آ
-
آزمون سرویس بلند بدمینتون (اسکات- فاکس)
تأثیر دستورالعمل فاصله های مختلف کانون توجه بیرونی در مقایسه با درونی و خود توجه(شرایط بدون دستورالعمل) بر یادگیری سرویس بلند بدمینتون [دوره 2، شماره 1، 1389]
ا
-
استراتژی حساس به سرعت
تاثیر تغییر جهت حرکت با توجه به نیروی گرانش بر استراتژی کنترلی و نرخ بالا رفتن الکترومیوگرافی در حرکات سریع تک مفصله آرنج [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
استراتژی غیر حساس به سرعت
تاثیر تغییر جهت حرکت با توجه به نیروی گرانش بر استراتژی کنترلی و نرخ بالا رفتن الکترومیوگرافی در حرکات سریع تک مفصله آرنج [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
استنباطهای انطباقی
تاثیر راهبردهای یادگیری خودتنظیم و غیر خودتنظیم بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت درایو فورهند تنیس روی میز [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
اسنادهای سببی
تاثیر راهبردهای یادگیری خودتنظیم و غیر خودتنظیم بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت درایو فورهند تنیس روی میز [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
اضطراب رقابتی
بررسی ارتباط کمال گرایی، تکلیف گرایی و اضطراب رقابتی با عملکرد ورزشی در تکواندوکاران [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
الکترومیوگرافی سطحی
تاثیر تغییر جهت حرکت با توجه به نیروی گرانش بر استراتژی کنترلی و نرخ بالا رفتن الکترومیوگرافی در حرکات سریع تک مفصله آرنج [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
انسجام گروهی
رابطه بین هوش هیجانی، انسجام گروهی و پرخاشگری در بازیکنان فوتبال [دوره 2، شماره 1، 1389]
ب
-
بازیکنان فوتبال
رابطه بین هوش هیجانی، انسجام گروهی و پرخاشگری در بازیکنان فوتبال [دوره 2، شماره 1، 1389]
پ
-
پرخاشگری
رابطه بین هوش هیجانی، انسجام گروهی و پرخاشگری در بازیکنان فوتبال [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
پرخاشگری ورزشی
مقایسه تمایلات پرخاشگری ورزشی دختران و پسران نوجوان بسکتبالیست [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
پسران دانشآموز ورزشکار و غیر ورزشکار
رابطه خودکارآمدی و عزت نفس با رشد اجتماعی دانشآموزان پسر ورزشکار رشتههای گروهی و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]
ت
-
تحلیل تکلیف
تاثیر راهبردهای یادگیری خودتنظیم و غیر خودتنظیم بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت درایو فورهند تنیس روی میز [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
تربیت بدنی
بررسی رابطه سلامت وضعی با اهداف اجتماعی، شایستگی درک شده و جو انگیزشی در کلاس های تربیت بدنی [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
تعادل
تاثیر هشت هفته تمرین مقاومتی و کششی بر تعادل و زمان واکنش سالمندان مرد غیرفعال [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
تعادل ایستا
تاثیر اضطراب قابل پیشبینی بر میزان نوسان بدن در افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
تغییر پذیری کلی
جهت و میزان خطا در انتقال دوسویه مهارت پرتاب دارت [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
تکلیف گرایی
بررسی ارتباط کمال گرایی، تکلیف گرایی و اضطراب رقابتی با عملکرد ورزشی در تکواندوکاران [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
تکلیف - محوری
بررسی رابطه سلامت وضعی با اهداف اجتماعی، شایستگی درک شده و جو انگیزشی در کلاس های تربیت بدنی [دوره 2، شماره 1، 1389]
ج
-
جنسیت
مقایسه تمایلات پرخاشگری ورزشی دختران و پسران نوجوان بسکتبالیست [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
جنسیت
مقایسه اثر فعالیت جسمانی با شدتهای مختلف بر شیوههای توجهی دختران و پسران [دوره 2، شماره 2، 1389]
ح
-
حرکات تک مفصله
تاثیر تغییر جهت حرکت با توجه به نیروی گرانش بر استراتژی کنترلی و نرخ بالا رفتن الکترومیوگرافی در حرکات سریع تک مفصله آرنج [دوره 2، شماره 2، 1389]
خ
-
خطای ثابت
جهت و میزان خطا در انتقال دوسویه مهارت پرتاب دارت [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
خطای متغیر
جهت و میزان خطا در انتقال دوسویه مهارت پرتاب دارت [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
خودارزیابی
تاثیر راهبردهای یادگیری خودتنظیم و غیر خودتنظیم بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت درایو فورهند تنیس روی میز [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
خود توجه
تأثیر دستورالعمل فاصله های مختلف کانون توجه بیرونی در مقایسه با درونی و خود توجه(شرایط بدون دستورالعمل) بر یادگیری سرویس بلند بدمینتون [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
خودثبتی
تاثیر راهبردهای یادگیری خودتنظیم و غیر خودتنظیم بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت درایو فورهند تنیس روی میز [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
خودکارآمدی
رابطه خودکارآمدی و عزت نفس با رشد اجتماعی دانشآموزان پسر ورزشکار رشتههای گروهی و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
خود- محوری
بررسی رابطه سلامت وضعی با اهداف اجتماعی، شایستگی درک شده و جو انگیزشی در کلاس های تربیت بدنی [دوره 2، شماره 1، 1389]
د
-
دانشجوی ورزشکار
رابطه هوشهیجانی و روشهای مقابله با استرس در دانشجویان ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
