آ
-
آزمون های ادراکی- حرکتی
ارتباط جو انگیزشی ادراک شده و عملکرد ورزشکاران نخبه و غیر نخبهدر آزمون های زمان واکنش، پیش بینی و هماهنگی دو دستی [دوره 3، شماره 2، 1390]
ا
-
ادراک عمق
اثر رنگهای اصلی بر ادراک عمق ورزشکاران [دوره 3، شماره 1، 1390]
-
ادراک عمق
مقایسه اثر یک دوره فعالیت بیشینه و زیر بیشینه بر ادراک عمقدانش آموزان 12 تا 15 ساله شهرستان ری [دوره 3، شماره 2، 1390]
-
ایروبیک
مقایسه تأثیر دو شیوه تمرینی ایروبیک و هیپ-هاپ بر بهزیستی روانشناختی دانشجویان پسر [دوره 3، شماره 1، 1390]
-
الکترمایوگرافی
تاثیر کانون توجه درونی و بیرونی بر نوسانهای قامت و فعالیت الکتریکی عضلات ژیمناستهای ماهر [دوره 3، شماره 1، 1390]
-
انتظارات
انتظارات ورزشکاران نخبه از روانشناسی ورزش و موانع ورود روانشناسان ورزشیبه تیم های ورزشی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1390]
-
اندازه اثر
فراتحلیل اثر تداخل زمینه ای بر یادگیری تکالیف حرکتی مجزا و مداوم با برنامه های حرکتیتعمیم یافته یکسان و متفاوت [دوره 3، شماره 2، 1390]
ب
-
بازیکنان ماهر
مقایسه منابع اعتماد به نفس ورزشی در بازیکنان فوتسال زن و مرد [دوره 3، شماره 1، 1390]
-
بهزیستی روانشناختی
مقایسه تأثیر دو شیوه تمرینی ایروبیک و هیپ-هاپ بر بهزیستی روانشناختی دانشجویان پسر [دوره 3، شماره 1، 1390]
پ
-
پارامتر
مقایسه تاثیر تداخل زمینهای فزاینده و کاهنده با تغییر پارامتربر یادگیری تکلیف زمانبندی پیشبین انطباقی [دوره 3، شماره 1، 1390]
-
پردازش اطلاعات
ارتباط جو انگیزشی ادراک شده و عملکرد ورزشکاران نخبه و غیر نخبهدر آزمون های زمان واکنش، پیش بینی و هماهنگی دو دستی [دوره 3، شماره 2، 1390]
-
پویایی گروه
تأثیر اعتماد به نفس و انگیزش درونی بازیکنان، و انسجام و کارآمدی تیمی بر عملکرد تیم های والیبال [دوره 3، شماره 2، 1390]
ت
-
تداخل زمینهای فزاینده
مقایسه تاثیر تداخل زمینهای فزاینده و کاهنده با تغییر پارامتربر یادگیری تکلیف زمانبندی پیشبین انطباقی [دوره 3، شماره 1، 1390]
-
تداخل زمینهای کاهنده
مقایسه تاثیر تداخل زمینهای فزاینده و کاهنده با تغییر پارامتربر یادگیری تکلیف زمانبندی پیشبین انطباقی [دوره 3، شماره 1، 1390]
-
تعادل
تاثیر کانون توجه درونی و بیرونی بر نوسانهای قامت و فعالیت الکتریکی عضلات ژیمناستهای ماهر [دوره 3، شماره 1، 1390]
-
تکلیف زمانبندی پیشبین انطباقی
مقایسه تاثیر تداخل زمینهای فزاینده و کاهنده با تغییر پارامتربر یادگیری تکلیف زمانبندی پیشبین انطباقی [دوره 3، شماره 1، 1390]
-
تکلیف فراقامتی
تأثیر دستورالعمل های کانون توجه درونی و بیرونی تکلیف فراقامتی بر عملکرد و یادگیری کنترل قامت [دوره 3، شماره 2، 1390]
-
تمرین ترکیبی
اثر یک برنامه تمرین همزمان مقاومتی و استقامتی منتخب بر عملکرد حرکتی مردان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 3، شماره 1، 1390]
-
تمرین تصادفی
فراتحلیل اثر تداخل زمینه ای بر یادگیری تکالیف حرکتی مجزا و مداوم با برنامه های حرکتیتعمیم یافته یکسان و متفاوت [دوره 3، شماره 2، 1390]
-
تمرین مسدود
فراتحلیل اثر تداخل زمینه ای بر یادگیری تکالیف حرکتی مجزا و مداوم با برنامه های حرکتیتعمیم یافته یکسان و متفاوت [دوره 3، شماره 2، 1390]
ج
-
جو انگیزشی ادراک شده
ارتباط جو انگیزشی ادراک شده و عملکرد ورزشکاران نخبه و غیر نخبهدر آزمون های زمان واکنش، پیش بینی و هماهنگی دو دستی [دوره 3، شماره 2، 1390]
خ
-
خودپنداره
ارتباط بین شایستگی حرکتی درک شده و شایستگی حرکتی واقعیدر کودکان پایه دوم تا چهارم ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1390]
ر
-
رتینا
اثر رنگهای اصلی بر ادراک عمق ورزشکاران [دوره 3، شماره 1، 1390]
-
رنگهای اصلی
اثر رنگهای اصلی بر ادراک عمق ورزشکاران [دوره 3، شماره 1، 1390]
-
روانشناسی ورزش
انتظارات ورزشکاران نخبه از روانشناسی ورزش و موانع ورود روانشناسان ورزشیبه تیم های ورزشی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1390]
-
روش مقابله شهودی و روش مقابله اجتنابمدار
مقایسه روشهای مقابله با استرس در ورزشکاران سطوح مختلف قهرمانی [دوره 3، شماره 1، 1390]
-
روش مقابله مسألهمدار
مقایسه روشهای مقابله با استرس در ورزشکاران سطوح مختلف قهرمانی [دوره 3، شماره 1، 1390]
-
روش مقابله هیجانمدار
مقایسه روشهای مقابله با استرس در ورزشکاران سطوح مختلف قهرمانی [دوره 3، شماره 1، 1390]
ژ
-
ژیمناست
تاثیر کانون توجه درونی و بیرونی بر نوسانهای قامت و فعالیت الکتریکی عضلات ژیمناستهای ماهر [دوره 3، شماره 1، 1390]
س
-
سازماندهی تمرین
فراتحلیل اثر تداخل زمینه ای بر یادگیری تکالیف حرکتی مجزا و مداوم با برنامه های حرکتیتعمیم یافته یکسان و متفاوت [دوره 3، شماره 2، 1390]
ط
-
طول موج
اثر رنگهای اصلی بر ادراک عمق ورزشکاران [دوره 3، شماره 1، 1390]
ع
-
عملکرد تیمی
تأثیر اعتماد به نفس و انگیزش درونی بازیکنان، و انسجام و کارآمدی تیمی بر عملکرد تیم های والیبال [دوره 3، شماره 2، 1390]
-
عملکرد حرکتی
اثر یک برنامه تمرین همزمان مقاومتی و استقامتی منتخب بر عملکرد حرکتی مردان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 3، شماره 1، 1390]
ف
-
فعالیت بیشینه
مقایسه اثر یک دوره فعالیت بیشینه و زیر بیشینه بر ادراک عمقدانش آموزان 12 تا 15 ساله شهرستان ری [دوره 3، شماره 2، 1390]
-
فعالیت زیر بیشینه
مقایسه اثر یک دوره فعالیت بیشینه و زیر بیشینه بر ادراک عمقدانش آموزان 12 تا 15 ساله شهرستان ری [دوره 3، شماره 2، 1390]
-
فوتسال
مقایسه منابع اعتماد به نفس ورزشی در بازیکنان فوتسال زن و مرد [دوره 3، شماره 1، 1390]
ک
-
کانون توجه
تاثیر کانون توجه درونی و بیرونی بر نوسانهای قامت و فعالیت الکتریکی عضلات ژیمناستهای ماهر [دوره 3، شماره 1، 1390]
-
کنترل قامت
تأثیر دستورالعمل های کانون توجه درونی و بیرونی تکلیف فراقامتی بر عملکرد و یادگیری کنترل قامت [دوره 3، شماره 2، 1390]
م
-
منابع اعتماد به نفس ورزشی
مقایسه منابع اعتماد به نفس ورزشی در بازیکنان فوتسال زن و مرد [دوره 3، شماره 1، 1390]
-
مهارت های حرکتی بنیادی TGMD – و 2 SPPC
ارتباط بین شایستگی حرکتی درک شده و شایستگی حرکتی واقعیدر کودکان پایه دوم تا چهارم ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1390]
-
موانع و ورزشکاران نخبه
انتظارات ورزشکاران نخبه از روانشناسی ورزش و موانع ورود روانشناسان ورزشیبه تیم های ورزشی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1390]
-
موفقیت تیمی
تأثیر اعتماد به نفس و انگیزش درونی بازیکنان، و انسجام و کارآمدی تیمی بر عملکرد تیم های والیبال [دوره 3، شماره 2، 1390]
-
مولتیپل اسکلروزیس (MS)
اثر یک برنامه تمرین همزمان مقاومتی و استقامتی منتخب بر عملکرد حرکتی مردان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 3، شماره 1، 1390]
ه
-
هیپ-هاپ
مقایسه تأثیر دو شیوه تمرینی ایروبیک و هیپ-هاپ بر بهزیستی روانشناختی دانشجویان پسر [دوره 3، شماره 1، 1390]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد