تعادلی و بازخورد بینایی بر فعالیت الکتریکی عضلات منتخب زنان سالمند [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 61-76]
-
دوره های سنی کودکان
روایی و پایایی و هنجاریابی نسخه فارسی آزمون بینایی-حرکتی-3 [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 28-38]
ر
-
رفتار کلیشهای و تکراری
تأثیر تمرین بینایی-حرکتی بر فراوانی رفتارهای تکراری و کلیشهای کودکان اوتیسم: مطالعه کنترلشده با آزمون پیگیری [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 19-34]
-
رفتار ورزشی
نقش باورهای غیرمنطقی در اشتغال به رفتار ورزشی دانشجویان دختر در مراحل مختلف تغییر رفتار تمرینی [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 1-18]
-
روایی
روایی و پایایی و هنجاریابی نسخه فارسی آزمون بینایی-حرکتی-3 [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 28-38]
س
-
سالمند
تاثیر دشواری تکلیف تعادلی و بازخورد بینایی بر فعالیت الکتریکی عضلات منتخب زنان سالمند [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 61-76]
-
سالمندان
اثربخشی یک دوره تمرینات ورزش مغزی بر حافظهکاری مردان سالمند [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 77-92]
-
سرسختی ذهنی
بررسی سرسختی ذهنی در ورزشکاران ِ جوان با سطوح یادگیری عالی و ضعیف مهارتهای کشتی [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 72-86]
ط
-
طبیعت
تاثیر فعالیت بدنی در محیط سازمان یافته و سازمان نیافته بر یادداری بینایی و توجه انتخابی کودکان 10-7 ساله [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 47-60]
ع
-
عملکرد شناختی
اثربخشی یک دوره تمرینات ورزش مغزی بر حافظهکاری مردان سالمند [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 77-92]
ف
-
فرآیند یادگیری
تفاوت فرآیند یادگیری حرکات برونمرحله در دست و پا در یک بازه آموزشی [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 87-100]
-
فوتبال
تأثیر تمرین مهارتهای روانشناختی بر نیمرخ روانی و عملکرد بازیکنان نوجوان فوتبال در مرحله آمادهسازی [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 14-27]
ک
-
کودکان
تاثیر فعالیت بدنی در محیط سازمان یافته و سازمان نیافته بر یادداری بینایی و توجه انتخابی کودکان 10-7 ساله [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 47-60]
م
-
مداخله حسی – حرکتی
تأثیر تمرین بینایی-حرکتی بر فراوانی رفتارهای تکراری و کلیشهای کودکان اوتیسم: مطالعه کنترلشده با آزمون پیگیری [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 19-34]
-
مدل فرانظری
نقش باورهای غیرمنطقی در اشتغال به رفتار ورزشی دانشجویان دختر در مراحل مختلف تغییر رفتار تمرینی [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 1-18]
-
مفصل زانو - تحرک پذیری عمومی مفصل
تأثیر هشت هفته تمرین تعادلی بر حس عمقی مفصل زانو و تعادل دختران 15-10 سال دارای هایپرموبیلیتی عمومی [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 35-46]
-
مهارت پرتاب
تاثیر واقعیت مجازی (قید عملکردی و ساختاری) و تمرین واقعی بر خودکارآمدی پرتاب دارت [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 39-57]
-
مهارت کشتی
بررسی سرسختی ذهنی در ورزشکاران ِ جوان با سطوح یادگیری عالی و ضعیف مهارتهای کشتی [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 72-86]
-
مهارت های دیداری-حرکتی
روایی و پایایی و هنجاریابی نسخه فارسی آزمون بینایی-حرکتی-3 [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 28-38]
-
مهارت های روانشناختی مهارتهای ذهنی
تأثیر تمرین مهارتهای روانشناختی بر نیمرخ روانی و عملکرد بازیکنان نوجوان فوتبال در مرحله آمادهسازی [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 14-27]
و
-
واژه های کلیدی: آموزش تعادل - تصورات عمومی - تعادل
تأثیر هشت هفته تمرین تعادلی بر حس عمقی مفصل زانو و تعادل دختران 15-10 سال دارای هایپرموبیلیتی عمومی [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 35-46]
-
ورزش مغزی
اثربخشی یک دوره تمرینات ورزش مغزی بر حافظهکاری مردان سالمند [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 77-92]
-
ورزش های تیمی- نوجوانان
اولویتبندی عوامل مژثر بر ترک ورزشهای تیمی در نوجوانان بر اساس جنسیت [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 58-71]
ه
-
هدف عملکردی
تاثیر نوع هدفگزینی به صورت خودگفتاری بر یادگیری و خودکارآمدی مهارت پرتاب دارت [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 1-13]
-
هدف فرآیندی
تاثیر نوع هدفگزینی به صورت خودگفتاری بر یادگیری و خودکارآمدی مهارت پرتاب دارت [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 1-13]
-
همسانی درونی- روایی سازه- پاداش
تعیین روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامة رفتار کنترلی مربی (CCBS) [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 93-110]
ی
-
یاددآری
بررسی سرسختی ذهنی در ورزشکاران ِ جوان با سطوح یادگیری عالی و ضعیف مهارتهای کشتی [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 72-86]
-
یادداری بینایی
تاثیر فعالیت بدنی در محیط سازمان یافته و سازمان نیافته بر یادداری بینایی و توجه انتخابی کودکان 10-7 ساله [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 47-60]
-
یادگیری حرکتی
بررسی سرسختی ذهنی در ورزشکاران ِ جوان با سطوح یادگیری عالی و ضعیف مهارتهای کشتی [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 72-86]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد