نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون اولریش از رشد حرکتی ناخالص (2000) - اختلال طیف اوتیسم تاثیر تمرین های منتخب بر رشد مهارت های بنیادی کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 123-138]
  • آماتوری ورزشی مقایسه تاب‌آوری و خلاقیت هیجانی ورزشکاران غیرحرفه‌ای مرد ورزش‌های برخوردی وغیر برخوردی [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 1-8]
  • آمادگی جسمانی بررسی ارتباط بین سرسختی ذهنی، ذهن آگاهی و نیم‌رخ فیزیولوژیک در بازیکنان نخبه کبدی ایران [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 1-14]

ا

  • احساس شکست و ناکامی تبیین احساس شکست و ناکامی بر اساس انعطاف پذیری شناختی در دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 57-68]
  • ایروبیک اثربخشی ورزش ایروبیک بر افسردگی، اضطراب، جهت گیری زندگی و شادکامی مادران دارای کودک ADHD [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 79-90]
  • اضطراب اثربخشی ورزش ایروبیک بر افسردگی، اضطراب، جهت گیری زندگی و شادکامی مادران دارای کودک ADHD [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 79-90]
  • اعتبار‎سنجی اعتبار‎سنجی نرم‎ افزار زمان‎سنج پیش‎بینی (زمانی) در دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 69-78]
  • افسردگی اثربخشی ورزش ایروبیک بر افسردگی، اضطراب، جهت گیری زندگی و شادکامی مادران دارای کودک ADHD [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 79-90]
  • انعطاف پذیری تبیین احساس شکست و ناکامی بر اساس انعطاف پذیری شناختی در دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 57-68]
  • انعطاف پذیری مقایسه تاب‌آوری و خلاقیت هیجانی ورزشکاران غیرحرفه‌ای مرد ورزش‌های برخوردی وغیر برخوردی [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 1-8]

ب

  • بازخورد هنجاری اثر بازخورد هنجاری بر یادگیری سرویس والیبال، سرزندگی حین تمرین و علاقه به تداوم مشارکت ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 9-22]
  • بازیکنان فوتبال رابطه سبک خودگویی با خودناتوان‌سازی بازیکنان فوتبال در شهرستان ارومیه [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 45-56]

پ

  • پدیدارشناسی شناسایی ویژگی‌های مربی به‌عنوان منبعی در کارآمدی فردی و جمعی ورزشکاران تیم ملی والیبال ایران [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 37-56]
  • پسر- دستورالعمل ها- کانون توجه- کنترل قامت تأثیر کانون توجه تکلیف فراقامتی بر یادگیری کنترل قامت در پسران 9 تا 12 ساله [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 57-68]
  • پیلاتس تأثیر یک دوره تمرینات پیلاتس بر تن‌تصویری، ترکیب‌بدنی و درصد چربی بدن در زنان کم-تحرک [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 15-28]

ت

  • ترکیب‌بدنی تأثیر یک دوره تمرینات پیلاتس بر تن‌تصویری، ترکیب‌بدنی و درصد چربی بدن در زنان کم-تحرک [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 15-28]
  • تکلیف فراقامتی تأثیر کانون توجه تکلیف فراقامتی بر یادگیری کنترل قامت در پسران 9 تا 12 ساله [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 57-68]
  • تلاش رابطه سبک خودگویی با خودناتوان‌سازی بازیکنان فوتبال در شهرستان ارومیه [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 45-56]
  • تن‌تصویری تأثیر یک دوره تمرینات پیلاتس بر تن‌تصویری، ترکیب‌بدنی و درصد چربی بدن در زنان کم-تحرک [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 15-28]

ج

  • جهت گیری زندگی اثربخشی ورزش ایروبیک بر افسردگی، اضطراب، جهت گیری زندگی و شادکامی مادران دارای کودک ADHD [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 79-90]

خ

  • خلاقیت عاطفی مقایسه تاب‌آوری و خلاقیت هیجانی ورزشکاران غیرحرفه‌ای مرد ورزش‌های برخوردی وغیر برخوردی [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 1-8]
  • خودگویی مثبت رابطه سبک خودگویی با خودناتوان‌سازی بازیکنان فوتبال در شهرستان ارومیه [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 45-56]
  • خودگویی منفی رابطه سبک خودگویی با خودناتوان‌سازی بازیکنان فوتبال در شهرستان ارومیه [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 45-56]

د

  • دانش آموزان پسر-رشد حرکتی مقایسه برنامه بازی‌های بومی- محلی و طناب زنی بر میزان رشد مهارت‌های حرکتی ظریف کودکان 6 تا 8 سال [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 111-122]
  • درصد چربی بدن تأثیر یک دوره تمرینات پیلاتس بر تن‌تصویری، ترکیب‌بدنی و درصد چربی بدن در زنان کم-تحرک [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 15-28]