دست برتر
جهت و میزان خطا در انتقال دوسویه مهارت پرتاب دارت [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
دست غیر برتر
جهت و میزان خطا در انتقال دوسویه مهارت پرتاب دارت [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
دستگاه صفحه نیرو
تاثیر اضطراب قابل پیشبینی بر میزان نوسان بدن در افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]
ر
-
رشد اجتماعی
رابطه خودکارآمدی و عزت نفس با رشد اجتماعی دانشآموزان پسر ورزشکار رشتههای گروهی و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
رشد روانی- اجتماعی
مقایسه سلامت عمومی سالمندان زن فعال و غیر فعال و ارتباط آن با رشد روانی - اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1389]
س
-
سالمندی
تاثیر هشت هفته تمرین مقاومتی و کششی بر تعادل و زمان واکنش سالمندان مرد غیرفعال [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
سالمندان زن فعال و غیرفعال
مقایسه سلامت عمومی سالمندان زن فعال و غیر فعال و ارتباط آن با رشد روانی - اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
سبکهای شناختی
مقایسه منطق فازی و کلاسیک در آزمون سبکهای شناختی: مطالعه موردی در محیطهای باز و بسته [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
سرعت واکنش انتخابی
تاثیر هشت هفته تمرین مقاومتی و کششی بر تعادل و زمان واکنش سالمندان مرد غیرفعال [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
سرعت واکنش ساده
تاثیر هشت هفته تمرین مقاومتی و کششی بر تعادل و زمان واکنش سالمندان مرد غیرفعال [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
سطح هدایت الکتریکی پوست
تاثیر اضطراب قابل پیشبینی بر میزان نوسان بدن در افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
سلاست
بررسی رابطه سلامت وضعی با اهداف اجتماعی، شایستگی درک شده و جو انگیزشی در کلاس های تربیت بدنی [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
سلامت عمومی
مقایسه سلامت عمومی سالمندان زن فعال و غیر فعال و ارتباط آن با رشد روانی - اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1389]
ش
-
شیوههای توجهی
مقایسه اثر فعالیت جسمانی با شدتهای مختلف بر شیوههای توجهی دختران و پسران [دوره 2، شماره 2، 1389]
ع
-
عزت نفس
رابطه خودکارآمدی و عزت نفس با رشد اجتماعی دانشآموزان پسر ورزشکار رشتههای گروهی و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
عملکرد ورزشی
بررسی ارتباط کمال گرایی، تکلیف گرایی و اضطراب رقابتی با عملکرد ورزشی در تکواندوکاران [دوره 2، شماره 1، 1389]
غ
-
غیر ورزشکار
تاثیر اضطراب قابل پیشبینی بر میزان نوسان بدن در افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]
ف
-
فاصله های مختلف کانون توجه بیرونی
تأثیر دستورالعمل فاصله های مختلف کانون توجه بیرونی در مقایسه با درونی و خود توجه(شرایط بدون دستورالعمل) بر یادگیری سرویس بلند بدمینتون [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
فعالیت جسمانی
مقایسه اثر فعالیت جسمانی با شدتهای مختلف بر شیوههای توجهی دختران و پسران [دوره 2، شماره 2، 1389]
ک
-
کانون توجه درونی
تأثیر دستورالعمل فاصله های مختلف کانون توجه بیرونی در مقایسه با درونی و خود توجه(شرایط بدون دستورالعمل) بر یادگیری سرویس بلند بدمینتون [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
کمال گرایی
بررسی ارتباط کمال گرایی، تکلیف گرایی و اضطراب رقابتی با عملکرد ورزشی در تکواندوکاران [دوره 2، شماره 1، 1389]
م
-
میانگین خطای شعاعی
جهت و میزان خطا در انتقال دوسویه مهارت پرتاب دارت [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
مقابله اجتناب مدار
رابطه هوشهیجانی و روشهای مقابله با استرس در دانشجویان ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
مقابله شهودی
رابطه هوشهیجانی و روشهای مقابله با استرس در دانشجویان ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
مقابله مساله مدار
رابطه هوشهیجانی و روشهای مقابله با استرس در دانشجویان ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
مقابله هیجان مدار
رابطه هوشهیجانی و روشهای مقابله با استرس در دانشجویان ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
منطق فازی
مقایسه منطق فازی و کلاسیک در آزمون سبکهای شناختی: مطالعه موردی در محیطهای باز و بسته [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
منطق کلاسیک
مقایسه منطق فازی و کلاسیک در آزمون سبکهای شناختی: مطالعه موردی در محیطهای باز و بسته [دوره 2، شماره 2، 1389]
ن
-
نوجوانان بسکتبالیست
مقایسه تمایلات پرخاشگری ورزشی دختران و پسران نوجوان بسکتبالیست [دوره 2، شماره 1، 1389]
و
-
ورزشکار
تاثیر اضطراب قابل پیشبینی بر میزان نوسان بدن در افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]
ه
-
هدف رابطه ای
بررسی رابطه سلامت وضعی با اهداف اجتماعی، شایستگی درک شده و جو انگیزشی در کلاس های تربیت بدنی [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
هدف مسئولیتی
بررسی رابطه سلامت وضعی با اهداف اجتماعی، شایستگی درک شده و جو انگیزشی در کلاس های تربیت بدنی [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
هوش هیجانی
رابطه بین هوش هیجانی، انسجام گروهی و پرخاشگری در بازیکنان فوتبال [دوره 2، شماره 1، 1389]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد