آزمون سرویس بلند بدمینتون (اسکات- فاکس)
تأثیر دستورالعمل فاصله های مختلف کانون توجه بیرونی در مقایسه با درونی و خود توجه(شرایط بدون دستورالعمل) بر یادگیری سرویس بلند بدمینتون [دوره 2، شماره 1، 1389]
ا
استراتژی حساس به سرعت
تاثیر تغییر جهت حرکت با توجه به نیروی گرانش بر استراتژی کنترلی و نرخ بالا رفتن الکترومیوگرافی در حرکات سریع تک مفصله آرنج [دوره 2، شماره 2، 1389]
استراتژی غیر حساس به سرعت
تاثیر تغییر جهت حرکت با توجه به نیروی گرانش بر استراتژی کنترلی و نرخ بالا رفتن الکترومیوگرافی در حرکات سریع تک مفصله آرنج [دوره 2، شماره 2، 1389]
استنباطهای انطباقی
تاثیر راهبردهای یادگیری خودتنظیم و غیر خودتنظیم بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت درایو فورهند تنیس روی میز [دوره 2، شماره 2، 1389]
اسنادهای سببی
تاثیر راهبردهای یادگیری خودتنظیم و غیر خودتنظیم بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت درایو فورهند تنیس روی میز [دوره 2، شماره 2، 1389]
اضطراب رقابتی
بررسی ارتباط کمال گرایی، تکلیف گرایی و اضطراب رقابتی با عملکرد ورزشی در تکواندوکاران [دوره 2، شماره 1، 1389]
الکترومیوگرافی سطحی
تاثیر تغییر جهت حرکت با توجه به نیروی گرانش بر استراتژی کنترلی و نرخ بالا رفتن الکترومیوگرافی در حرکات سریع تک مفصله آرنج [دوره 2، شماره 2، 1389]
انسجام گروهی
رابطه بین هوش هیجانی، انسجام گروهی و پرخاشگری در بازیکنان فوتبال [دوره 2، شماره 1، 1389]
ب
بازیکنان فوتبال
رابطه بین هوش هیجانی، انسجام گروهی و پرخاشگری در بازیکنان فوتبال [دوره 2، شماره 1، 1389]
پ
پرخاشگری
رابطه بین هوش هیجانی، انسجام گروهی و پرخاشگری در بازیکنان فوتبال [دوره 2، شماره 1، 1389]
پسران دانشآموز ورزشکار و غیر ورزشکار
رابطه خودکارآمدی و عزت نفس با رشد اجتماعی دانشآموزان پسر ورزشکار رشتههای گروهی و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]
ت
تحلیل تکلیف
تاثیر راهبردهای یادگیری خودتنظیم و غیر خودتنظیم بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت درایو فورهند تنیس روی میز [دوره 2، شماره 2، 1389]
تربیت بدنی
بررسی رابطه سلامت وضعی با اهداف اجتماعی، شایستگی درک شده و جو انگیزشی در کلاس های تربیت بدنی [دوره 2، شماره 1، 1389]
تعادل
تاثیر هشت هفته تمرین مقاومتی و کششی بر تعادل و زمان واکنش سالمندان مرد غیرفعال [دوره 2، شماره 1، 1389]
تعادل ایستا
تاثیر اضطراب قابل پیشبینی بر میزان نوسان بدن در افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]
تغییر پذیری کلی
جهت و میزان خطا در انتقال دوسویه مهارت پرتاب دارت [دوره 2، شماره 1، 1389]
تکلیف گرایی
بررسی ارتباط کمال گرایی، تکلیف گرایی و اضطراب رقابتی با عملکرد ورزشی در تکواندوکاران [دوره 2، شماره 1، 1389]
تکلیف - محوری
بررسی رابطه سلامت وضعی با اهداف اجتماعی، شایستگی درک شده و جو انگیزشی در کلاس های تربیت بدنی [دوره 2، شماره 1، 1389]
جنسیت
مقایسه اثر فعالیت جسمانی با شدتهای مختلف بر شیوههای توجهی دختران و پسران [دوره 2، شماره 2، 1389]
ح
حرکات تک مفصله
تاثیر تغییر جهت حرکت با توجه به نیروی گرانش بر استراتژی کنترلی و نرخ بالا رفتن الکترومیوگرافی در حرکات سریع تک مفصله آرنج [دوره 2، شماره 2، 1389]
خ
خطای ثابت
جهت و میزان خطا در انتقال دوسویه مهارت پرتاب دارت [دوره 2، شماره 1، 1389]
خطای متغیر
جهت و میزان خطا در انتقال دوسویه مهارت پرتاب دارت [دوره 2، شماره 1، 1389]
خودارزیابی
تاثیر راهبردهای یادگیری خودتنظیم و غیر خودتنظیم بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت درایو فورهند تنیس روی میز [دوره 2، شماره 2، 1389]
خود توجه
تأثیر دستورالعمل فاصله های مختلف کانون توجه بیرونی در مقایسه با درونی و خود توجه(شرایط بدون دستورالعمل) بر یادگیری سرویس بلند بدمینتون [دوره 2، شماره 1، 1389]
خودثبتی
تاثیر راهبردهای یادگیری خودتنظیم و غیر خودتنظیم بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت درایو فورهند تنیس روی میز [دوره 2، شماره 2، 1389]
خودکارآمدی
رابطه خودکارآمدی و عزت نفس با رشد اجتماعی دانشآموزان پسر ورزشکار رشتههای گروهی و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]
خود- محوری
بررسی رابطه سلامت وضعی با اهداف اجتماعی، شایستگی درک شده و جو انگیزشی در کلاس های تربیت بدنی [دوره 2، شماره 1، 1389]
د
دانشجوی ورزشکار
رابطه هوشهیجانی و روشهای مقابله با استرس در دانشجویان ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]
دست برتر
جهت و میزان خطا در انتقال دوسویه مهارت پرتاب دارت [دوره 2، شماره 1، 1389]
دست غیر برتر
جهت و میزان خطا در انتقال دوسویه مهارت پرتاب دارت [دوره 2، شماره 1، 1389]
دستگاه صفحه نیرو
تاثیر اضطراب قابل پیشبینی بر میزان نوسان بدن در افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]
ر
رشد اجتماعی
رابطه خودکارآمدی و عزت نفس با رشد اجتماعی دانشآموزان پسر ورزشکار رشتههای گروهی و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]
رشد روانی- اجتماعی
مقایسه سلامت عمومی سالمندان زن فعال و غیر فعال و ارتباط آن با رشد روانی - اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1389]
س
سالمندی
تاثیر هشت هفته تمرین مقاومتی و کششی بر تعادل و زمان واکنش سالمندان مرد غیرفعال [دوره 2، شماره 1، 1389]
سالمندان زن فعال و غیرفعال
مقایسه سلامت عمومی سالمندان زن فعال و غیر فعال و ارتباط آن با رشد روانی - اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1389]
سبکهای شناختی
مقایسه منطق فازی و کلاسیک در آزمون سبکهای شناختی: مطالعه موردی در محیطهای باز و بسته [دوره 2، شماره 2، 1389]
سرعت واکنش انتخابی
تاثیر هشت هفته تمرین مقاومتی و کششی بر تعادل و زمان واکنش سالمندان مرد غیرفعال [دوره 2، شماره 1، 1389]
سرعت واکنش ساده
تاثیر هشت هفته تمرین مقاومتی و کششی بر تعادل و زمان واکنش سالمندان مرد غیرفعال [دوره 2، شماره 1، 1389]
سطح هدایت الکتریکی پوست
تاثیر اضطراب قابل پیشبینی بر میزان نوسان بدن در افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]
سلاست
بررسی رابطه سلامت وضعی با اهداف اجتماعی، شایستگی درک شده و جو انگیزشی در کلاس های تربیت بدنی [دوره 2، شماره 1، 1389]
سلامت عمومی
مقایسه سلامت عمومی سالمندان زن فعال و غیر فعال و ارتباط آن با رشد روانی - اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1389]
ش
شیوههای توجهی
مقایسه اثر فعالیت جسمانی با شدتهای مختلف بر شیوههای توجهی دختران و پسران [دوره 2، شماره 2، 1389]
ع
عزت نفس
رابطه خودکارآمدی و عزت نفس با رشد اجتماعی دانشآموزان پسر ورزشکار رشتههای گروهی و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]
عملکرد ورزشی
بررسی ارتباط کمال گرایی، تکلیف گرایی و اضطراب رقابتی با عملکرد ورزشی در تکواندوکاران [دوره 2، شماره 1، 1389]
غ
غیر ورزشکار
تاثیر اضطراب قابل پیشبینی بر میزان نوسان بدن در افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]
ف
فاصله های مختلف کانون توجه بیرونی
تأثیر دستورالعمل فاصله های مختلف کانون توجه بیرونی در مقایسه با درونی و خود توجه(شرایط بدون دستورالعمل) بر یادگیری سرویس بلند بدمینتون [دوره 2، شماره 1، 1389]
فعالیت جسمانی
مقایسه اثر فعالیت جسمانی با شدتهای مختلف بر شیوههای توجهی دختران و پسران [دوره 2، شماره 2، 1389]
ک
کانون توجه درونی
تأثیر دستورالعمل فاصله های مختلف کانون توجه بیرونی در مقایسه با درونی و خود توجه(شرایط بدون دستورالعمل) بر یادگیری سرویس بلند بدمینتون [دوره 2، شماره 1، 1389]
کمال گرایی
بررسی ارتباط کمال گرایی، تکلیف گرایی و اضطراب رقابتی با عملکرد ورزشی در تکواندوکاران [دوره 2، شماره 1، 1389]
م
میانگین خطای شعاعی
جهت و میزان خطا در انتقال دوسویه مهارت پرتاب دارت [دوره 2، شماره 1، 1389]
مقابله اجتناب مدار
رابطه هوشهیجانی و روشهای مقابله با استرس در دانشجویان ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]
مقابله شهودی
رابطه هوشهیجانی و روشهای مقابله با استرس در دانشجویان ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]
مقابله مساله مدار
رابطه هوشهیجانی و روشهای مقابله با استرس در دانشجویان ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]
مقابله هیجان مدار
رابطه هوشهیجانی و روشهای مقابله با استرس در دانشجویان ورزشکار [دوره 2، شماره 2، 1389]
منطق فازی
مقایسه منطق فازی و کلاسیک در آزمون سبکهای شناختی: مطالعه موردی در محیطهای باز و بسته [دوره 2، شماره 2، 1389]
منطق کلاسیک
مقایسه منطق فازی و کلاسیک در آزمون سبکهای شناختی: مطالعه موردی در محیطهای باز و بسته [دوره 2، شماره 2، 1389]