آ

  • آزمون سرویس بلند بدمینتون (اسکات- فاکس) تأثیر دستورالعمل فاصله های مختلف کانون توجه بیرونی در مقایسه با درونی و خود توجه(شرایط بدون دستورالعمل) بر یادگیری سرویس بلند بدمینتون [دوره 2، شماره 1، 1389]

ا

  • استراتژی حساس به سرعت تاثیر تغییر جهت حرکت با توجه به نیروی گرانش بر استراتژی کنترلی و نرخ بالا رفتن الکترومیوگرافی در حرکات سریع تک مفصله آرنج [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • استراتژی غیر حساس به سرعت تاثیر تغییر جهت حرکت با توجه به نیروی گرانش بر استراتژی کنترلی و نرخ بالا رفتن الکترومیوگرافی در حرکات سریع تک مفصله آرنج [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • استنباط‌های انطباقی تاثیر راهبردهای یادگیری خودتنظیم و غیر خودتنظیم بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت درایو فورهند تنیس روی میز [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • اسنادهای سببی تاثیر راهبردهای یادگیری خودتنظیم و غیر خودتنظیم بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت درایو فورهند تنیس روی میز [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • اضطراب رقابتی بررسی ارتباط کمال گرایی، تکلیف گرایی و اضطراب رقابتی با عملکرد ورزشی در تکواندوکاران [دوره 2، شماره 1، 1389]

  • الکترومیوگرافی سطحی تاثیر تغییر جهت حرکت با توجه به نیروی گرانش بر استراتژی کنترلی و نرخ بالا رفتن الکترومیوگرافی در حرکات سریع تک مفصله آرنج [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • انسجام گروهی رابطه بین هوش هیجانی، انسجام گروهی و پرخاشگری در بازیکنان فوتبال [دوره 2، شماره 1، 1389]

ب

  • بازیکنان فوتبال رابطه بین هوش هیجانی، انسجام گروهی و پرخاشگری در بازیکنان فوتبال [دوره 2، شماره 1، 1389]

پ

  • پرخاشگری رابطه بین هوش هیجانی، انسجام گروهی و پرخاشگری در بازیکنان فوتبال [دوره 2، شماره 1، 1389]

  • پرخاشگری ورزشی مقایسه تمایلات پرخاشگری ورزشی دختران و پسران نوجوان بسکتبالیست [دوره 2، شماره 1، 1389]

  • پسران دانش‌آموز ورزشکار و غیر ورزشکار رابطه خودکارآمدی و عزت نفس با رشد اجتماعی دانش‌آموزان پسر ورزشکار رشته‌های گروهی و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]

ت

  • تحلیل تکلیف تاثیر راهبردهای یادگیری خودتنظیم و غیر خودتنظیم بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت درایو فورهند تنیس روی میز [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • تربیت بدنی بررسی رابطه سلامت وضعی با اهداف اجتماعی، شایستگی درک شده و جو انگیزشی در کلاس های تربیت بدنی [دوره 2، شماره 1، 1389]

  • تعادل تاثیر هشت هفته تمرین مقاومتی و کششی بر تعادل و زمان واکنش سالمندان مرد غیرفعال [دوره 2، شماره 1، 1389]

  • تعادل ایستا تاثیر اضطراب قابل پیش‌بینی بر میزان نوسان بدن در افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • تغییر پذیری کلی جهت و میزان خطا در انتقال دوسویه مهارت پرتاب دارت [دوره 2، شماره 1، 1389]

  • تکلیف گرایی بررسی ارتباط کمال گرایی، تکلیف گرایی و اضطراب رقابتی با عملکرد ورزشی در تکواندوکاران [دوره 2، شماره 1، 1389]

  • تکلیف - محوری بررسی رابطه سلامت وضعی با اهداف اجتماعی، شایستگی درک شده و جو انگیزشی در کلاس های تربیت بدنی [دوره 2، شماره 1، 1389]

ج

  • جنسیت مقایسه تمایلات پرخاشگری ورزشی دختران و پسران نوجوان بسکتبالیست [دوره 2، شماره 1، 1389]

  • جنسیت مقایسه اثر فعالیت جسمانی با شدت‌های مختلف بر شیوه‌های توجهی دختران و پسران [دوره 2، شماره 2، 1389]

ح

  • حرکات تک مفصله تاثیر تغییر جهت حرکت با توجه به نیروی گرانش بر استراتژی کنترلی و نرخ بالا رفتن الکترومیوگرافی در حرکات سریع تک مفصله آرنج [دوره 2، شماره 2، 1389]

خ

  • خطای ثابت جهت و میزان خطا در انتقال دوسویه مهارت پرتاب دارت [دوره 2، شماره 1، 1389]

  • خطای متغیر جهت و میزان خطا در انتقال دوسویه مهارت پرتاب دارت [دوره 2، شماره 1، 1389]

  • خودارزیابی تاثیر راهبردهای یادگیری خودتنظیم و غیر خودتنظیم بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت درایو فورهند تنیس روی میز [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • خود توجه تأثیر دستورالعمل فاصله های مختلف کانون توجه بیرونی در مقایسه با درونی و خود توجه(شرایط بدون دستورالعمل) بر یادگیری سرویس بلند بدمینتون [دوره 2، شماره 1، 1389]

  • خودثبتی تاثیر راهبردهای یادگیری خودتنظیم و غیر خودتنظیم بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت درایو فورهند تنیس روی میز [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • خودکارآمدی رابطه خودکارآمدی و عزت نفس با رشد اجتماعی دانش‌آموزان پسر ورزشکار رشته‌های گروهی و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • خود- محوری بررسی رابطه سلامت وضعی با اهداف اجتماعی، شایستگی درک شده و جو انگیزشی در کلاس های تربیت بدنی [دوره 2، شماره 1، 1389]

د

  • دانشجوی ورزشکار رابطه هوش‌هیجانی و روش‌‌های مقابله با استرس در دانشجویان ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • دست برتر جهت و میزان خطا در انتقال دوسویه مهارت پرتاب دارت [دوره 2، شماره 1، 1389]

  • دست غیر برتر جهت و میزان خطا در انتقال دوسویه مهارت پرتاب دارت [دوره 2، شماره 1، 1389]

  • دستگاه صفحه نیرو تاثیر اضطراب قابل پیش‌بینی بر میزان نوسان بدن در افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]

ر

  • رشد اجتماعی رابطه خودکارآمدی و عزت نفس با رشد اجتماعی دانش‌آموزان پسر ورزشکار رشته‌های گروهی و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • رشد روانی- اجتماعی مقایسه سلامت عمومی سالمندان زن فعال و غیر فعال و ارتباط آن با رشد روانی - اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1389]

س

  • سالمندی تاثیر هشت هفته تمرین مقاومتی و کششی بر تعادل و زمان واکنش سالمندان مرد غیرفعال [دوره 2، شماره 1، 1389]

  • سالمندان زن فعال و غیرفعال مقایسه سلامت عمومی سالمندان زن فعال و غیر فعال و ارتباط آن با رشد روانی - اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1389]

  • سبک‌های شناختی مقایسه منطق فازی و کلاسیک در آزمون سبک‌های شناختی: مطالعه موردی در محیط‌های باز و بسته [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • سرعت واکنش انتخابی تاثیر هشت هفته تمرین مقاومتی و کششی بر تعادل و زمان واکنش سالمندان مرد غیرفعال [دوره 2، شماره 1، 1389]

  • سرعت واکنش ساده تاثیر هشت هفته تمرین مقاومتی و کششی بر تعادل و زمان واکنش سالمندان مرد غیرفعال [دوره 2، شماره 1، 1389]

  • سطح هدایت الکتریکی پوست تاثیر اضطراب قابل پیش‌بینی بر میزان نوسان بدن در افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • سلاست بررسی رابطه سلامت وضعی با اهداف اجتماعی، شایستگی درک شده و جو انگیزشی در کلاس های تربیت بدنی [دوره 2، شماره 1، 1389]

  • سلامت عمومی مقایسه سلامت عمومی سالمندان زن فعال و غیر فعال و ارتباط آن با رشد روانی - اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1389]

ش

  • شیوه‌های توجهی مقایسه اثر فعالیت جسمانی با شدت‌های مختلف بر شیوه‌های توجهی دختران و پسران [دوره 2، شماره 2، 1389]

ع

  • عزت نفس رابطه خودکارآمدی و عزت نفس با رشد اجتماعی دانش‌آموزان پسر ورزشکار رشته‌های گروهی و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • عملکرد ورزشی بررسی ارتباط کمال گرایی، تکلیف گرایی و اضطراب رقابتی با عملکرد ورزشی در تکواندوکاران [دوره 2، شماره 1، 1389]

غ

  • غیر ورزشکار تاثیر اضطراب قابل پیش‌بینی بر میزان نوسان بدن در افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]

ف

  • فاصله های مختلف کانون توجه بیرونی تأثیر دستورالعمل فاصله های مختلف کانون توجه بیرونی در مقایسه با درونی و خود توجه(شرایط بدون دستورالعمل) بر یادگیری سرویس بلند بدمینتون [دوره 2، شماره 1، 1389]

  • فعالیت جسمانی مقایسه اثر فعالیت جسمانی با شدت‌های مختلف بر شیوه‌های توجهی دختران و پسران [دوره 2، شماره 2، 1389]

ک

  • کانون توجه درونی تأثیر دستورالعمل فاصله های مختلف کانون توجه بیرونی در مقایسه با درونی و خود توجه(شرایط بدون دستورالعمل) بر یادگیری سرویس بلند بدمینتون [دوره 2، شماره 1، 1389]

  • کمال گرایی بررسی ارتباط کمال گرایی، تکلیف گرایی و اضطراب رقابتی با عملکرد ورزشی در تکواندوکاران [دوره 2، شماره 1، 1389]

م

  • میانگین خطای شعاعی جهت و میزان خطا در انتقال دوسویه مهارت پرتاب دارت [دوره 2، شماره 1، 1389]

  • مقابله اجتناب مدار رابطه هوش‌هیجانی و روش‌‌های مقابله با استرس در دانشجویان ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • مقابله شهودی رابطه هوش‌هیجانی و روش‌‌های مقابله با استرس در دانشجویان ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • مقابله مساله مدار رابطه هوش‌هیجانی و روش‌‌های مقابله با استرس در دانشجویان ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • مقابله هیجان مدار رابطه هوش‌هیجانی و روش‌‌های مقابله با استرس در دانشجویان ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • منطق فازی مقایسه منطق فازی و کلاسیک در آزمون سبک‌های شناختی: مطالعه موردی در محیط‌های باز و بسته [دوره 2، شماره 2، 1389]

  • منطق کلاسیک مقایسه منطق فازی و کلاسیک در آزمون سبک‌های شناختی: مطالعه موردی در محیط‌های باز و بسته [دوره 2، شماره 2، 1389]

ن

  • نوجوانان بسکتبالیست مقایسه تمایلات پرخاشگری ورزشی دختران و پسران نوجوان بسکتبالیست [دوره 2، شماره 1، 1389]

و

  • ورزشکار تاثیر اضطراب قابل پیش‌بینی بر میزان نوسان بدن در افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]

ه

  • هدف رابطه ای بررسی رابطه سلامت وضعی با اهداف اجتماعی، شایستگی درک شده و جو انگیزشی در کلاس های تربیت بدنی [دوره 2، شماره 1، 1389]

  • هدف مسئولیتی بررسی رابطه سلامت وضعی با اهداف اجتماعی، شایستگی درک شده و جو انگیزشی در کلاس های تربیت بدنی [دوره 2، شماره 1، 1389]

  • هوش هیجانی رابطه بین هوش هیجانی، انسجام گروهی و پرخاشگری در بازیکنان فوتبال [دوره 2، شماره 1، 1389]