ر

  • راهبردهای تنظیم شناختی هیجان رابطه تنظیم شناختی هیجان و سبک های مقابله با موفقیت ورزشی دانشجویان ورزشکار [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 23-36]
  • راهبردهای مقابله‌ای نقش واسطه‌ای راهبردهای مقابله‌ای کارآمد و ناکارآمد در رابطه کمال‌گرایی مثبت و منفی با فرسودگی ‌ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 29-44]
  • روایی اعتبار‎سنجی نرم‎ افزار زمان‎سنج پیش‎بینی (زمانی) در دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 69-78]
  • روحیه منفی رابطه سبک خودگویی با خودناتوان‌سازی بازیکنان فوتبال در شهرستان ارومیه [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 45-56]

س

  • سبک یادگیری تأثیرتعاملی سبک‌های یادگیری با کانون توجه در یادگیری یک مهارت حرکتی مجرد [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 85-98]
  • سبک های مقابله ای رابطه تنظیم شناختی هیجان و سبک های مقابله با موفقیت ورزشی دانشجویان ورزشکار [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 23-36]
  • سرزندگی اثر بازخورد هنجاری بر یادگیری سرویس والیبال، سرزندگی حین تمرین و علاقه به تداوم مشارکت ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 9-22]

ش

  • شادکامی اثربخشی ورزش ایروبیک بر افسردگی، اضطراب، جهت گیری زندگی و شادکامی مادران دارای کودک ADHD [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 79-90]

ع

  • علاقه به تداوم مشارکت ورزشی اثر بازخورد هنجاری بر یادگیری سرویس والیبال، سرزندگی حین تمرین و علاقه به تداوم مشارکت ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 9-22]

ف

  • فرسودگی ورزشی نقش واسطه‌ای راهبردهای مقابله‌ای کارآمد و ناکارآمد در رابطه کمال‌گرایی مثبت و منفی با فرسودگی ‌ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 29-44]
  • فعالیت بدنی انتخاب شده - مهارت حرکتی اساسی تاثیر تمرین های منتخب بر رشد مهارت های بنیادی کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 123-138]
  • فوتبالیست‌های نیمه‌حرفه‌ای نقش واسطه‌ای راهبردهای مقابله‌ای کارآمد و ناکارآمد در رابطه کمال‌گرایی مثبت و منفی با فرسودگی ‌ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 29-44]

ک

  • کارآمدی جمعی شناسایی ویژگی‌های مربی به‌عنوان منبعی در کارآمدی فردی و جمعی ورزشکاران تیم ملی والیبال ایران [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 37-56]
  • کارآمدی فردی شناسایی ویژگی‌های مربی به‌عنوان منبعی در کارآمدی فردی و جمعی ورزشکاران تیم ملی والیبال ایران [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 37-56]
  • کانون توجه تأثیرتعاملی سبک‌های یادگیری با کانون توجه در یادگیری یک مهارت حرکتی مجرد [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 85-98]
  • کبدی بررسی ارتباط بین سرسختی ذهنی، ذهن آگاهی و نیم‌رخ فیزیولوژیک در بازیکنان نخبه کبدی ایران [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 1-14]
  • کمال‌گرایی نقش واسطه‌ای راهبردهای مقابله‌ای کارآمد و ناکارآمد در رابطه کمال‌گرایی مثبت و منفی با فرسودگی ‌ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 29-44]

م

  • مربی شناسایی ویژگی‌های مربی به‌عنوان منبعی در کارآمدی فردی و جمعی ورزشکاران تیم ملی والیبال ایران [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 37-56]
  • مهارت مجرد تأثیرتعاملی سبک‌های یادگیری با کانون توجه در یادگیری یک مهارت حرکتی مجرد [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 85-98]
  • مهارت‌های حرکتی بنیادی-مهارت‌های حرکتی ظریف مقایسه برنامه بازی‌های بومی- محلی و طناب زنی بر میزان رشد مهارت‌های حرکتی ظریف کودکان 6 تا 8 سال [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 111-122]
  • مهارت های حرکتی ظریف " تاثیرتمرینات یکپارچه سازی حسی -حرکتی بر مهارت های حرکتی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 99-110]
  • مهارت‌های روانی بررسی ارتباط بین سرسختی ذهنی، ذهن آگاهی و نیم‌رخ فیزیولوژیک در بازیکنان نخبه کبدی ایران [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 1-14]
  • موفقیت ورزشی- دانشجویان ورزشکار رابطه تنظیم شناختی هیجان و سبک های مقابله با موفقیت ورزشی دانشجویان ورزشکار [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 23-36]

ن

و

  • والیبال شناسایی ویژگی‌های مربی به‌عنوان منبعی در کارآمدی فردی و جمعی ورزشکاران تیم ملی والیبال ایران [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 37-56]
  • ورزش بدون تأثیر مقایسه تاب‌آوری و خلاقیت هیجانی ورزشکاران غیرحرفه‌ای مرد ورزش‌های برخوردی وغیر برخوردی [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 1-8]
  • ورزش تأثیرگذار مقایسه تاب‌آوری و خلاقیت هیجانی ورزشکاران غیرحرفه‌ای مرد ورزش‌های برخوردی وغیر برخوردی [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 1-8]

ی

  • یادگیری اثر بازخورد هنجاری بر یادگیری سرویس والیبال، سرزندگی حین تمرین و علاقه به تداوم مشارکت ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 9-22]