آ

  • آزمون های ادراکی- حرکتی ارتباط جو انگیزشی ادراک شده و عملکرد ورزشکاران نخبه و غیر نخبهدر آزمون های زمان واکنش، پیش بینی و هماهنگی دو دستی [دوره 3، شماره 2، 1390]

ا

  • ادراک عمق اثر رنگ‌های اصلی بر ادراک عمق ورزشکاران [دوره 3، شماره 1، 1390]

  • ادراک عمق مقایسه اثر یک دوره فعالیت بیشینه و زیر بیشینه بر ادراک عمقدانش آموزان 12 تا 15 ساله شهرستان ری [دوره 3، شماره 2، 1390]

  • ایروبیک مقایسه تأثیر دو شیوه تمرینی ایروبیک و هیپ-هاپ بر بهزیستی روان‌شناختی دانشجویان پسر [دوره 3، شماره 1، 1390]

  • الکترمایوگرافی تاثیر کانون توجه درونی و بیرونی بر نوسان‌های قامت و فعالیت الکتریکی عضلات ژیمناست‌های ماهر [دوره 3، شماره 1، 1390]

  • انتظارات انتظارات ورزشکاران نخبه از روانشناسی ورزش و موانع ورود روانشناسان ورزشیبه تیم های ورزشی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1390]

  • اندازه اثر فراتحلیل اثر تداخل زمینه ای بر یادگیری تکالیف حرکتی مجزا و مداوم با برنامه های حرکتیتعمیم یافته یکسان و متفاوت [دوره 3، شماره 2، 1390]

ب

  • بازیکنان ماهر مقایسه منابع اعتماد به نفس ورزشی در بازیکنان فوتسال زن و مرد [دوره 3، شماره 1، 1390]

  • بهزیستی روان‌شناختی مقایسه تأثیر دو شیوه تمرینی ایروبیک و هیپ-هاپ بر بهزیستی روان‌شناختی دانشجویان پسر [دوره 3، شماره 1، 1390]

پ

  • پارامتر مقایسه تاثیر تداخل زمینه‌ای فزاینده و کاهنده با تغییر پارامتربر یادگیری تکلیف زمانبندی پیش‌بین انطباقی [دوره 3، شماره 1، 1390]

  • پردازش اطلاعات ارتباط جو انگیزشی ادراک شده و عملکرد ورزشکاران نخبه و غیر نخبهدر آزمون های زمان واکنش، پیش بینی و هماهنگی دو دستی [دوره 3، شماره 2، 1390]

  • پویایی گروه تأثیر اعتماد به نفس و انگیزش درونی بازیکنان، و انسجام و کارآمدی تیمی بر عملکرد تیم های والیبال [دوره 3، شماره 2، 1390]

ت

  • تداخل زمینه‌ای فزاینده مقایسه تاثیر تداخل زمینه‌ای فزاینده و کاهنده با تغییر پارامتربر یادگیری تکلیف زمانبندی پیش‌بین انطباقی [دوره 3، شماره 1، 1390]

  • تداخل زمینه‌ای کاهنده مقایسه تاثیر تداخل زمینه‌ای فزاینده و کاهنده با تغییر پارامتربر یادگیری تکلیف زمانبندی پیش‌بین انطباقی [دوره 3، شماره 1، 1390]

  • تعادل تاثیر کانون توجه درونی و بیرونی بر نوسان‌های قامت و فعالیت الکتریکی عضلات ژیمناست‌های ماهر [دوره 3، شماره 1، 1390]

  • تکلیف زمانبندی پیش‌بین انطباقی مقایسه تاثیر تداخل زمینه‌ای فزاینده و کاهنده با تغییر پارامتربر یادگیری تکلیف زمانبندی پیش‌بین انطباقی [دوره 3، شماره 1، 1390]

  • تکلیف فراقامتی تأثیر دستورالعمل های کانون توجه درونی و بیرونی تکلیف فراقامتی بر عملکرد و یادگیری کنترل قامت [دوره 3، شماره 2، 1390]

  • تمرین ترکیبی اثر یک برنامه تمرین همزمان مقاومتی و استقامتی منتخب بر عملکرد حرکتی مردان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 3، شماره 1، 1390]

  • تمرین تصادفی فراتحلیل اثر تداخل زمینه ای بر یادگیری تکالیف حرکتی مجزا و مداوم با برنامه های حرکتیتعمیم یافته یکسان و متفاوت [دوره 3، شماره 2، 1390]

  • تمرین مسدود فراتحلیل اثر تداخل زمینه ای بر یادگیری تکالیف حرکتی مجزا و مداوم با برنامه های حرکتیتعمیم یافته یکسان و متفاوت [دوره 3، شماره 2، 1390]

ج

  • جو انگیزشی ادراک شده ارتباط جو انگیزشی ادراک شده و عملکرد ورزشکاران نخبه و غیر نخبهدر آزمون های زمان واکنش، پیش بینی و هماهنگی دو دستی [دوره 3، شماره 2، 1390]

خ

  • خودپنداره ارتباط بین شایستگی حرکتی درک شده و شایستگی حرکتی واقعیدر کودکان پایه دوم تا چهارم ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1390]

د

ر

  • رتینا اثر رنگ‌های اصلی بر ادراک عمق ورزشکاران [دوره 3، شماره 1، 1390]

  • رنگ‌های اصلی اثر رنگ‌های اصلی بر ادراک عمق ورزشکاران [دوره 3، شماره 1، 1390]

  • روانشناسی ورزش انتظارات ورزشکاران نخبه از روانشناسی ورزش و موانع ورود روانشناسان ورزشیبه تیم های ورزشی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1390]

  • روش مقابله شهودی و روش مقابله اجتناب‌مدار مقایسه روش‌های مقابله با استرس در ورزشکاران سطوح مختلف قهرمانی [دوره 3، شماره 1، 1390]

  • روش مقابله مسأله‌مدار مقایسه روش‌های مقابله با استرس در ورزشکاران سطوح مختلف قهرمانی [دوره 3، شماره 1، 1390]

  • روش مقابله هیجان‌مدار مقایسه روش‌های مقابله با استرس در ورزشکاران سطوح مختلف قهرمانی [دوره 3، شماره 1، 1390]

ژ

  • ژیمناست تاثیر کانون توجه درونی و بیرونی بر نوسان‌های قامت و فعالیت الکتریکی عضلات ژیمناست‌های ماهر [دوره 3، شماره 1، 1390]

س

  • سازماندهی تمرین فراتحلیل اثر تداخل زمینه ای بر یادگیری تکالیف حرکتی مجزا و مداوم با برنامه های حرکتیتعمیم یافته یکسان و متفاوت [دوره 3، شماره 2، 1390]

ط

  • طول موج اثر رنگ‌های اصلی بر ادراک عمق ورزشکاران [دوره 3، شماره 1، 1390]

ع

  • عملکرد تیمی تأثیر اعتماد به نفس و انگیزش درونی بازیکنان، و انسجام و کارآمدی تیمی بر عملکرد تیم های والیبال [دوره 3، شماره 2، 1390]

  • عملکرد حرکتی اثر یک برنامه تمرین همزمان مقاومتی و استقامتی منتخب بر عملکرد حرکتی مردان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 3، شماره 1، 1390]

ف

  • فعالیت بیشینه مقایسه اثر یک دوره فعالیت بیشینه و زیر بیشینه بر ادراک عمقدانش آموزان 12 تا 15 ساله شهرستان ری [دوره 3، شماره 2، 1390]

  • فعالیت زیر بیشینه مقایسه اثر یک دوره فعالیت بیشینه و زیر بیشینه بر ادراک عمقدانش آموزان 12 تا 15 ساله شهرستان ری [دوره 3، شماره 2، 1390]

  • فوتسال مقایسه منابع اعتماد به نفس ورزشی در بازیکنان فوتسال زن و مرد [دوره 3، شماره 1، 1390]

ک

  • کانون توجه تاثیر کانون توجه درونی و بیرونی بر نوسان‌های قامت و فعالیت الکتریکی عضلات ژیمناست‌های ماهر [دوره 3، شماره 1، 1390]

  • کنترل قامت تأثیر دستورالعمل های کانون توجه درونی و بیرونی تکلیف فراقامتی بر عملکرد و یادگیری کنترل قامت [دوره 3، شماره 2، 1390]

م

  • منابع اعتماد به نفس ورزشی مقایسه منابع اعتماد به نفس ورزشی در بازیکنان فوتسال زن و مرد [دوره 3، شماره 1، 1390]

  • مهارت های حرکتی بنیادی TGMD – و 2 SPPC ارتباط بین شایستگی حرکتی درک شده و شایستگی حرکتی واقعیدر کودکان پایه دوم تا چهارم ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1390]

  • موانع و ورزشکاران نخبه انتظارات ورزشکاران نخبه از روانشناسی ورزش و موانع ورود روانشناسان ورزشیبه تیم های ورزشی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1390]

  • موفقیت تیمی تأثیر اعتماد به نفس و انگیزش درونی بازیکنان، و انسجام و کارآمدی تیمی بر عملکرد تیم های والیبال [دوره 3، شماره 2، 1390]

  • مولتیپل اسکلروزیس (MS) اثر یک برنامه تمرین همزمان مقاومتی و استقامتی منتخب بر عملکرد حرکتی مردان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 3، شماره 1، 1390]

ه

  • هیپ-هاپ مقایسه تأثیر دو شیوه تمرینی ایروبیک و هیپ-هاپ بر بهزیستی روان‌شناختی دانشجویان پسر [دوره 3، شماره 1، 1390]